września 14, 2015

Zmiana fryzury i mała informacja!

Hej!

Dzisiaj pisałam z koleżankami i pojechałam do fryzjera, aby zobaczyć sobie, jakie są tam fryzury. Zobaczyłam krótko ścięte, białe włosy w stylu "rockowym" i wysłałam im zdjęcie z zapytanie, jak to wygląda. Skończyło się na tym, że udało im się namówić mnie na wydanie 60 SC właśnie na te włosy. 

Tak więc powitajcie nową Paulę!


W sumie, to nawet podoba mi się ta fryzura i chyba niewiele osób ją ma, więc myślę, że zostanie ze mną na trochę dłużej.

Cena: 60 SC
Miejsce: Miasteczko Srebrnej Polany

Mała informacja!

Stwierdziłam, że nie będę kontynuować serii ulubieńców tygodnia (wiem, jestem strasznie zmienna), ponieważ zauważyłam takie posty u wielu innych bloggerek i nie chcę powielać czegoś, co możecie przeczytać u kogoś.

Jednakże, wymyśliłam, że co niedzielę będę dodawać 2 weekendowe fakty ze świata SSO, natomiast we wtorki będzie seria prawda/fałsz, gdzie będę obalać mity na temat SSO! Możecie podawać propozycje tych mitów w komentarzach, na pewno coś wybiorę.

Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że tak ciągle mieszam z tymi postami.

Miłego tygodnia!
Paula

2 komentarze:

  1. Superaśnie teraz wyglądasz xD Z tymi mitami i faktami to bardzo oryginalne pomysły :) Mój autorytecie xD hah. Sara Gladenest

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam cię w FP:)
    ~mmyszka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger