października 11, 2015

Co lubię a czego nie lubię w SSO?

Hej!

Dzisiaj nieco inny post, w którym pokażę Wam co lubię w SSO oraz to, co mniej mi się podoba. Zapraszam do czytania!

Czego nie lubię?

1. Reputacja



To jest coś, czego szczerze nienawidzę w SSO. Robienie reputacji strasznie mnie denerwuje, wiem, że nigdy w życiu nie skończę łowienia czy też zadań z Obserwatorium. Jak dla mnie to reputacji mogłoby nie być, chociaż wtedy nie mielibyśmy nic do roboty.

2. Mistrzostwa


Kolejna okropna rzecz. Nie ważne na jakim poziomie mam konia, zawsze przegrywam. Nie mam ani jednego medalu z mistrzostw i nie lubię w nich uczestniczyć. Próbowałam swoich sił wielokrotnie, jednak z marnym skutkiem, więc dałam sobie spokój. Być może jest to wina presji, spowodowanej tym, że jedzie wiele osób w jednym czasie obok siebie. Dla przykładu - kiedy wiem, że ktoś w wyścigu jedzie za mną, to zawsze coś zepsuję.

3. Trenowanie konia


Trenowanie jest dla mnie bardzo monotonne, wiele wyścigów mi się nie podoba. Czasem złapie mnie coś, że biorę się za trening do 15 poziomu, ale zwykle jestem zbyt leniwa, żeby się tym zająć. To dlatego mam tylko parę koni "zrobionych do końca" i czuję, że nigdy nie uda mi się wytrenować wszystkich.

Co lubię?

1. Noc


Noc w SSO jest po prostu cudowna, uwielbiam patrzeć na rozgwieżdżone niebo w grze. Jedyne czego mi brakuje, to księżyc, który dodawałby uroku całej scenerii. Bardzo podobają mi się światła z Obserwatorium, okien w Moorland czy też latarni morskich, natomiast autentycznie boję się tych świetlnych znaków z "drzwi" na ziemi.

2. Fabuła




Fabuła gry jest jej głównym elementem. Kocham ten niepowtarzalny, magiczny klimat, który towarzyszy nam przy robieniu zadań związanych na przykład z Lisą. Cała historia jest cudowna i mogłaby być podstawą do całkiem dobrego filmu lub książki.

3. Soundtrack



Nie wiem, kto tworzył muzykę w SSO, ale jest geniuszem! Uwielbiam soundtrack z tej gry, wpasowuje się on do zadań, które akurat robimy lub do miejsca, w którym się znajdujemy. Jest piękny, czasem mroczny, czasem magiczny. Po prostu kocham!

A Wy? Czego nie lubicie, a co lubicie w SSO?
Paula

11 komentarzy:

  1. Ja nie lubię:
    1. Tego ze w niektórych frakcjach takich jak Kaltersi, czy też u Eda Fielda nie można nabijać reputacji że tak ujmę "na własną rękę".
    2. Tego "słońca", czyli jasnej plamy, która po za tym, że jest jasna praktycznie niczym innym nie przypomina słońca xdd (brutalna prawda)
    3. Wszelkich bugów wymyślanych przez graczy, masakrycznych lagów gdy jade na cs`ach, albo jak po aktualizacji dodają zadania i wszyscy się rzucają aby je zrobić(pamiętam jak dodali zdania z kontynuacją wątku głównego w zeszłym roku i jak tylko wjechałam do zielonej doliny zwaliło mnie z gry) x'd no i oczywiście tych irytujących "błędów sieci" >.<

    lubie:
    1. Przede wszystkim właśnie główną fabułę gry. <3 Oryginalna, ciekawa i wgl. super. xP

    To chyba tyle z tych ważniejszych rzeczy.
    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  2. XD To już wiem, czemu od nie tak dawna masz 17 lvl.. nie chce się nabijać repki? Robiłabyś chociaż z łowienia ryb.. dużo kasy się dostaje... ;d Ale wiesz, jakbyś to zrobiła, to potem nie miałabyś zadań(tak ja ma sis.. ta wyżej.. Kate), mi został tylko Krąg Błyskawicy... więc też prawie nic... (yhy... brak LT motywuje do wykorzystania SR do końca)
    Dobra..
    Nie lubię na SSO wiele rzeczy.. ale są one związane głównie z graczami, którzy "cwaniakują"(spam/wyłudzenia/bluzgi/ i inne negatywy). SSO ma wpływ jedynie na to, że nienawidzę lagów, "połączenie z serwerem zostało przerwane".. i to.. że JUŻ OD PONAD MIESIĄCA NIE MG GRAĆ NA SSO. Udusić tylko.. >.>
    Co lubię.. um.. lepiej narzekać, niż chwalić, co nie? XD No cóż.. uwielbiam fakt, że ta gra jest w 3D, tereny, główna fabuła gry, muzykę(powtarzam po Tobie? :P).. i wiele innych szczegółów których nie warto tu wymieniać. <3

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie podoba to, że gracze z sr często uważają się za lepszych od tych bez sr :/ Jak robią jakieś rajdy, zabawy itd. to tylko dla sr... No i też nie lubię zadań na repkę ;) A lubię konie starteropodobne, startery i fryzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie nienawidzę mistrzostw tak jak Ty i również nie mam żadnego medalu - True Story -Sad Story :'( Nienawidzę też zadań z reputacją,a kocham noc i fabułę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię mistrzostw, ale jakoś w nich startuję xD Lubię te w Moorland, bo są łatwe i często wygrywam xd chociaż jestem też i w innych, żeby je ćwiczyć. Jak się zna skróty i trasę na pamięć to jest ok :P
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem jedną z nielicznych osób które akurat lubią robić reputację xD Fakt czasem mi się nie chce ale jest to dla mnie przyjemność :) Na mistrzostwa nawet lubię jeździć ale wywołuje to u mnie stres :P Fakt że może mam nawet dużo medali to w tych czasach trudno jest zająć 1 miejsce , no chyba że grasz na ciachu bo ja gram na miodku i nie wiem jak tam jest xD Jedną z rzeczy których nienawidzę jest to że codziennie trzeba karmić konia , no fakt można wynająć stajenną ale nie chce wydawać sc ;/
    ~` Caitlin Kittenberg / Kefir

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się całkowicie ze wszystkimi punktami xD Też tak mam z CS, 2 razy chyba wygrałam na Moor i to tyle :D Denerwuje się i od razu coś zawalam, więc na mistrzostwach jestem rzadkim gościem xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na mistrzostwach daję całą grupę na ignor, a po cs usuwam z niej ludzi. W ten sposób nie widzisz innych i jedziesz wyścig tak jak te podczas trenowania konia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie umiesz przechodzić mistrzostw to się lepiej nie wypowiadaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Aha, spadłam z krzesła...

      Usuń
  10. Najbardziej nie lubię zadań do wnikania repki i zadań z aktualizacjami

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger