sierpnia 21, 2015

Foki, lepsza grafika i zapowiedź nowych Morganów!

Halo alo!

Mamy piątek i ja dopiero dzisiaj mogę zabrać się za napisanie czegokolwiek. Postaram się nadrobić zaległości i wrócić do regularnego pisania postów.

Zapraszam!

W środowych aktualizacjach dodali:

- Nowe ubrania w Jorvik City Plaza (jak zwykle).

- Górę lodową, gdzie możemy zakupić sobie słodkie foczki do noszenia w torbach przy siodle. Wystarczy pojechać do Doliny Złotych Wzgórz, aby przygarnąć takie maleństwo (dla mnie świetne, jeszcze nigdy nie miałam okazji kupić foki  i mimo, iż na ogół nie kupuję zwierzaków, to te mnie urzekły).



- Zadania z poprzedniego tygodnia zostały przedłużone. Nadal można pomóc Jennie znaleźć jej kotka, Kiwi (to było do przewidzenia).

- Targ koni rozkłada się w Forcie Pinta

- Nowe nazwy klubów, czyli coś, na co wszyscy czekali. Dodano ponad 100 nowych nazw, co umożliwia stworzenie kilku tysięcy nowych konfiguracji (moim zdaniem bardzo fajne, ale teraz nie opłaca się już tworzyć nowych klubów, gdyż trudno jest się wybić)

- Ulepszona grafika, czyli drobne zmiany w naszych koniach oraz ekwipunku (bardzo fajne, teraz na moim komputerze grafika wymiata)


Ponadto...

Wczoraj na Instagramie została opublikowana zapowiedź nowych maści Morganów, które prawdopodobnie zostaną dodane w przyszłą środę. Jak Wam się podobają?


Moja ocena aktualizacji: 6/10

A jaka jest Wasza opinia? Oczekiwaliście czegoś więcej? Założyliście jakiś klub?
Paula

8 komentarzy:

  1. Ja oczekuje otwarcia nowego terenu :D A aktualizacja jest super 9.5/10 z powodu , że nie ma nowych zadań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Um... moim zdaniem, aktualizacja 7/10 - dużo dodali. B)

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hack do gry Star Stable:

    http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paula, możesz dodać mój blog do polecanych?
    www.starstable-carla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! ^^ Przepraszam za reklamę,ale...Zakładam nowy klub!Titanic Ghost,o którym możecie poczytać na moim blogu.Kart zgłoszeniowe proszę wysyłać na e-mail alessia339@op.pl.Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie masz w polecanych fajnych blogów ? :c np. Lorraine Northdawn Julia Wilknight,Klaudia Darkstreet...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Hack do StarStable: http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    Polecam, Ania Szczepek :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego nowego bloga!!! www.sofiasleepylord.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger