października 16, 2015

Nowy launcher oraz tajemnicza dziewczyna w Moorland

Hej!

Przepraszam Was bardzo, że post wstawiam dopiero dzisiaj, jednak wcześniej nie miałam możliwości, aby zrobić zadania. Powodem była chęć nagrania filmiku z Julią, jednak pewne sprawy uniemożliwiły nam zrealizowanie tego, za co przepraszamy.

Nowy launcher


Trochę na niego poczekaliśmy, ale wreszcie jest! Zupełnie odnowiony launcher został nam udostępniony w środę, ponadto przy pierwszym zalogowaniu za jego pomocą otrzymujemy 200 SC.


Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że jest przepiękny. Nowy design jest cudowny i chyba nie przestanę się nim zachwycać. Ciekawe, czy będą okazjonalnie zmieniać grafikę w launcherze, na przykład na Halloween? Byłoby świetnie!

Kim jest Mandy?


Zupełnie nowa dziewczyna pojawiła się w Moorland. Loretta nie darzy jej sympatią, Mandy dużo kłamie i zadaje dziwne pytania. Kim ona jest? Jaką tajemnicę skrywa?

Przyznam, że zadania mocno mnie zaskoczyły, czułam się trochę jakby to był scenariusz do filmu lub serialu. Bardzo mi się podobało, chciałabym, aby wątek Mandy się kiedyś rozwinął i żeby nie był to tylko "zapychacz czasu".

Moja ocena aktualizacji: 8/10
Całkiem fajne, jednak ja nadal czekam na nowy teren i kontynuację historii głównej, tak jak zresztą większość społeczności SSO.

Co sądzicie o aktualizacjach?
Paula

2 komentarze:

  1. Rozumiem cię, sama ledwo wiążę koniec z końcem, a do tego ten brak czasu... Nie mam go tyle, by wejść na SSO, nakarmić kunie i pograć, pozamykać szczeliny Pandorii i wgl. Na kompie jestem tylko wieczorem, kiedy mam troszku wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://starstablecadence.blogspot.com/ Zajrzycie na tego bloga?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger