sierpnia 05, 2015

Drzwi otwarte w stajni Jorvik i nowe zadania

Halo alo!

Dzisiaj środa, czyli czas na cotygodniowe aktualizacje. Nie będę Wam opisywać wszystkiego po kolei, bo większość z Was na pewno ukończyła już nowe zadania oraz wie o co chodzi. Jeśli jednak jakimś cudem trafi się osoba, która nie widziała jeszcze posta z aktualizacjami, zapraszam tutaj:



Niestety, nie robiłam żadnych zdjęć, więc łapcie to ze strony SSO.

Moja opinia:

Według mnie, aktualizacja jest całkiem przyjemna. Jednakże zadania są dość nudne, nie dokończyłam ich nawet, ponieważ nie przeszłam wyścigu 3 razy i się wkurzyłam :')

Nie wiem także, ile XP w sumie dodają te zadania, ale wydaje mi się, że niewiele, co zdecydowanie wychodzi na minus.

Ocena końcowa: 5/10

A jak Wam się podobało? Na ile oceniacie aktualizacje?
Paula

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że robisz rezenzje aktu ;) Oby więcej takich pomsyłów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :)Masz rację :D



      ~Capri M.

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie robiłam, bo SR nie mam. ;v
    No mniej nudne niż tym koniem z Winiarni?

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualizacje takie sobie - mogą być, ale na kolana mnie nie powaliły :/ Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś więcej pod nazwą "Instruktor jeździectwa", jakiegoś lonżowania czy coś. Dam tak 6/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualizacje spoko - trochę zadań się zrobiło.
    Spodziewałam się trenowania gości i koni ;3 7/10

    Wpadniesz ? http://starstable-kiwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Paula!
    Słyszałaś może o Forum Star Stable, albo Wy, czytelnicy tego bloga?
    Mamy nadzieję, że tak! Załoga oraz spore grono forumowiczów ma zaszczyt zaprosić Was na oficjalne otwarcie naszej nowej wersji forum!
    Podczas tej imprezy będziecie mogły spotkać się z załogą forum a być może nawet samych Game Master, które przyjęły nasze zaproszenie! :D
    W programie mamy również warsztat jeździecki, trasę po cudownych okolicach Jorvik (także dla użytkowników bez abonamentu!), przyjęcie w jednej w restauracji oraz konkurs z nagrodami! :D
    Aby każdy mógł wziąć udział mamy przewidziany taki harmonogram spotkań:
    14.08. ~ Cookie Valley
    15.08. ~ Honey Valley
    16.08 ~ Forum
    Wszystkie spotkania odbędą się nad Kopalnią w Moorland (informacja jak się tam dostać umieszczona jest na forum) o godzinie 14:00!

    Mamy nadzieję, że miło spędzicie z nami czas! :D
    ~Załoga Forum Star Stable

    ...

    Wyglądają niby na fajne... Niestety nie sr głosu nie mają >.<
    +sory za spamik... mam nadzieję, że przyjmiesz zaproszenie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Co się stało?Czm. od 11 dni nie ma postów?:<



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziwne.. może pojechała na wakacje? ;v

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  8. Hej, kilka dni temu nagrałam mój pierwszy filmik z sso i nie do końca wiem czy jest przyjemny dla jakiegokolwiek widza. Dlatego proszę Cię abyś zerknęła na niego i powiedziała co mogłabym poprawić aby kolejne filmiki były ciekawsze. Strasznie by mi to pomogło :) Tutaj masz linka do mojego filmiku: https://youtu.be/zPcy07mqemQ
    Julliet

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger