kwietnia 11, 2015

Teoria o magicznych wrotach do podziemi!

Hey riders!

Po wielokrotnej próbie zalogowania się na mojego upartego Tumblera zabrałam się do tłumaczenia dla was naprawdę wartej uwagi (oraz niezwykle długiej) teorii!

Zapraszam!

Czy podczas jazdy natknęliście się czasem na białe "drzwi" umieszczone na ziemi? Czy zastanawialiście się, dlaczego świecą kiedy jest noc? Oto bardzo ciekawa teoria na temat jednej z tajemnic Jorvik, której twórcy do końca nie wyjaśnili.

Teoria autorstwa Anny Bravewood:

Dzisiaj rozważałam teorie oraz pomysły, które ludzie publikowali na Tumblr i uświadomiłam sobie, że nikt jeszcze nie wspomniał o tajemniczych drzwiach do podziemi rozmieszczonych na wyspie. Tak więc z moją najwspanialszą przyjaciółką Centeris2 postanowiłyśmy opublikować post na ten temat.

Jeśli przeoczyliście je, są 4 wrota na wyspie: najbardziej widoczne są tuż przy drodze między Fortem Pinta a Moorland (w pobliżu domu Jaspera) oraz przy drodze w Głuchych Lasach. Ostatnie dwa w Dolinie Złotych Wzgórz i Zielonej Dolinie są bardziej ukryte, ale nadal można je łatwo znaleźć:


Warto także wspomnieć, iż te drzwi świecą w nocy. Emitują one wiązkę żółtego światła, która sięga do nieba. Widziałam świecące tylko te, które znajdują się w Moorland i Głuchych Lasach, ale zauważyłam światło emitowane przez ten z Urodzajnych Hrabstw stojąc w obserwatorium, które znajduje się dość daleko.




Chciałam sfotografować drzwi z bliska, abyście mogli je lepiej obejrzeć. Przy okazji zauważyłam, że każde z nich ma takie same rysunki, ale z jedną małą różnicą - kropeczka na gwiazdce znajdowała się w innych miejscach.


Pomyślałam, że może te drzwi na mapie tworzą rysunek gwiazdy a każdy punkt odpowiada ich lokalizacji. Tak więc pojechałam, zrobiłam zdjęcia mapy i nałożyłam je na siebie. Moje spekulacje okazały się strzałem w dziesiątkę, zobaczcie sami:


I tak oto, lokalizacje tajemniczych drzwi tworzą na mapie rysunek gwiazdy. Niestety, jak widać ostatnie wrota nie mogą zostać odnalezione ponieważ prawdopodobnie znajdują się na szarym obszarze mapy. Cen zasugerowała, że piąte drzwi mogą znajdować się w Sekretnym Kręgu Druidów, jednak ta lokalizacja jest za bardzo wysunięta na zachód. 

Kiedy odkryłyśmy co oznacza narysowany na każdych wrotach symbol gwiazdy, zaczęłyśmy spekulować na temat drugiego symbolu, który nie jest już tak oczywisty. Jeździłyśmy we wszystkie miejsca powiązane z G.E.D oraz Dark Core, ale nasze poszukiwania nie przyniosły rezultatu i nadal do konca nie wiemy co oznacza ów symbol.

Uważam, że ten symbol może mieć coś wspólnego z runicznymi kamieniami rozsianymi po wyspie, ale na ten moment nie jestem w stanie opublikować lokalizacji kaążdego z nich, ponieważ jest ich zbyt wiele.

Więc, co oznaczają tajemnicze drzwi do podziemi?

Cóż, wiemy że tworzą one symbol gwiazdy. Wiemy, że coś bardzo dobrze je rozświetla od środka. Wiemy, że piąte drzwi znajdują się na obszarze który nie jest jeszcze dostępny i jest to ogromny obszar, raczej nie zostanie otwarty w najbliższym czasie.

Uważam, że obszar otworzy się kiedy zyskamy dostęp do Drogi Starego Króla w Dolinie Złotych Wzgórz. Założę się, że Droga Starego Króla prowadzi także do Sekretnego Kręgu Druidów. Przyjrzyjmy się mostowi, który znajduje się za zamkniętą bramą. Jest on bardzo podobny do tego w DZW, a obie lokalizacje są bardzo blisko siebie.


Z doświadczenia wiem, iż w SSO obszary oznaczone czerwonym symbolem (tak jak brama powyżej) otwierają się w pewnym momencie. Jeśli nie jesteśmy upoważnieni by wejść na zablokowany obszar, odpycha nas niewidzialna ściana. Istnieje wiele przejść oznaczonych znakiem - tunel w pobliżu Jodłowego Gaju czy też bramy prowadzące do drugiej części Urodzajnych Hrabstw. Wszystko wskazuje na to, że zostaną one kiedyś otwarte, inaczej po prostu by nie istniały. Właśnie dlatego wierzę, że Droga Starego Króla oraz brama zostaną odblokowane w jakimś punkcie historii głównej.

Jednakże biorąc pod uwagę fakt, że drzwi tworzą na mapie rysunek gwiazdy oraz znaczenie i... unikalny charakter Kręgu Druidów, uważam, że ich rolę poznamy dopiero w fazie końcowej gry. Warto wspomnieć, że sama gwiazda jest bardzo ważna - w końcu znajduje się ona w nazwach gier i w samej grze (Star Stable Online, Starshine Legacy, Star Rider). Ta gwiazda, te drzwi - muszą być częścią punktu kulminacyjnego całej historii.

Co znajduje się za tymi drzwiami, pod ziemią?

Muszę was zawieść - w grze nie pojawiają się absolutnie żadne sugestie na ten temat. Jednak Cen zastanawiała się, czy te drzwi nie prowadzą przypadkiem do ukrytego systemu podziemnych tuneli, którego Dark Core i G.E.D mogłyby używać do swoich celów. W dodatku drzwi w Moorland i Głuchych Lasach znajdują się bardzo blisko miejsc, w których stacjonuje Dark Core (plaża oraz wodospad). Zaawansowany technologicznie system podziemnych tuneli wydaje się nie pasować do mentalności i natury obywateli wyspy Jorvik - tylko G.E.D i DC używają nowoczesnych wynalazków.

Wspólnie zastanawiałyśmy się, czy pole naftowe G.E.D ma coś z tym wszystkim wspólnego. Znajduje się ono dokładnie w środku gwiazdy. Czy G.E.D mogłoby używać tego pola jako przykrywki do drążenia tuneli w głąb ziemi? Jest tam wiele maszyn i szokująca ilość cementu - być może starają się wywiercić podziemne tunele i użyć cementu do zbudowania ich w środku?

Wróćmy jeszcze na chwilę do symbolu, który znajduje sie na drzwiach.


Skoro doszliśmy do tego, że te dwie organizacje współpracują ze sobą, tajemniczy symbol zdaje się nabierać sensu. Uważam, że jest to dziwne logo G.E.D albo kombinacja logo obu organizacji - jeśli przekręcisz głowę nieco w lewo możesz rozróżnić pojedyncze litery.

Dark Core ma także udział w wyciąganiu Garnoka z podwójnego więzienia. G.E.D poszukuje potężnej energii. Być może G.E.D chce użyć Garnoka do swoich celów, a Dark Core pomaga im w tym i wspólnie wiercą podziemne tunele? 

Co jeśli zamierzają przekształcić gwiazdę w wielki portal, który wyciągnie Garnoka i sprowadzi go do Jorvik? Czy to przypadek, że pierwsze Pandoryczne szczeliny utworzyły się akurat w Srebrnej Polanie?

Czym jest ten podziemny system? Jak rozwinie się historia główna?
Paula

80 komentarzy:

  1. Ciekawa teoria! :)
    Nigdy bym nie pomyślała, że można "rozwikłać" to w taki sposób :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam jeszcze jedną super teorię, przetłumaczę i opublikuję na dniach :) Nie chcę żeby było za dużo na raz.

      Usuń
    2. jeśli przechylę głowę w lewo tak jak napisałaś widać tam 3 litery...G, E, D a więc kolejny kroczek do przodu. Tamten tunel może być drogą łączącą drodę starego króla i tamten trzeci 'tunel''. Może dlatego GED trzyma tam maszynę?? Jak nie mieliśmy sr to na drodzie do msp stała maszyna a nasz koń się jej bał. To także może być powiązane. A w zamkniętym terenie znajduje się księga druidów?? A co do garnoka...jest na innej planecie lub...W PODZIEMIACH! może dark core wie iż druidzi chcą się go pozbyć i po prostu chcą go schować aby potem go uwolnić i zawładnąć Jorvik? może być także prawdą to że justin ma magiczne moce i dark core chce go porwać, bo skoro garnok i justin mieliby super moce to wystarczyło by aby justin zmienił się na złego...mogą próbować zmienić także nas w przyszłości. Bo Elizabeth mówiła że mamy super moc...a pandorie to może być moc garnoka a tydaje mi się że pierwsza pandoria była najsilniejsza (była w msp i było wszędzie ciemno i FIOLETOWO). Ja już kończę ale mam nadzieję że wykorzystasz moją teorię...

      Usuń
    3. tutaj stało się więcej niż w moim życiu

      Usuń
  2. Ekstra teoria :D pozwolisz ze opublikuje ja na swoim blogu
    http://starstableviki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, tylko proszę dopisz kto jest autorem (Anna Bravewood i Centeris2) oraz kto tłumaczył (ja). Miłoby było gdybyś dodała linka do mojego bloga :D

      Usuń
    2. Dodałam link do twojego bloga :D

      Usuń
  3. Wow bardzo ciekawa teoria. Też się zastanawiałam po co są te świecące drzwi w tych kilku miejscach. Widziałam na nich znaczki, ale nie zwróciłam na nie większej uwagi. Dobrze by było jakby SSO dodało questy z kolejną częścią historii to może dowiedzielibyśmy się czegoś więcej. Może nawet odblokowaliby drogę w portalu druidów. Czasem dociekliwość graczy mnie na prawdę zadziwia :D Niby tylko jeździmy, ale odkrywamy nowe miejsca, ukryte znaki, snujemy teorie i wiele innych. SSO musi na prawdę bardzo uważać żebyśmy nie dowiedzieli się za wiele nie w porę. Wolałabym jednak by przystopowali w dodawaniu drobnostek, a skupili się właśnie na questach historii Jorvik bo na to wszyscy czekają. No i oby były długie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa teoria :)
    Ja sądzę, że w obszarze zablokowanym jest księga. Dziwne jest to, że my zaczynamy w moor, meteor zgubił podkowy bodajże w DZW, Starshine jeździ po Zapomnianych polach i ZD, a może jest jeszcze jakiś koń w GL? Myślę, że napiszę swoją teorię o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli napiszesz to koniecznie będę chciała ją przeczytać!

      Usuń
    2. Napisałam już :) Teoria jest na moim nowym blogu: http://starstableonline-mar.blogspot.com/

      Usuń
    3. Może tam jest Concorde? :D

      Usuń
  5. Hmm a może koń Anne właśnie znaduje się w pobliżu miejsca piątego portalu? I tak z ciekawości to gdzie jest ten zablokowany obszar w JG? Widziałam na blogu Veronikii Sweethome że dostała się w te miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna teoria! Też zawsze się zastanawiałam o co chodzi z tymi drzwiami,ale nigdy nie pomyślałam,że to ma związek z G.E.D i tą gwiazdą na mapie. Pierwsze moje skojarzenie z tymi symbolami to było obserwatorium Maria i Mario,chociaż nwm co Mario bógłby robić z tymi drzwiami xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Paulo!
    Czy mogę dodać te teorie na mojego bloga? oczywiście napiszę skąd pochodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, Katelyn oglądam Cię na YT :P
      Tak, oczywiście, że możesz ;)

      Usuń
    2. ten drugi symbol przypomina ciąg Fibonacciego

      Usuń
  8. Hej Paulo!
    Czy mogę dodać te teorie na mojego bloga? oczywiście napiszę skąd pochodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam swoją teorię na temat tej gwiazdy. Anne przecież zaginęła, prawda? Może pod polami Naftowymi znajduje się Anne? Każde z tych drzwi prowadzi to innej części podziemnego labiryntu w którym środku znajduje się uwięziona Anne?
    Podoba się? Katelyn S.

    OdpowiedzUsuń
  10. A zauważyliście, że jeżeli wejdziecie na owe drzwi i przechylicie kamerę tak, aby była tj. pod ziemią to słychać maszyny? 'o'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Muszę sprawdzić :)
      A tak ogólnie bardzo ciekawa teoria, nie wpadlabym n to żeby rozwikłać to w taki sposob.
      Anita Archmountain

      Usuń
    2. Faktycznie! W słuchawkach albo na podglosnionych glosniksch słyszę wyraźne pracujące maszyny! Coś podobnego do wyciągu do obserwayorium..

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. brałam twoją teorie o dud na bloga ale oczywiście napisałam autora i czy bym mogła zrobić z tym?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Według mnie tem znak na dzwiach to logo G.E.D ponieważ widać czarno na białym nałożone na sb te trzy litery które tworzą całe logo o_O nie mg się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie to świetna teoria, ja jednak mam swoje zdanie. Jak dla mnie to ciąg świateł który ma czemuś służyć, jakoś nie wyobrażam sobie aby to miały być drzwi, może są to sejfy? Miałam parę innych pomysłów, każdy ma swój ;) ,ale świetny pomysł z połączeniem punktów na mapie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta teoria jest świetna :) Czy mogłabym ją dać na swojego blooga by ją rozreklamować ???

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłam coś potwierdzającego tą teorię. Kiedy robimy u Steva misję w której trzeba rozłożyć pułapki na myszy, Steve mówi: ,,W nocy słyszę dziwne odgłosy spod ziemi... Zastanawiam się, czy to nie G.E.D przewierca wyspę Jorvik na wylot?''
    /Kate Sweetweb

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja teoria jest taka że: Gwiazda ma pięć ramion Jeźdzów dusz jest czterech Alex,lisa,Linda i my same najprawdopodobniej Anne się pojawi i będzie to piąty jeździec dusz i wtedy może otworzymy te drzwi z gwiazdą w Grobowcu Jarla... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tego zamku w ghv nie ma przejścia do tego Sekretnego Kręgu Druidów xd Chyba, że je zrobią jak będą otwierać ten teren. Jak dla mnie to kiedyś dostaniemy klucz do tej bramy (w dalszej cześci misji z głównym wątkiem gry) co umożliwi nam dostanie się do ostatniego ze świateł. Zamek w ghv raczej nie będzie miał nic wspólnego z Kręgiem Druidów.

    OdpowiedzUsuń
  20. wiecie co, połączcie przekątne gwiazdy, to wyjdzie wam gwiazdka, która prowadzi bardzo blisko ged

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa teoria....Nie mogę się doczekać aż odblokują nowy teren.Chcę rozwiązać tą zagadkę.Historia przerażająca i wciągająca....Niech wydadzą o tym książkę! Odette Orangestar

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna teoria! Teraz mi głupio, bo myślałam, że to ozdobne światełka... xD ale rzeczywiście tajemnicza sprawa. Też już chcę nowe tereny :D i z chęcią będę obserwować tego bloga jest zaczepiasty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super teoria ! :D A o tym tunelu w jg ... Myślę że GED Przewozi tam swoje towary , taka jakby kolejka czy coś ... chyba to sprawdzę wnikając tam :D albo też tunel prowadzi do zamkniętej części Jorvik ? naprawdę nwm ale to sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dodałabym coś do tej teorii. Czy nie zauważyliście koparki kopiącej tunel obok załogi G.E.D (tej obok Toru Baronowej, Pana Bucket itd)? Albo Takiej samej tylko niedaleko Jodłowego Gaju? Myślę że to może mieć coś wspólnego z tymi "wrotami w ziemi"? I oczywiście zajrzyjcie również na mój kanał: https://www.youtube.com/channel/UCywod-vdwkHYgIOA_hVixRA
    Pozdrawiam, Samithia (na Star Stable Online: Lily Opalyard)

    OdpowiedzUsuń
  25. A może ten drugi znak oprzedstawia przekreślony (zakazem) jakiś budynek? :p Przyjrzyjcie się mu dokładniej...

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna teoria! 0-0 Jestem strasznie zaciekawiona historią jorvik i tego wszystkiego ale, żeby aż takie coś pomyśleć... Świetnie! o_o XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Chwilka czytałam twój wpis i pisało o pandorii konio-ludziach i zaciekawiło mnie jak pisałaś o "Tunelach" Czyżby to są tunele do pandori ? A może G.E.D robiło tunel i sie natkneło na pandorie i stąd białe/Normalne światło a nie różowe ? A może pracownicy G.E.D to ukryci " Konio-Ludzie"? I próbują podbić tamte tereny? Według mnie ma to powiązanie a Twórcy"STAR Stable" czekają żeby ludzie do tego doszli ? A ta "Skrzynia" Na dwiach mówi o tym że są właśnie uwięzieni?! PRZECZYTAJ TO I POŁĄCZ i zobacz :) Dziękuje za przeczytanie ~Dziecko które odkryło prawdopodobnie tajemnice XD!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. G.E.D To nie mogą być konio - ludzie bo G.E.D są źli a konio - ludzie dobrzy.

      Usuń
  28. Fabuła gry jest rozwinięta do przodu o wiele bardziej niż myślimy.... Super materiał!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki tej twojej teorii wpadłam na super pomysł!
    Niedawno dałaś zdjęcia zajawki nowego terenu i na tle było obserwatorium... W teorii jest ,że prawdopodobnie w piątym rogu "gwiazdy" znajdziemy trop Anny, Do końca roku ma być jeszcze jedna super niespodzianka. Wskazuje to na to ,że będzie to teren związany z Anną i... Piąte drzwi! Jaram się tym!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super teoria! Ja myślałam najpierw, ze to drzwi od lodówki (moja logika :p) a potem myślałam, że to lampki, żeby nocą było ładniej. Super. Gdybym zobaczyła te kółka na gwieździe sama zaczęłabym pewnie kombinować w Pintcie i Gimp'ie. Super powtarzam extra teoria.
    Mar

    OdpowiedzUsuń
  32. Paulo jakbyś logicznie pomyslec te miejsca mają ze sobą 1 ceche szczególą
    1.Moor - może i takie podstawowe miejsce w SSO ale bardzo szczególne tam właśnie zaczeliśmy gre i tam był nasz 1 kon.
    2.GL - Tam przecierz jezdzi kon ( nie pamietam nazwy XD)
    3.ZD- Starshine
    4.LZL- Kon Lindy
    5.??- wiec mam pewna ceche szczegolna ktora sa konie nie zauwazylas wiec alex, linda i nasza postac naleza do kregu druidow wiec kon z GL napewno nie jest obojetny i jego wlascicielka bedzie z nami w kregu druidow a wiec co z ostatnim miejscem hym wiem tam bedzie glowny watek gry Anne i jej kon nie widzisz cech szczegolnych
    BŁAGAM ODPISZ i podziel sie ze mna co o mojej teori na twoja teorie myslisz :P

    OdpowiedzUsuń
  33. O_O A może Anne znajduje się w właśnie tych tunelach? O_O
    /Viktoria Cloudgren

    OdpowiedzUsuń
  34. O_O A może Anne znajduje się w właśnie tych tunelach? O_O
    /Viktoria Cloudgren

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej Paula! Czy mogłabym z tego materiału stworzyć filmik na TouTube? Napiszę kto stworzył oraz, że ty przetłumaczyłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Według mnie w końcu będa zadania iż ja sądzę że pojawią się nowe lvl'e w którejś srodowej aktualizacji .

    OdpowiedzUsuń
  37. Grając dzisiaj wpadłam całkiem przypadkiem na drzwi w Głuchych Lasach ... przypomniała mi się ta teoria. Po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że mogą powiązane z Pandorią! Zobaczmy: Ukazana gwiazda jest pięcio ramienna. Wiemy gdzie znajdują się 4 wierzchołki ramion oraz 1 ramie pozostanie w tajnej lokalizacji. Połączając promieniami światła te ramiona, można się domyślić, że w najważniejszym wierzchołku, czyli ten do którego dotrzeć nie możemy, utworzy się portal, który pozwoli nam przenieść się do Pandorii i uratować Ann! Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  38. Wg mnie mega ciekawa teoria ^^ Pewno teoria z tymi tunelami G.E.D i DC jest najbardziej prawdopodobna, ale ja tam mam jeszcze inne. Może te drzwiczki aktywują jakieś magiczne coś, nwm np. właśnie portal do Pandorii, albo jakieś inne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Może te tunele są po to aby G.D.E wysadziło Srebrną Polanę?Dziś miałam zadanie że Pan Kembell (ten szef GDE) dostał pozew, w ostatnich zdaniach wyczytałam że mówi do nie o zemście i że się jeszcze zobaczymy.Także w historii jest powiedziane że GDE wysadził jakąś gurę.Bardzo możliwe że chce on się zemścić.Acha i pole naftowe jest na środku gwiazdy?Bo tam dostaje od nas pozew i tam gada coś o zemście i o wysadzeniu Srebrnej Polany.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta gwiazda! Przecież gwiazdy w Star Stable są wszędzie!
    STAR stable,STAR shine,
    Czy to czegoś nam nie mówi?

    OdpowiedzUsuń
  41. Super teoria masz talent ! Czekam na następne (:

    OdpowiedzUsuń
  42. Na początku 5 levela starshine legacy cz.4, była ukazana baza Dark Core.. ale nie ta typowa baza, która jest w sso.. jest to owy projekt Gar-Nok i światła w tej bazie układają się w gwiazdę, ale bez... górnego ramienia! Tak, dokładnie jak w sso. Napewno ma to jakiś związek z fabułą.

    OdpowiedzUsuń
  43. Super teoria! Jak to czytam to wydaje się takie tajemnicze. W filmiku np. na ytbbrzmiało by to świetnie. Bardzo fajnie napisane. Ja i tak się tą grą (w zadaniach ze strażnikami Aideen i DC ) jaram strasznie, a dopiero to XD

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy to dziwne, że nawet przed przeczytaniem tej teorii wyjeżdżając na pole tej gwiazdki poczułam takie dziwne... jakby zabicie w sercu? To może jakaś gwiazda bermudzka? XD

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy przywrócisz swojego bloga do życia? Brak mi twoich teorii. :I

    OdpowiedzUsuń
  46. Nom szkoda że nie działa:(

    OdpowiedzUsuń
  47. ja myślę ze to są tunele mistrza szpiegowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też możliwe, ale pod spodem słychać maszyny, co raczej nie jest mu potrzebne xD :D

      Usuń
  48. Ja poprostu nie wierzę ! Wiem że już dwa lata mineły ot tego posta ale na mapce zuważyłam że nie macie Epony i Półwyspy ale rozumiem bo to było 2 lata temu . Ale nadal przy dolinie północnej przyłęczy i przy jodłowym gaju nadal teren jest zamknięty . To znaczy że to będą miejsca ważne ! Bo załoga sso zajęła się PwP i Eponą i nową granią. Ale tam jeszcze nie więc jeśli to ważne miejsca to nie zrobią ich za szybko żeby nie być bilisko końca gry . Więc pewnie miną miesiące a nawet prawdopodbnie lata zanim dodadzą te lokalizacje . Chcociaż ostatnio przeglądając sobie mapę w sso patrząc na góry Jora na tamtym obszarze zobaczyłam mało widoczną droge . Sprawdzałam dokąd prowadzi i w pewnym miejscu się skończyła . Chociaż gdy zobaczyłam mape z przed 2 lat zobaczyłam że teraz tereny które są miastem są takie ??? Szaro zielone coś takiego a tereny zielone zielone XDDDD Lecz co może oznaczać ten róg gwiazdy na terenie zmakniętym ? Myśle że to pandoria . Lecz pandoria może być coś powiązana z DZW . Lecz nie ale tego nikt nie wie bo np Zielona dolina - Lisa Morland - Linda Dzw- (chyba możliwość dostania się do się do siedziby Dark Core ) Valadel - Druidzi A tamto być może Anne ? Lecz tego nie wiemy ale podobno dodadzą w to lato nowe zadania fabularne więc bądźmy czujni XDDD Sry za błedy orto ale bardzo szybko pisze XDDD

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow! Zarąbiste! :D
    To by było jeszcze bardziej "pradziwe" (?) xD Gdyby to światło z drzwi było różowo-fioletowe, co by się zgadzało z teorią, iż Garnook jest w podziemiach i Pandoria to jego dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  50. To kółeczko przekrojone na pół koło tej dziwnej gwiazdy na drzwiach to połączone D i C. Czyli Dark Core. Jednak nadal w tym roku Star Stable nie udostępniły nam zadań z tymi drzwiami.

    OdpowiedzUsuń
  51. WOW.... super teoria! Jestem ciekawa tego co się znajduje za tą bramą w sekretnym kręgu. Wydaje mi się że Garnok jest w oceanie pod wyspą Jorvik.
    Super blog!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Skoro niektórzy z was piszą, że słychać tam odgłosy pracujących maszyn, to wszystko zaczyna układać się w całość 😃. Mam nadzieję, że za jakiś czas SSO udostępni nam zadania związane właśnie z tymi drzwiami 😃.

    Pozdrawiam,
    Vivien Nightglass
    (Wiem że to już jest jakiś czas ale postanowiłam to jeszcze skomentować, gdyż post mnie meeega zaciekawił B) )

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. A i ci co jeszcze grają, na pewno wiedzą, że obok JG jest Mistfall xD.
    A co do tej teorii gwiazdy, to spekuluję, iż w tamtym miejscu może być Pandoria, bo Sekretny Kamienny Krąg leży nad DZW, to przecież Pandoria mogłaby znajdować się w miejscu piątych drzwi. Według mnie te r drzwi oznaczają 4 Jeźdźców Dusz a piąte drzwi to Anna uwięziona w Pandorii. Ale to tylko moja teoria ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Pamiętam że było takie zadanko w winnicy że starzysta który kopał pod ziemią tunel przekopał się do piwnicy w winnicy więc ta teoria to na 99% prawda

    OdpowiedzUsuń
  57. ja ostatnio mialam takiego buga ze tam bylam, byly tam pomieszczenia z pudlami i jakis gosciu, nie pamietam jak sie nazywal, myslalam ze to fabula ale jednak moja kol przy tym zadaniu tak nie miala. Niewiem czy w koncu jest tam zad ale jezeli nie to mysle ze sso szykuje sie do dodania tam zadanek bo wyglada tam spoko i szykuja tylko dialogi albo cos w tym stylu, jezeli tak to pewnie duzo zadan bedzie

    OdpowiedzUsuń
  58. ja ostatnio mialam takiego buga ze tam bylam, byly tam pomieszczenia z pudlami i jakis gosciu, nie pamietam jak sie nazywal, myslalam ze to fabula ale jednak moja kol przy tym zadaniu tak nie miala. Niewiem czy w koncu jest tam zad ale jezeli nie to mysle ze sso szykuje sie do dodania tam zadanek bo wyglada tam spoko i szykuja tylko dialogi albo cos w tym stylu, jezeli tak to pewnie duzo zadan bedzie

    OdpowiedzUsuń
  59. 51 yrs old Nuclear Power Engineer Esta Jesteco, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Vehicle restoration. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Impala. kliknij aby przeczytac wiecej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger