listopada 17, 2015

Epona już jutro! Kogo tam spotkamy?

Hej!

Jak pewnie wiecie, już jutro zostanie otwarty zupełnie nowy obszar, czyli Epona. Mnóstwo zadań i przygód, rozwinięcie głównego wątku, sklepy, konie i oczywiście jeden z najważniejszych elementów, czyli postacie. Sprawdźmy, kogo spotkamy na naszej drodze podczas eksplorowania!

Bracia Buttergood


Arystokratyczna rodzina, która skrywa mroczne sekrety... Jednak nie wszyscy są źli! Żyją na Maślanym Wzgórzu i zapewne będziemy mieć z nimi sporo do czynienia. Obstawiam, że pojawią się związane z tą rodziną zadania na reputację.

Sunshine Joytree


Przesympatycznie wyglądająca, nieco zakręcona dziewczyna. Bardzo przypomina mi Elizabeth i to właśnie Sunshine zainteresowała mnie najbardziej. Będzie nam pomagać w rozwiązywaniu pewnego dużego problemu, jak myślicie, o co może chodzić?

Ivan Drake


Niewątpliwie ktoś z rodziny pani Drake, którą zdążyliśmy już poznać przy okazji zadań z G.E.D w Jarlaheim. Osobiście uważam, że jest to jej syn. Sam jego wygląd mocno mnie odpycha i na pewno nie będzie miłą postacią! Sądząc po tle, będzie on mieszkańcem New Hillcrest.

Profesor Hayden


Kolejny profesor, jakiego spotykamy. Mocno aspołeczny i pesymistyczny, a jego najlepszymi przyjaciółmi są insekty. Możliwe, że ta postać odegra ważną rolę w naszej historii. Uważam, że to on będzie jakoś powiązany z Fortem Maria, ale to tylko moje osobiste przeczucie.

Nie mogę się już doczekać Epony, a Wy?
Paula

4 komentarze:

  1. Nie tylko ty, ja po prostu pękam z zaciekawienia. Mam nadzieję, że zdążę wogle pograc... .
    ~Ivy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgodzę się tylko w jednym - ten Drake... jej syn? Na SSO jakoś dobrze zakreślają granicę wiekową... o.e no ale Pani.. nie Panna Drake... o.e sama nie wiem.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę doczekać się nowego obszaru do zwiedzania ^^ To będzie takie super .
    Bardzo mnie ciekawi jak duża ona jest i kogo jeszcze możemy spotkać i ten klub o którym SSO mówiło ... To wszystko odkryjemy już jutro ^^

    Pozdrowienia - Caitlin Kittenberg

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam serdecznie na moje spotkanie blogowe :)
    http://starstable-ilvy.blogspot.com/2015/11/spotkanie-blogowe.html
    sory za linkowanie ale to dla mnie bardzo ważne:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger