września 13, 2015

WIELKA ZAJAWKA, WIELKIE ZMIANY!

Hey!

Dzisiaj na angielskiej wersji strony SSO została opublikowana wielka zajawka, przedstawiająca nadchodzące zmiany, które wejdą do gry pod koniec roku!


Zostaną dodane następujące rzeczy:

- Długo wyczekiwana możliwość prowadzenia konia

- 2 zupełnie nowe rasy koni

- Nowy teren do eksplorowania

- Specjalnie eventy urodzinowe, Halloweenowe oraz Świąteczne

A to wszystko już w najbliższych miesiącach!

Ponadto, ekipa SSO dodała, że więcej szczegółów ujawnią w urodziny gry, czyli już 2 października! Cieszycie się? Bo ja już nie mogę się doczekać! Jestem pewna, że będzie wprost fenomenalnie.

Paula

15 komentarzy:

  1. Zaraz zacznę rzygać tenczo *W*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też *o* Ale ja jeszcze żelkami ^^

      Usuń
    2. ej xD nie rzygaj mną xD ale tak serio to ja też się jaram że chyba zaraz też zacznę *-* ~ Teńcza

      Usuń
  2. OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
    ŻYGAM TECZO I ŻELKAMI I COOKISAMI
    ~Kamilla Macforest

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie fantastyczne!!!!!!!!!!!!!!!!Już nie moge sie doczekać.



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay jak supi <3 *o* :33 kocham SSO :D
    ~ Ariana Bunnyroad

    OdpowiedzUsuń
  5. .___.
    W pierwszej kolejności mają ogarnąć to, że pewnej ilości osób SSO, po prostu nie chce się włączyć.. jeśli naprawi to ten nowy Launcher.. to spoko.. jak nie... macie ode mnie spam gwarantowany...(w sensie support xD)

    No ale ciekwe, jak będzie wyglądać to prowadzenie koni.. :d
    I te nowe rasy koni...
    Nowy teren to pewnie będzie UH... a eventy.. e... hurraa... *poker face*
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh racja xd

      Usuń
    2. Kobieto... Góry Jóra, żeby były... :D. Tam jest zajefajnie :P.

      Usuń
  6. Taka załamka... Moje odczucie? - Ból głowy jak to przeczytałam xD. Jejciu... Ja tak mam jak się ekscytuje lub jestem znudzona. Chodzi mi o to pierwsze, rzecz jasna xD. Dasz link do tego wpisu, bo jak szukałam żeby sobie wszystko przetłumaczyc na angielskiej stronie SSO to nic nie było ( pech to pech...). W miarę możliwości prześlesz mi link do tego wpisu na angielskiej stronie SSO w odpowiedzi? :p. Z góry i tak dzięki :).
    #Świetne#posty#braffo
    Ivy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze przy okazji kiedy mam wenę do rozpisywania się, ciekawe jak to będzie czy to będzie bardziej lonżowanie czy takie naciśnij 'poprowadź' - łii koń chodzi za tobą ( ;-; ) .

      Usuń
  7. Ja wracam 2 października z Zielonej Szkoły xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger