czerwca 10, 2015

MISTRZOSTWA W SREBRNEJ POLANIE!

Hey!

Dzisiaj odbyły się pierwsze mistrzostwa Srebrnej Polany (o 20:30) od czasu dodania miejsca zawodów do gry. Było bardzo dużo osób i w efekcie trafiłam do grupy 7.


Oczywiście nie udało mi się zająć żadnego miejsca na podium. Dostałam jedynie 25 szylingów Jorvik. Zawody same w sobie są bardzo łatwe, długość trasy także mi odpowiada. Nie ma zbyt wielu zwariowanych przeszkód. Oceniam je na bardzo fajne i na pewno będę brała udział częściej.

Oto zdjęcie medalu:


Medal jest moim zdaniem śliczny, herb Jorvik na środku wygląda po prostu bosko. Chciałabym go zdobyć, ale z moją koordynacją i lagami mam raczej marne szanse.

Byliście na zawodach? Które zajęliście miejsce? Podobają się Wam?
Paula

10 komentarzy:

  1. Zapraszam na mojego nowego bloga, nie ma dużo postów, ale będą pojawiały się codziennie ;) Zachęcam do zaobserwowania ;)
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na mojej kochanej klaczce Storm''i zajelam 5 <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kiepskie poczucie czasu, bo miałam właśnie wczoraj brać udział w tych CS, nawet podjechałam tam. Wylogowałam się z gry, poszłam na kolację, wróciłam, siadam przed kompem, było 20:20. Myślę "spk, jeszcze zajrzę na dA". Włażę, coś przykuło moją uwagę i w ogóle z 10 kart miałam otwartych potem, przypominam sobie o CS w srebrnej polanie, patrzę na godzinę - 21:00 ._. bosko.
    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. Czy to mój koń? xD Ja uważam, że tak xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula mam prośbę, czy następna teoria mogłaby być o Le Goon'ie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, masz super bloga :)
    Wejdziesz na mojego i jak ci się spodoba zaobserwujesz?
    KellyMooseyard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie przy odliczaniu wywaliło ;-; Zostały 2 sekundy. '-'

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wszystkie medale z sp za 1 2 i 3 miejsce

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam raz 4 najwyżej xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger