sierpnia 17, 2015

Nieoczekiwane zniknięcie?

Halo alo!

Jak zapewne zauważyliście, już od bardzo dawna nie było żadnych postów i ogólnie mało mnie było w internecie. Spowodowane jest to tym, że spędzam wakacje na wsi i dosłownie nie mam czasu na komputer. Ciągle jest tu coś do roboty i całe dnie spędzam na polu.
Przepraszam Was bardzo za brak jakichkolwiek informacji na ten temat, ale wszystko działo się szybko i nie mogłam Was powiadomić. Nie wiem, jak będzie z postami w sierpniu, ponieważ wracam 20 sierpnia do domu, jestem 3 dni we Wrocławiu (w dodatku przez jeden dzień mam Meet-up), a później jadę znów do babci. Postaram się wstawić cokolwiek, jednak nie jestem w stanie nic obiecać.

Strasznie dużo się działo podczas mojej nieobecności i bałam się, że nie nadążę z nadrabianiem wszystkiego, ale postaram się. We wrześniu posty już na pewno będą pojawiać się regularnie.

Bardzo mi przykro, że Was zawiodłam
Paula

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie nic się nie stało, każdy ma prawo do wakacji i wypoczynku. Baw się dobrze! C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Xd Spoko, dobrze, że chociaż napisałaś dlaczego Cię nie ma.

    Pozdrawiam
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Hack do Star Stable: http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger