września 09, 2015

Aktualizacje, nowy launcher i moja ostatnia teoria!

Hejka!

Witajcie! Dzisiaj środa, a co za tym idzie, przychodzi czas na omówienie cotygodniowych aktualizacji. Mam także jedno bardzo ciekawe spostrzeżenie, czytajcie dalej, aby dowiedzieć się więcej.

Zapraszam!

Pomóż ochroniarzowi z Fortu Pinta!

(kliknij w zdjęcie, aby przejść do strony StarStable)

Jak widzicie, został dodany nowy quest, związany z poszukiwaniem psa ochroniarza. Piesek zniknął, zupełnie tak jak kot Jenny z Moorland, od której również dostaliśmy środowe zadanie. Wszystko fajnie, małe zadanko dla zabicia czasu. Ale wiecie, z czym mi się to od razu skojarzyło?

Z moją poprzednią teorią.

Dokładnie, teraz zaczynam coraz bardziej wierzyć w to, że teoria może być prawdziwa. Takie znikanie zwierząt i ich dziwne zachowania, oraz zbliżające się otwarcie nowego terenu (a tym samym rozwinięcie głównego wątku) mogą mieć w istocie jakieś powiązanie.

Nie zapominajcie jednak, że to wciąż jedynie spekulacje. Zatem nie bierzcie wszystkiego tak całkiem serio, nie chcę abyście później byli rozczarowani, że stało się inaczej, niż przewidywałam.

Wracając do aktualizacji:

Zostały także dodane (jak zwykle) nowe ubrania, dekoracje i sprzęt w Centrum Handlowym. Natomiast Eddie i Ferdinand goszczą w tym tygodniu w Srebrnej Polanie, więc koniecznie odwiedźcie ich targ!

Moja ocena: 7/10
Aktualizacje całkiem przyjemne, jednak według mnie dość nużące są już takie króciutkie zadanka. Taki schemat powtarzał się już wielokrotnie, więc miło by było zobaczyć coś zupełnie innego.

Nowy launcher!


Zapowiedź nowego launchera została opublikowana już wcześniej, jednak dopiero wczoraj pojawił się oficjalny filmik podglądowy. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem mega podekscytowana. Nie tylko wygląda on ślicznie, ale także ma pomóc usprawnić rozgrywkę i wyeliminować błędy sieciowe. Dzięki nowemu launcherowi, ekipa SSO będzie miała też znacznie ułatwioną pracę z otwieraniem serwerów! Tym samym gra z poziomu przeglądarki nie będzie już dłużej możliwa.

Według mnie jest to super sprawa i już nie mogę doczekać się, aż nowy launcher będzie dostępny do pobrania. I muszę to napisać: muzyka z filmików SSO jest cudowna! ♥

Jak Wam podobają się aktualizacje i nowy launcher? Co sądzicie o teorii?
Paula ♥

7 komentarzy:

  1. Fajna ta aktualizacja. :D Ale chciałabym już nowy teren :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że to właśnie przez te prace ja i wiele innych(słyszałam o takich sytuacjach od innych..) nie ma przycisku "GRAJ" od dwóch, czy też trzech tygodni... -.-"
    I ignorują wszystkich, którzy piszą o tym do supportu... mi odpisano, abym re-instalowała grę, ale wciąż tego nie mam(gram z pulpitu) i chyba w ogóle mi się nie pobrała, tylko mam ikonkę na pulpicie, bo nawet nie ma(i nie było) tego zielonego paseczka na dole.. i "GRAJ" także... cudownie... mogliby chociaż napisać spekulacje, że to pewnie przez ich prace...
    A, napisałam, że to nie zadziałało, nie odpisali.. wysłałam raz jeszcze.. cisza.
    R.I.P. "GRAJ"

    Ja nie wiem co sądzić o tych zwierzakach, serio. ;;
    Co do teorii - sądziłam, że skończyłaś tłumaczyć tą drugą część o Starshine. DX

    ...(3 tyg bez SSO? Ignorujący Support? To dopiero zagadka.. mało przyjemna)
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie masz przycisku, bo masz mało miejsca na dysku C? Ja mam czasem mało miesjca, przez co muszę usuwać czasem nie potrzebne rzeczy. Poza tym raczej już wiesz, że jak ładuje się zielony pasek to na dysk C dodają się te Megabajty podane na dole :( Niestety... Myślę, że pomogłam...

      Usuń
    2. Um.. nope. ;___; Ponad połowa wolnego miejsca mam... .___.

      Usuń
  3. Super Hack do StarStable: http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/ ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też nie ma ,,GRAJ" od dwóch tygodni!!!!!:(

    Co do teorii-to może być całkiem prawdopodobne!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger