czerwca 02, 2015

Nowiutkie Pinto

Hey!

Widzieliście już zapowiedź nowych koni Pinto, które zostaną dodane jutro? :) Według mnie są cudne i napewno kupię jakiegoś! Jednak będę musiała trochę poczekać, ponieważ teraz mam ważniejsze wydatki, takie jak bilety na Meet-up :)



Ogólnie, to co tam u Was? Ja mam jutro projekt z geografii: targi turystyczne. Przedstawiamy na nich wybrany kraj, wystawiamy jedzenie do degustacji itd. Moja grupa ma Grecję. Już się nie mogę doczekać, będzie świetnie!

Miłego wieczoru :)
Paula

10 komentarzy:

  1. Nowe Pinto są cudne, ale za bardzo podchodzą pod AQH :) I Diana Archvalley

    OdpowiedzUsuń
  2. Te nowe pinto są słodkie ♥ Ale przypominają mi inną rasę... Chociaż nie wiem, dawno w to nie grałam. W tej grze zawsze tylko kucyki! :D ♥

    Pozdrawiam,
    Sombrełka

    {http://bitwa-cierniowego-lasu.blogspot.com/}

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten meet-up to ty idziesz do mojego, najlepszego youtubera na świecie superowego Stu ? JA GO KOCHAM !!! KOCHAM GO!!! ZENILAM SIE Z NIM W MYSLACH JUZ 8 RAZY!!! KOOOCHAAAAAM GOOOO!!!!! to na niego idziesz ??? Prosze o odpowiedz i jakies hejty ze strony "tyh cieci co ńe maiom musku" xD

    #TenAnonim

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi one kojarzą się z AQH. Powodzenia z projektem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten projekt przypomina mi coś co było w mojej szkole organizowane rok temu na Dzień Edukacji Narodowej.
    Każda klasa losowała europejski kraj i były potem konkursy na różne kategorie z tego państwa... fajowe - tak jak ten Pinto co biegł przez GHV i biały z czarnym grzbietem. *0*

    ~ Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne będą te nowe konie :] Tylko teraz dylemat, czy kupić jakiegoś z tych czy AQH
    PS. Czy tylko ja zauważyłam że w tytule tego filmiku jest American Paint Horse a nie Pinto :o
    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. American Paint Horse a Pinto to 2 różne rasy

      Usuń
    2. Paint Horse to Pinto. APH to inna rasa niż Paint Horse ;-;

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger