października 06, 2015

Flashback: Historia SSO

Hej!

Kilka dni temu SSO obchodziło swoje czwarte urodziny. W ciągu tych lat gra, a także strona przechodziły mniejsze lub większe metamorfozy. Zobaczcie sami, jak zmieniało się SSO.

Zapraszam!

Strona internetowa:

Rok 2011


Zapewne niewiele z Was pamięta te czasy, właśnie w tym roku wydano grę oraz otworzono serwer szwedzki, a także rozpoczęto prace nad serwerem angielskim (międzynarodowym). Możemy przeczytać komunikaty informujące o możliwości bycia testerem.


2012 - 2014


Tą wersję pamiętam najlepiej, bo właśnie w 2012 po raz pierwszy się zarejestrowałam. Strona przeszła dość znaczącą zmianę i stała się o wiele przyjemniejsza. Szczerze mówiąc, to chciałabym do niej wrócić.

2014 - obecnie


Strona przeszła wielką metamorfozę, dominują jasne kolory. Jest ona bardzo przejrzysta oraz przyjemna dla oka. Również logo się zmieniło, jest prostsze i estetyczne.

Gra

Prace nad wydaniem MMORPG o koniach, bazującym na wcześniejszych grach z serii rozpoczęły się w roku 2007. W 2010 Star Stable Entertainment AB zakupiło prawa do SSO i skupiło się na rozwijaniu bardziej zaawansowanej wersji, która zawierała większość elementów z gier wydanych na PC.

Wygląd gry przeszedł wiele zmian w trakcie jej projektowania. Bardzo stare screeny z wersji pre-release praktycznie w niczym nie przypominają SSO, które jest nam znane dzisiaj.




Powyższy projekt (na szczęście) nigdy nie został ukończony. Postać miała być widoczna ze sporego dystansu, z góry, zupełnie jak w typowym RPG.

Kolejne screeny z wersji pre-release, pokazane kilka lat później ujawniły, że design został zupełnie zmieniony i był bardzo podobny do tego w seriach gier na PC.





Jak widzicie, nowy wygląd nadal bardzo odbiegał od tego, jaki znamy obecnie. Jednakże była to bardzo zbliżona wersja do dzisiejszej.

Star Stable zostało oficjalnie wydane w Szwecji, na początku października roku 2011. W czerwcu 2012 gra stała się dostępna dla innych krajów w języku angielskim. Zaczęły się też prace nad tłumaczeniem jej na inne języki.

Oto pierwszy, oficjalny trailer SSO:


SSO dziś:


Dzisiaj możemy cieszyć się grą w bardzo ładnej oprawie graficznej, która ciągle jest poprawiana i ulepszana. Mamy także wiele koni do kupienia i mnóstwo ciuchów oraz sprzętu. Możemy dołączać do klubów, dodawać znajomych, ścigać się w grupach. Co tydzień są aktualizacje, które wnoszą nowe rzeczy i urozmaicają rozgrywkę. Nasz support jest najlepszy na świecie!

Cieszę się, że istnieje tak wspaniała gra o koniach.

A Wy kiedy zaczęliście grać? Pamiętacie stare czasy?
Paula

27 komentarzy:

  1. 2012. ~Kate Moonpoulos

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dołączyłam w moje urodziny zeszłego roku ale gra i tak była troszkę inna niż teraz :) Zazdroszczę tym którzy grają od samych początków

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam grać w 2013 roku, gdy się rejestrowałam była ta strona z 2012-2014 roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście darzę ogromną sympatią wygląd strony internetowej 2012-2014. ;-;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  5. 2012 pierwsze konto
    Zostało "skradzione", a dokładniej to nie przemyślałam sprawy wspólnego emaila z pewną osobą
    Później były inne, dalsze konta
    Obecne od 2014 coś chyba z września.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pamiętam z 2012 rok, wtedy byłam jeszcze trochę mała i nie pamiętałam hasła, potem zapomniałam o tej grze. W kwietniu 2014 roku założyłam konto i gram do dziś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2012. Nie wiem czy tylko ja jestem taka osoba ktora chcialaby wrocic do starych czasow. Wedlug mnie rok 2012 byl najlepszy. Wolalabym aby gra sie nie zmienila i zeby bylo tak jak dawniej, ale kazdy ma inne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Zajrzycie na bloga?
    http://starstablecadence.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dłuugo gram, od kwietnia tego roku xD
    ~mmyszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez reklamę, kiedy obiecałam sobie, że będę grać we wszystkie gry, których znajdę reklamę xD

      Usuń
  10. Zaczęłam grać w 2013 roku, i też tęsknię za tym starszym wyglądem strony internetowej. Na przestrzeni czasu możemy zobaczyć, jak gra bardzo się rozwinęła. Może grafika nie jest jakoś mocno imponująca, ale już fakt, że wprowadzili całkiem nowe animacje koni, poprawiają miasta jednocześnie dodając questy i nowe tereny świadczy o tym, że nie marnują naszych pieniędzy wydanych na SR czy SC. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swoje początki z grą rozpoczęłam w roku 2012. Niestety ale nie mogłam wtedy zakupić SR (nie wiem dlaczego) i zrobiłam tylko zadania chyba do 4 poziomu i konto odeszło w zapomnienie. Później jakoś chyba w 2013 przypomniałam sobie o gierce i zrobiłam nowe konto. Ale znowu nie mogłam kupić SR (nie można było chyba płacić przez telefon? a ja mogłam jedynie w ten sposób kupić SR czy SC) Później w roku 2014 w czerwcu zaczęłam grać na poważnie. Stworzyłam nowe konto, na którym gram do dzisiaj. I chociaż może jestem już za stara na tą grę to bardzo ją lubię i nie potrafię przestać w nią grać (może też dlatego, że bardzo kocham konie lecz nie mogę ich mieć). Nowym i tym graczom, którzy grają już w SSO jakiś czas życzę wam wytrwałości w expieniu i zdobywaniu repki bo to drugie bywa dość męczące :P Svea D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja gram od początku kwietnia tego roku (czyli od baaardzo niedawna). Mam obecnie połowe 15 levela.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zaczęłam grać od końca listopada zeszłego roku i było tak samo jak teraz, chociaż dołączyłam zaraz po dodaniu Doliny Ukrytych Dinozaurów. A teraz jestem za połową 17 levela.

    OdpowiedzUsuń
  14. W 2011 Odkryłam sso :* Dzięki że mi przypomniałaś jak wtedy wyglądała ta strona , Od tamtej pory DUUUUZO się zmieniło :

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz zagrałam w 2014 roku jeszcze przed awarią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. xDD Ja w czerwcu 2015 roku i zaraz będe miała ( baaaardzo mało mi zostało) 18 lvl! xD
    :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chciałam grać w SSO w 2013/2014 i doskonale pamiętam starą stronę, jednak coś było nie tak i nie mogłam grać :/ Ostatecznie udało mi się pograć we wrześniu/październiku 2015. :) W każdym razie był już nowy Fort Pinta. Na chwilę obecną mam 18 lvl ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. sierpien 2015. żaluję, że tak pozno zaczęlam grać. sso wydawało mi sie fajniejsze za dawnych czasów, gdy nie bylo pl serwow, male dzieci nie wykłocaly się na czatach . aczkolwiek grę znałam już od początków obecnego sso (w sensie nie tego, gdzie wszyscy mieli te same konie, tylko tego juz podobnego do dzisiejszego). bałam sie trochę tej gry ( xDDD), kiedy ogladalam questy z platformą dc i różne takie "straszne rzecy" XDDD Ale najbardziej zachęcał mni do grania serial Melissy Seahall 'Przeznaczenie". nwm czm nie zaczęłam grać w tę grę od razu, ale wiem, ze to byl duży blad :P aczkolwiek nie mowie że teaz sso jest zle, gorsze czy coś, ale mysle, ze dawne czasy musialy byc faaajne :)
    ~Anita Archmountain

    OdpowiedzUsuń
  19. Tworzę niewielki projekt razem z tatą. Szukam ludzi którzy zarejestrowali się w sso między 2012 a 2015 rokiem i 2016-2018. Poszukuję również materiałów z dawnych lat fotografie, wycinki prasowe, krótkie filmiki. Mam pytanie do Pauli czy mogę wykorzystać materiały opublikowane na blogu? Jeżeli jest ktoś chętny aby uczestniczyć w tym projekcie proszę o kontakt gracz Sheila Shigate server Cookie Valley, ewentualnie napisz post pod moim... PS. Jak ma wyglądać projekt? Przewiduję relacje pisane jak i wywiad, krótkie filmiki jak takowe posiadacie. Chodzi mi o wasze spostrzeżenia jak to było kiedyś i porównanie do dzisiejszego sso. Wasze doświadczenia oraz jak gra zmieniła wasze życie. Scenariusz jest jeszcze w fazie tworzenia. Przy realizacji docelowo ma uczestniczyć 6 osób które zajmą się montażem dźwiękiem i oprawą graficzną . Z góry dziękuję Sheila. S

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger