listopada 18, 2015

WIELKI POWRÓT TEORII!

Hej!

Widzieliście już Eponę? Ja osobiście jestem wprost oczarowana! Dzisiaj rano pojawił się nowy odcinek SSO Show, gdzie wyjaśnione są wszystkie szczegóły odnośnie wymaganego poziomu itd. Koniecznie obejrzyjcie!


Teorie

W związku z otwarciem nowego obszaru, już niedługo ruszamy z teoriami! Jest jeszcze za wcześnie, aby cokolwiek pisać (ponadto nie chcę spoilerować), ale powiem Wam, że w mojej głowie jest już mnóstwo pomysłów! Jednak najpierw musimy skupić się na rozwiązywaniu wszystkich zadań ;)

Miłej zabawy w Eponie!
Paula

7 komentarzy:

  1. TEORIE! ;'D
    #jaramsięteoriamibardziejniżEponą

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. A zwrócił ktoś uwagę na końcówkę show? SSO wprowadzi KONIE ISLANDZKIE yey :D
    Svea D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, najpierw się rozradowałam... XDDD
      a potem zastanowiłam się, skąd w takim razie te pliki w "data" z nazwami "Mustang"... o.o

      Usuń
    2. Mustangi będą w grudniu. Konie islandzkie zapewne w przyszłym roku (pewnie styczeń) :D
      Svea D.

      Usuń
    3. Nie będzie żadnych Mustangów w grudniu :)
      W następnym poście opiszę, skąd biorą się pliki z takimi rasami koni.

      Paula

      Usuń
  3. Haha tylko mnie zaciekawiła miejsce zawierające w nazwie dew?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tyyyyyyyyle teorii związanych z Eponą! Cały czas w niej przebywam i się chyba zakochałam :D Masz mój link źle zapisany w Polecanych blogach :D Zamiast ''nadii' to ''nadia'' ♥ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger