września 27, 2015

FORT MARIA?!

Hej!

Dzisiaj ekipa SSO opublikowała nowy filmik z kodem. Doszła do tego również kolejna zajawka obszaru, który pojawi się na jesień!


Jak widzicie, Fort Maria będzie jedną z lokacji na nowym terenie. Archie zdradził, że udostępnią nam... drugą część Urodzajnych Hrabstw! W takim razie Echo nie myliła się w swojej teorii, która była tematem mojego poprzedniego posta.

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem mega podekscytowana! Już nie mogę się doczekać tej euforii związanej ze zwiedzaniem nowego obszaru.

Miłej niedzieli!
Paula

9 komentarzy:

  1. A do tej pory był tylko jeden fort... :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa, czy w tym Forcie będzie dok na promy tak jak w Pinta c; dobrze by było :D szybsza trasa na miejsce zawsze spoko ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. JEEEJUUUU!

    Chociaż dzisiaj skończył mi się SR to na pewno go kupię na otwarcie UH!
    #brakkasy
    ~mmyszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne kwiatki.. :O Takie dzikie pola. </3
    Się zobaczy. ;3

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula, wymyśliłam jedną ciekawą teorię o jednym z zablokowanych miejsc w DUD sprawdź i napisz co o tym sądzisz!
    Teoria Raju w DUD?

    OdpowiedzUsuń
  6. masz naprawdę fajnego bloga :D

    louisamysterydown.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger