października 31, 2015

Halloween 2015!

Hej!

Z góry chciałabym przeprosić za ostatnią nieaktywność na blogu. Straciłam trochę chęci na pisanie postów i miałam ogólnie złe samopoczucie. Ogarnęło mnie też lenistwo, ale nie martwcie się, żyję!

Halloween

Jak wiecie, w SSO (i nie tylko) obchodzimy obecnie Halloween. Osobiście uwielbiam to święto i nie mam nic do niego. Jest świetną okazją do zabawy!

W związku z tym zostały dodane specjalne zadania, które zapewne zdążyliście już zrobić. Niektórym udało się nawet dotrzeć do 18 poziomu. Myślę, że gdyby nie moja niechęć do reputacji to również byłabym w tym gronie.

Tak jak w zeszłym roku, możemy łapać duchy, które dają nam rozmaite upominki. Tutaj macie mapkę z miejscami, w których je znajdziemy:


Ponadto, w większości stajni na wyspie znajdują się wiadra z jabłkami, z których również otrzymujemy prezenty! Halloween to świetna okazja, aby wzbogacić się o nowy zestaw, czy całkiem sporą liczbę Szylingów.

Klub RMC również świętował, oto zdjęcia z dzisiejszego spotkania:



No to teraz czekamy tylko na nowy teren, prowadzenie konia oraz święta Bożego Narodzenia!

A jak Wy świętujecie Halloween? Podoba się Wam?
Paula

3 komentarze:

  1. Ekchem... zapomniałaś o nowej rasie. Pisali, że będą jeszcze DWIE nowe rasy Shire. Jedna to Shire, druga to...? <'3

    ~Samantha Eveningstone

    Ej... zalinkuję... pewnie, jak to zobaczysz, to się wpienisz.. ale daruj żywot. ;v
    sso-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano racja, zapomniałam o tej drugiej rasie :D

      Paula

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger