września 04, 2015

NOWA FORMA TEORII!

Hey!

Witam Was wszystkich po tak długiej nieobecności na blogu! Mamy wrzesień, a co za tym idzie - postaram się wrócić do regularności pisania postów. Dzisiaj mam dla Was wielką niespodziankę i małą informację. Mam nadzieję, że się ucieszycie.

Zapraszam!

Teorie na YouTube

Z przyjemnością pragnę ogłosić, iż wcielam mój plan w życie. Już od jakiegoś czasu myślałam o publikowaniu teorii na YouTube i dzisiaj w końcu udało mi się to zrealizować! Jestem mega podekscytowana :)


Nie martwcie się jednak, tak jak mówiłam na odcinku - nie mam zamiaru kończyć z blogiem i zabierać się za YT. Po prostu od teraz (jeśli takie rozwiązanie Wam się spodoba) teorie będą głównie w formie filmików, a te krótsze będę pisała w formie postów. Znacznie ułatwia mi to sprawę. Tak więc długo wyczekiwaną następną część teorii o Starshine być może usłyszycie już niebawem!

Zapraszam do subskrybowania mojego kanału :)

Posty z serii "Ulubieńcy tygodnia" i rysunki

Od tej pory nie będzie już dwóch kategorii w tej serii postów, ponieważ ma to być przecież blog z SSO! Tak więc będą jedynie ulubieńcy SSO-wi i jeden zupełnie inny, na przykład jakaś piosenka, filmik itd. Mam nadzieję, że to rozwiązanie również Wam się spodoba.

Także rysunki będę wstawiała tylko wtedy, kiedy będą one w jakiś sposób powiązane z SSO czy końmi.

Fajnego weekendu!
Paula

19 komentarzy:

  1. Fajna ta nowa forma ;) Wolę tą nowszą niż starszą i ciekawa teoria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł. :D
    Paulo czym nagrane i zmontowane? Bo głos ci tak płynnie chodzi i przyjemność się w niego wsłuchiwać, bo on jest naprawdę bardzo fajny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrałam to Frapsem, a zmontowałam w AVS Video Editor :) pierwotnie chciałam w Vegasie, ale mam z nim problemy i dlatego muszę w innym programie.
      Kamień spadł mi z serca, ze dobrze mnie słychać. Naprawde nie wiem co sie stało, ale głos w tym filmiku jest o wiele gorszy niż np. w ostatnim filmiku u Julii Pinestorm, gdzie jakość była o wiele lepsza. Postaram sie to naprawić i na następny raz powinno być lepiej.

      Paula

      Usuń
  3. Super pomysł c:
    P.S. ładny masz głos <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę, wybitne... . Fajna teoria, fajny filmik, na dodatek z humorem... . Mam nadzieję, że będzie tak dalej i oby dalej!
    ~Ivy Bigrock.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muzyka mi rozwaliła mózg :') osobiście mi się bardziej podoba forma pisana, ale jak wolisz

    OdpowiedzUsuń
  7. pisanie bylo lepsze. mikrofon fe. buuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po 1. Zmień mikrofon jeżeli już tak bardzo chcesz nagrywać teorie. Po 2. Czuję się słeg bo mam większy lv od Cb XDDD Po 3. Podoba mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zajebisty mikrofon, ale w tym filmie akurat cos sie zrąbało i następnym razem powinno być juz oki ^^

      A 17 level to juz wbiłam hehehehhe

      Paula

      Usuń
  9. Moim zdaniem filmik i mówiona teoria jest lepsza: można słuchać jej i grać jednocześnie :-D
    Pozdro
    ~Niko

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, nie wiem jak to będzie Paula nie wiem, nie wiem jak to będzie Paulinko.. Nie! Będzie super! Fajna nutka Multiego i twój śliczny głos! Oby tak dalej! Trzymam kciuki! Addison Youngside

    OdpowiedzUsuń
  11. Konie na targu dość często uciekają O.O Nwm czy to prawda, ale miałam targ w SP kiedy miałam Quest z Pandorycznymi Szczelinami w SP. Dzień przed, gdy łapałam konie po prostu ... wariowały. Latały jak opętane O.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz... wedłóg mnie lepsza była forma pisana bo nie umiem włączyć filmu x'D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger