lipca 01, 2015

Żyję! + Liebster Award!

Halo alo!

Witam wszystkich! Przez długi okres czasu nie wchodziłam na bloga i SSO ponieważ wyjechałam na wieś do rodziny. Rzadko mogę siedzieć tu na komputerze, a jeśli już jestem to zwykle piszę ze znajomymi. Nie martwcie się jednak, nie zawieszam bloga, posty będą częściej kiedy już wrócę i się ogarnę, czyli po 10 lipca :D Będą też zdjęcia, musicie zobaczyć jak tu jest pięknie!

Liebster award

Zostałam nominowana do Liebster Award. Polega to na tym, że pomagamy sobie w rozsławieniu bloga poprzez odpowiadanie na pytania i pisanie ich dla tych, których chcemy nominować. Bardzo fajna sprawa. Mnie nominowało wiele osób, więc odpowiem na wybrane pytania od każdego z nich. Nie chcę sobie zaśmiecać bloga milionami postów.

Nominowali mnie:

Tove Darkstar

Kate Biglake

Kelly Mooseyard

My small life (Roksana)

Zabawnieograch (Marti)

Pytania i odpowiedzi (pomieszane):

1. Jeździsz konno w realu?

Nie, nie jeżdżę. We Wrocławiu jest albo drogo, albo daleko

2.  Posiadasz jakieś zwierzaki?

Tak, 2 szczury i psa

3. Ulubiony Youtuber?

Gimper :)) i Fakiś

4. Twoje hobby?

Rysowanie i pisanie

5. Lubisz CS'y w SSO?

Nienawidzę :)

6. Ulubiona rasa koni?

Fryzy

7. Dlaczego założyłaś bloga o SSO?

Chciałam wprowadzić jakąś nowość w postaci teorii, odskocznia od nudnych postów o aktualizacjach, które powielają się na każdym blogu

8. Kiedy założyłaś bloga?

10 kwietnia 2015

9. Ile godzin dziennie spędzasz przy komputerze?

Dużo, w wakacje i na wyjazdach mniej. Około 4 godziny

10. Najlepsza koleżanka na SSO?

Mam kilka: Julia Pinestorm, Klaudia Kittenheart no i cały klub <3

11. Co Ci się nie podoba w SSO?

Mało odblokowanych terenów i reputacje :(

Ja nie nominuję nikogo, ponieważ już praktycznie wszyscy zostali nominowani :) Nie chcę zamęczać innych. 

Dziękuję Wam bardzo za te pytania, jeśli chcecie to odpowiadajcie na te same w komentarzach.

Miłych wakacji! Jedziecie gdzieś?
Paula

5 komentarzy:

  1. Ja byłam w Warszawie :) Słyszałaś, że nasz Raptor powróci?

    ~Diana Archvalley

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry,że się wtrącam,bo nie jestem paulą,ale na serio?Ma powrócić?O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. A no tak jest napisane już nieważne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do JCP się wybiorę, do Raptora... selfie sobie zrobię i wgl. hyhyhyhy :D
    PS. Są wolne miejsca w RMC ? Pytałam się dziewczyn, mówią, że nie :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, strasznie podoba mi się twój pomysł na bloga. Te teorie są świetne. Czasami sama zastanawiam się nad miejscami w jakiś sposób nieokreślonymi przez SSO. Spodobała mi się szczególnie teoria dotycząca włazów, nie sądziłam, że utworzą gwiazdę :)
    Ps. Nie chcę żebyś uznała to za spam, ale nie chciałabyś może zajrzeć na mojego bloga? Co prawda jestem dopiero w powijakach, ale może coś cię zainteresuje - http://jaquelin-snowlake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger