czerwca 20, 2015

Nowy konik!

Hey!

Przepraszam Was za moją nieobecność na blogu i mało postów. Ciągle żyję i mam się dobrze, nawet bardzo dobrze. Ostatnio w życiu spotyka mnie masa miłych rzeczy i jestem mega szczęśliwa.

Jeśli chodzi o świat SSO, to dzisiaj w mojej stajni zawitał nowy konik: czarno-biały Pinto z Farmy Marleya! Od dawna zbierałam na niego i cieszę się, że w końcu mogłam go kupić. Nazywa się Midnightmystery.

Towarzyszyła mi Julia Pinestorm :)



 Te zestawy tak bardzo pasujące do siebie :P

Jak Wam się podobały questy sobótkowe? To było już moje 3 święto w grze i jak zawsze spędziłam je bardzo miło, podoba mi się sukienka z nowego sklepu. Wianki, które dostajemy też są ładne, ale kolor mógłby być bardziej intensywny.

Realne życie:

Ostatnio bardzo dużo rysuję w realnym życiu (można zobaczyć moje prace na Facebooku), piszę fanfiction, ciągle mam coś do zrobienia. No i niedługo wakacje, nawet nie wyobrażacie sobie jak się cieszę! W końcu odpoczynek po kolejnym roku w gimnazjum. Wyjeżdżacie gdzieś? Ja prawdopodobnie pojadę na wieś oraz do mamy, a 22 sierpnia idę na Meet-Up :D Bilet mam już kupiony, nie mogę się doczekać, aż spotkam Faki i innych Youtuberów.

Jeśli chodzi o teorię, to nowa już niedługo!

Miłego weekendu
Paula

3 komentarze:

  1. Też kupiłam dzisiaj konia z farmy Marley'a :) Nie mogę się doczekać nowej teorii :P Pozdrawiam Diana Archvalley!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super HACK do gry STAR STABLE: http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger