czerwca 15, 2015

Szybka teoria: Kamienie Runiczne

Hey!

Oto nowa, króciutka teoria! Opowiem Wam dzisiaj o kamieniach runicznych rozsianych po całej wyspie. Zapewne wielokrotnie zastanawialiście się, o co z nimi chodzi? Jeżeli chcecie się dowiedzieć, czytajcie dalej.

Zapraszam!

Teoria autorstwa Echo:

Co sądzisz o tych wszystkich kamieniach runicznych, które znajdują się w różnych miejscach, na całej wyspie Jorvik? Czy są one czymś bardzo ważnym w grze?

(zdjecie z Google, nie chciało mi się robić)

Przez długi okres czasu, tak naprawdę nie myślałam za wiele na ich temat. Słyszałam o kamieniach takich jak te, rozproszonych w wielu krajach o wpływach Celtyckich oraz Druidycznych, więc pomyślałam, że moze to być po prostu ozdoba, która ma podkręcać klimat gry.

I wtedy właśnie dodano questy ze Śpiącą Wdową.


Zastanawiam się, ile pradawnych drzew tak naprawdę pozostawiła nam Aideen. Wiemy jak narazie o pięciu: Śpiąca Wdowa, jej zmarły "mąż", drzewo na Wzgórzu Stracha na Wróble, drzewo w górach Jodłowego Gaju oraz to w Dolinie Zamarzniętej Mgły. Jednak to, które możemy spotkać w DZW zastanawia mnie najbardziej. Wiemy, że pozostało tylko jedno drzewo, na którym rosną Złote Jabłka. Jest to właśnie to, o którym przed chwilą wspomniałam.

To prowadzi mnie do stwierdzenia, iż kiedyś musiało mieć miejsce masowe "ludobójstwo" (określam to tak, ponieważ te rośliny czują i żyją), wykonane na wszystkich drzewach, które rodziły Złote Jabłka. Jedno z nich wciąż jednak żyje. Jasne jest to, że inne prastare drzewa także zostały wycięte (tak jak to na Zapomnianych Polach).

Drudzi są znani ze swojej niesamowitej więzi z drzewami. Moim zdaniem, runiczne kamienie zostały zrobione przez nich i są swoistym upamiętnieniem tego, jak drzewa są dla nich ważne i jak wiele ich kiedyś było na wyspie. Podobnie jak owe kamienie, drzewa tworzyły ogromną, wspaniałą sieć i były między sobą połączone.

To już niestety koniec tej teorii, przykro mi, że jest ona tak krótka. Ostatnio bardzo dużo się u mnie działo (dlatego nie mam czasu na pisanie), ale to raczej nie są tematy na bloga o SSO :P
Dajcie znać, czy teoria podobała się Wam, oraz co o tym wszystkim sądzicie!

Miłego tygodnia
Paula

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna teoria, a według mnie to Dark Core dali tym drzewom zatruty "nawóz", który je"zabił". Mogły by być zadania, że Elizabeht (czy jak jej tam) wie gdzie kiedyś były magiczne drzewa i daje nam "odtrutkę". Fajne to by było zadanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DC zatruwało już wiele, począwszy od wodospadu w Vale, ale to są symbole druidów (przynajmniej w mojej opini)

      Usuń
    2. No o to chodzi. Po prostu DC mogli dać tym pradawnym drzewom zatruty nawóz.

      Usuń
    3. No ale jednak tak nie jest, te drzewa a w sumie to jedno (bo drugie zostało ścięte) zostały zniszczone "przez ludzi" na 16-17 lvl jest zadanie jak połączymy starą wdowę czy jak jej tam :D z drzewem w ghv. Zadanie ogółem związane z tym koniem który lata po zielonej dolinie ( lesie w jarlaheim), Lisą , oraz pandoriami. Ogółem ciąg dalszy z magią i druidami :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o uzasadnienie Twojej opinii, oraz jeśli masz jakiekolwiek uwagi skontaktuj się z autorem teorii.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sugerowała zapewne, że w każdym miejscu, gdzie jest postawiony runiczny kamień, kiedyś rosło "Prastare Drzewo"(trudno je nazwać Prastarym, skoro je ścięto dawno temu). Przynajmniej ja to tak odebrałam.

      ~ Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Czytanie ze zrozumieniem się kłania, oraz trochę własnego myślenia :)
      Samantha, dokładnie tak.

      Usuń
  4. Faktycznie krótka teoria ;). Zastaniawiałam się nad tym i w przeszłości myślałam, że te kamienie to po prostu kręgi Druidów jak te co prowadzą do portalu w Valedale. Nie zrozumiałam teorii po raz pierwszy raz od kąd je wszystkie czytałam.
    ~Pozdrawiam~ Ivy Bigrock.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna teoria. Z resztą jak zwykle.
    Ja sama zaczęłam robić swoje teorie. Na razie zbieram materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super HACK do gry StarStable!!! http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie możliwe że te kamienie postawili druidzi, aby upamiętnić mistyczne drzewa, które wycieli ludzie, ale te symbole na nich przypominają mi te z rozbitego statku UFO(przynajmniej jak dla mnie), jak się przyjrzycie, to tam jest taki srebrny kawałek z niebieskimi symbolami(tu można zobaczyć: https://www.youtube.com/watch?v=TFhxUFI1L7s). Może ci którzy przylecieli tym statkiem postawili te kamienie? Kto wie.
    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to było tak, że kiedyś na Wyspie mieszkali ludzie, czarodzieje itd, i to oni postawili te kamienie. Napisy na nich mogą głosić o legendach, dawnym życiu lub nadchodzącym niebezpieczeństwie. Mogą tam też być nauki lub wskazówki, które w przyszłości będziemy musieli przeczytać, a to mogłoby podpowiedzieć nam jak odnaleźć zaginione osoby. Lub po prostu zostaną, aby przypominać jeźdźcom o starych druidach oraz po to, by nadawać Jorvik niezwykły i tajemniczy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podczas czytania wpadłam na pewien pomysł...
    Troszkę nie związany ale co tam... A więc możliwe jest to, że kazdy jeźdźca dusz ma swoje drzewo. Np. Lisa ma wdowę, Alex ma to drzewo w JG, a Linda ma to na wzgórzu stracha na wróble, my mamy to w dolinie zamarzniętej mgły (dlatego jeszcze nie uzyskaliśmy pełnej mocy bo drzewo zamarzło), a Ann ma to ścięte drzewo na zapomnianych polach. Drzewo to nie żyje tyle wiemy od wdowy. Ann może też. Została "ścięta" razem ze swoim drzewem... I np. w kolejnych aktualizacjach wdowa połączy się z tym ściętym drzewem i tym samym uratujemy Ann. Co o tym sądzisz??? Proszę odpisz.


    Julie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ey, faktycznie, to może mieć sens :D chociaż dokładnie nie wiem, dawno miałam wszelkie zadania fabularne i nie pamiętam ich, możliwe że to co powiedzialas nie jest możliwe a może jest.. (mam nadzieję że da się coś z tego zrozumieć xD)
      ~Anita

      Usuń
    2. no rzeczywiście, ale nie wiem, bo ja jeszcze tych zadań nie miałam, skończyłam na DC :D

      Usuń
  10. ekstra sama na coś takiego bym nie wpadła (;

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytając komentarze wpadłam na pomysł :D
    Może na tych kamieniach są zapisane wszystkie niebezpieczeństwa w Jorvik i w Pandorii w jakimś starym języku Jorvik? Jeden niedaleko SJ się świeci... Może to oznacza że to niebezpieczeństwo się zdarzy za niedługo albo już jest? Może chodzi o Garnoka?
    Nie wiem co jest dalej bo narazie mam "Popularną" w Kręgu Słońca i robię zadania z Pi ;) Przepraszam jeśli coś się wydarzyło a ja napisałam o tym inaczej ale tak jak wspomniałam nie byłam w Pandorii ale byłam raz w DC (CIEKAWOSTKA: DC jest na terenie położonym za Mistfall c;)
    ~Lena

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy także drzewo na Południowym Kopycie, oraz na wyspie padok

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger