września 24, 2015

Mnóstwo zajawek oraz aktualizacje!

Hej!

Wczoraj byłam w szkole i przeglądałam sobie Facebooka, gdy nagle moim oczom ukazał się post na stronie SSO z linkiem do aktualizacji. Gdy kliknęłam i przeczytałam słowo "zajawka", to momentalnie zaczęłam się śmiać sama do siebie, byłam strasznie podjarana!

Zapewne każdy z Was doskonale wie już, co SSO dla nas przygotowało, jednak ja dodam jeszcze swoją opinię.

Prowadzenie konia!

Na razie nie mamy zbyt wielu informacji na ten temat oraz obrazków, jak to będzie wyglądać, ale coś czuję, że SSO się mocno postara! Pewnie wprowadzi to wiele bugów, jednak chyba większość osób cieszy się, że ekipa w końcu znalazła sposób na wprowadzenie tej funkcji do gry!

Dwie nowe rasy koni!


Wiemy już, że zostanie dodana rasa Shire, tak jak widzicie na powyższym filmiku, natomiast druga nadal pozostaje zagadką. Ja obstawiam Mustangi lub Hafligery, a Wy? Na pewno kupię któregoś z nich :D

Nowy teren!



Założę się, że nikt nie spodziewał się takiego obrotu sprawy. Osiedle? Biuro GED? Obserwatorium w tle? Gdzie to może być?! Nie mogą to być Urodzajne Hrabstwa, ponieważ jest to zbyt daleko od obserwatorium, chyba, że to wcale nie jest ono... Obstawiam północną część mapy, na lewo od Doliny Ukrytych Dinozaurów. Więcej szczegółów powinniśmy poznać po świętowaniu urodzinowym, być może wtedy dowiemy się, jakie jest położenie nowego obszaru.

Urodzinowe świętowanie oraz inne okazje!


Czyli darmowe SC, masa zabawy w grze oraz mnóstwo niespodzianek! Czwarte urodziny SSO przypadają na 2 października, ale ekipa zaplanowała już także świętowanie innych okazji, takich jak Halloween i Boże Narodzenie! Śledźcie kanał Star Stable na YouTube, aby nie przegapić imprezy. Ja już się nie mogę doczekać, a Wy?

Zadanie u Felicity!


Kolejny zwierzak zniknął! Tym razem jest to królik Felicity z Jodłowego Gaju. Pojedź do niej i sprawdź, jak możesz pomóc.

Jak dla mnie jest to kolejny quest dla zapchania czasu, nic specjalnego.

Jak zwykle dodali też targ koni oraz nowe ubrania w Centrum, ale nie będę o tym pisała, bo to nudne.

Filmik!



Wraz z moją przyjaciółką, Julią Pinestorm nagrałam filmik z aktualizacji. Zapraszamy do oglądania!

I jak Wam się podoba zajawka? Co sądzicie o nowym terenie? Jesteście zadowoleni, czy też zawiedzeni tym, co SSO chce dodać?
Paula

5 komentarzy:

  1. E.. G.E.D.? Um.. Urodzajne Hrabstwa... pomyśl...Obserwatorium nie byłoby tak widać... może dawno nie byłam na SSO przez tego buga, ale swoje pamiętam. ;-; Ja obstawiam INNE obserwatorium. W końcu to jest taki jakby związek(AAE).. nie musi się składać z jednego budynku, co nie?
    Wracając do tego G.E.D... na jednej z bram do UH(blisko tej Pike) jestwłaśnie tablica tej organizacji. B')

    I mi się te zajawki megaśnie podobają. xd
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać *O*.
    sad-stories-by-rosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj.
    Piszesz jak wróbel z ognia -,-
    Żegnaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze coś o tobie:
    Jestem Wróbel Ogień. Nie oddam wam moich kochanych organków wewnętrznych, bo lubię na nich grać. Lubię rozwijać mój talent do kwiczenia. Kwiczę bardzo dobrze:). Kilka lat temu ktoś mnie zamknął we więzieniu, bo zabieram najlepszych nawet znajomych. Jestem taka ech, bo nie chcę mieć głowy.
    Sama to napisałaś
    PS Chciałaś hejta-masz.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger