października 07, 2015

Aktualizacje 07.10 oraz 2 nowe konie!

Hej!

Posta dodaję niestety dość późno, dlatego, że dopiero teraz mam czas oraz chęci, aby się za niego zabrać. Miałam dość bolesną sytuację dzisiaj, ale nie jest to temat na bloga.

Aktualizacje


Każdy z Was już zapewne wie, więc nie muszę się zbytnio rozpisywać. Tematem dzisiejszej aktualizacji była zupełnie nowa rasa, czyli długo wyczekiwane Shire!

Te konie są o wiele większe, niż wszystkie, które do tej pory były wydane. Kiedy dębują, dosłownie nie mieszczą się na ekranie, dlatego trzeba trochę oddalić kamerę.

Możemy je znaleźć w Forcie Pinta oraz na Wyspie Padok. Kosztują 949 SC i jak na razie mamy do wyboru 3 maści.

Nowi goście w mojej stajni

Oczywiście pokusiłam się, by zakupić Shire. Kasztanek z Wyspy Padok skradł moje serce, powitajcie Rubyrain!


Brakowało mi także Morgana, dlatego pojechałam też do Jodłowego Gaju, by zakupić tą piękność. Powitajcie Obsidianpearl!


Moja ocena aktualizacji: 8/10

Nowe konie są śliczne, jednak ten z Fortu Pinta i drugi z Wyspy Padok to jak dla mnie nic specjalnego. Mam nadzieję, że wkrótce dodadzą więcej maści do wyboru. Ponadto, nie ma żadnego zadania, jedynie Targ Koni i nowe ubrania w JCP. Fajnie by było, gdyby SSO niedługo to jakoś nadrobiło.

A Wam jak podobają się aktualizacje? Kupiliście Shire?
Paula

3 komentarze:

  1. Ja oceniam na 6.5/10
    Po pierwsze - nowe konie są niedopracowane... takie napakowane Shire, złe proporcje i powinny mieć grzywę na dwie strony jak Szwedy.
    Po drugie - NIE DODALI ZNÓW NOWEGO LAUNCHERA, i na SSO nie byłam już ponad miesiąc.. aha. Podziwiam tylko piksele z tej gry, z siostry laptopa.. oczywiście, ona siedzi i tam gra, nie ja.

    Pozdrawiam,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadania na pewno dodadzą. Teraz tak mało zaczęli dodawać, bo chcą zrobić ,,show" z nowym terenem. Dodadzą nowy obszar, zadania, nowe sklepy i wszystko :) Nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  3. http://starstable-ilvy.blogspot.com/2015/10/nabor-na-wspowascicielke-bloga.html
    bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger