września 16, 2015

Nowy Fort Pinta! Aktualizacje 16.09.2015

Hej!

Jak zapewne wiecie, była dzisiaj dość duża aktualizacja związana przede wszystkim z odnowieniem Fortu Pinta. Cała lokacja przeszła wielką renowację i teraz jest tam po prostu bosko!

Jeśli chcecie przeczytać więcej na ten temat, zajrzyjcie tutaj.

Sama zrobiłam kilka zdjęć, jestem wprost oczarowana. Koniecznie będę musiała tam pojechać wieczorem i to chyba wtedy zrobię zadania, bo muszę jeszcze coś narysować.





Kolory tych kwiatów są świetne, nie uważacie?

Ponadto dodali:

- Raptora w JCP
- Nowe ubrania
- Zadania z tajemniczą Isebell Figg

Oraz ponownie zaktualizowano grafikę, aby wyglądała jeszcze lepiej!

Moja ocena aktualizacji: 10/10
To zadowoliło mnie w 100%, nowy FP, nowe zadania, tyle nowości naraz! Jeszcze do szczęścia potrzeba mi tylko nowego launchera i będę już w niebie :)

A Wam jak się podoba?
Paula

4 komentarze:

  1. .__.
    Mam totalne zazdro.
    Niech ożywią ten przycisk "graj".. no... bo spotykam się z tym problemem u coraz większej ilości graczy... ;__;

    Wracając do aktualizacji... sama musiałabym zobaczyć to FP... ;v (ale te kwiatki, to na prawdę świetne o.o)
    Jak tylko przeczytałam o tej Isabell, to natychmiast nasunęło mi się na myśl... ten gościu... ten od cyrku.. co ma kontakty z Pi. ;d
    I podobno coś z grafiką w ekwipunku poprawili... um.. może te siodła.. te takie z beznadziejnym siedziskiem? XDD Takim bez efektu cienia i światła. Odpiszecie? Bo ja.. no wejść nie mogę.. -.-"

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też zauważam ten problem z brakiem przycisku "Graj" ;_; Jeju, mega wspołczuję, może nowy launcher to naprawi?
      A jeśli chodzi o poprawioną grafikę, to teraz sprzęt jest o wiele lepiej widoczny i wyrazisty, a ogony koni są o wiele ładniejsze :)

      Paula

      Usuń
    2. Dzięki za współczucie, no i ja też pokładam nadzieję w tym launcherze...(co tam, że jak już "się" to naprawi, to będę musiała całą grę od początku instalować xd).
      Ulala... no to czeka mnie wielka niespodzianka... *,*

      Pozdrawiam. ;3

      Usuń
  2. FP jest teraz śliczny *-*
    Aaa Paula napisałabyś gdzie jest ta Isabell? :)
    ~ Ariana Bunnyroad

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger