Hejka!
Tak jak obiecałam w poprzednim poście, wchodzę z nową serią, czyli "Prawda czy fałsz". Co tydzień będę brała pod lupę 2 mity z SSO i bawiła się w istnego "Mythbustera" :D W dodatku, Wy możecie podsyłać swoje propozycje w komentarzach, a ja na pewno coś wybiorę.
Zapraszam!
1. Ekipa SSO potrafi wykryć, że ktoś używał buga i wchodził na zablokowane miejsca
FAŁSZ!
SSO nie jest w stanie wykryć, że ktoś był na obszarze zablokowanym, używając buga z centrum handlowym. Jednak, nawet gdyby mieli taką specjalną mapę położenia graczy, to i tak by to nic nie dało, ponieważ z bugiem jesteśmy tak jakby nadal w Jorvik City Plaza (dlatego pokazuje nam się plan centrum, zamiast zwykłej mapki). Tak więc jedyną drogą do znalezienia gracza łamiącego regulamin, jest wyszukiwanie zdjęć oraz filmów pokazujących buga z widocznym imieniem z gry. Właśnie dlatego w teorii nie można publikować takich filmików i screenów, ponieważ jest to karane banem.
2. W Star Stable nie można zmienić e-maila używanego do logowania
FAŁSZ!
Mimo, że nie mamy bezpośredniego dostępu do takiej opcji a naszym profilu, to jednak da się zmienić nasz e-mail, w przypadku kiedy na przykład nie możemy odzyskać hasła. Wystarczy skontaktować się z Supportem, podać nazwę konta oraz numer karty/telefonu, z którego dokonywało się płatności (ze względów bezpieczeństwa), a e-mail zostanie ręcznie zmieniony. Wiele graczy nie wie o takiej możliwości, ale jednak ona istnieje!
I to już wszystkie mity, które dla Was na dziś przygotowałam. Podoba Wam się pomysł? Przesyłajcie też własne propozycje!
Paula
Super! ^^
OdpowiedzUsuńVictoria Sungirl
Fajneee. xd
OdpowiedzUsuńJak coś wymyślę, to napiszę...
A! Co do tych włosów... dasz jakiegoś screena, jak to wygląda od tyłu? :v
~Samantha Eveningstone