września 11, 2015

Odnowiony Fort Pinta oraz oferta Double!

Hejka!

Jak zapewne zdążyliście już zauważyć, SSO dodało dziś bardzo interesujący filmik z zapowiedzią nowiutkiego, odświeżonego wyglądu Fortu Pinta.


Przyznam, że kiedy zobaczyłam pierwszą scenę z tymi ślicznymi, drewnianymi schodkami, byłam oczarowana. Graficy wykonali kawał dobrej roboty, coś niesamowitego. Fort Pinta jest nawet piękniejszy niż odnowione Moorland!

Jak widać, nie tylko mnie przepełnia entuzjazm. Wystarczy spojrzeć na komentarze pod filmem, by przekonać się, że większości społeczności podoba się nowa grafika. Ciekawe, czy inne miejsca również przejdą niebawem taką metamorfozę. Chętnie zobaczyłabym odświeżony Jodłowy Gaj!

Już nie mogę się doczekać środowej aktualizacji ^^ A Wy? Może dodadzą jakieś zadanka do nowego wyglądu? Jak myślicie?

Double Star Coins

Od dzisiaj, do środy 16 września mamy szansę kupić Star Coins w ofercie podwójnej. Oznacza to, że zamiast 100 SC dostaniesz 200!


Jak podobają Wam się zapowiedź? Skorzystacie z oferty?
Miłego weekendu!
Paula

4 komentarze:

  1. Mi się nie podobają okna.. takie plastikowe... może zmienię zdanie, jak będą się świecić w nocy.... :3
    *poker face*

    Niech naprawią ten problem z przyciskiem 'graj', bo ja mam już bulwers na całej linii...

    Pozdrowionka,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mi się Star Stable nie chce włączyć :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, to te nowe FP mi się nie podoba. No, ładne, ale to nie wygląda jak FP :/ Straciło po prostu swój urok... Najpierw Tan i Loretta, potem zamek, a teraz FP....

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nowy wygląd FP jest śliczny. Ciekawa jestem czy inne miasta też zmienią. :0

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger