września 26, 2015

Gdzie będzie nowy teren?

Hej!

Ostatnio napisałam do Echo z zapytaniem, co sądzi o zapowiedzi nowego terenu. Wiem, że jest ona o wiele lepiej obeznana w temacie niż większość z nas, dlatego stwierdziłam, że możemy jej zaufać. Pamiętajcie jednak, że to nadal tylko człowiek, a nie wszechwiedzący Bóg, więc traktujcie jej odpowiedź z wielkim dystansem, ponieważ każdy ma prawo się pomylić.

Oto, co odpisała:

Szczerze wątpię, że nowy teren będzie w miejscu ponad Północną Przełęczą. Jeśli spojrzymy w tamtą stronę, stojąc przed obserwatorium, to zobaczymy jeszcze wyższe góry. Jeśli stalibyśmy na dole po tamtej stronie, obiekt byłby całkowicie zakryty przez właśnie te wysokie wzgórza. Natomiast na zapowiedzi widzimy tylko jedną, samotną górę, a nie całe pasmo. To się po prostu geograficznie nie zgadza.


Również struktura (oraz wysokość) góry jest kompletnie inna, typowa dla Urodzajnych Hrabstw. Nie widać też podwieszanego mostu ani kolejki.


Osobiście uważam, iż nowym terenem będzie zablokowana jak na razie część UH. Drzewa się zgadzają. Wspomniana wcześniej wysokość oraz wygląd i struktura góry również mocno popierają mój argument. Jest jeszcze jedna, bardzo istotna rzecz. Biuro G.E.D.


Spójrzcie na kolorystykę. Pracownicy tej organizacji z oddziału w Srebrnej Polanie noszą uniformy w kolorze zielonym. Jednak w Urodzajnych Hrabstwach są to ubrania w kolorach powyższego biura, również jedna z zablokowanych bram drugiej części UH posiada logo G.E.D.
(Echo wspomniała, iż pliki pani Drake, która kieruje G.E.D w Jarlaheim zostały edytowane. Nie wiem, w jaki sposób to odkryła, ale myślę, że coś jest na rzeczy.)

Uważam, że nowym miasteczkiem będzie Hillcrest, którego nazwa pojawiała się już nawet w zadaniach w SSO.

A Wy, jaką macie teorię na temat nowego obszaru? Jak sądzicie, gdzie to może być?
Paula

4 komentarze:

  1. Niestety mi nowy teren nie przypadł do gustu :? nie w stylu sso co ja mam koniem jeździć po ulicy . Jakiś nonsens
    Pozdrawiam Ylva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. To głupie jechać po ulicy koniem. Mogę spodziewać się, że będzie tam jeździł tylko jedno auto lub nic.

      Usuń
  2. Ja bym wolała żeby to jednak był teren za północną przełęczą a nie UH

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh.. to ta Echo ma takie same spekulacje jak ja. B)'

    Co do tej ulicy.. to serio.. trochę SSO przesadziło.
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger