czerwca 03, 2015

TARGI I NOWE KONIE!

Hey!

Kupiliście już nowe konie? ^^ Ja zrobię to dopiero za jakiś czas, narazie brak kasy. Wiem, że to jest blog o SSO, ale chciałam Wam pokazać zdjęcia z dzisiejszych targów. Było cudownie, pyszne jedzenie i super wystawy! Osobiście najbardziej zasmakowały mi takie tortille (niestety, nie wiem jak się nazywają i z jakiego kraju pochodzą) oraz sos do koreczków zrobiony przez moją przyjaciółkę :)

Oto zdjęcia:

Ja z koleżanką wystylizowaną na statuę wolności ^^

Przy naszym stole razem z dziewczynami z grupy

Widać jedzenie, które potem znikło xD

Sałatka grecka i koreczki :)

Moja głupia mina :')

Następne targi są niestety dopiero za rok, wtedy pewnie zrobimy Japonię albo USA. Bardzo żałuję, że ten dzień się już skończył. Pochwalę się jeszcze, że od mojej przyjaciółki dostanę koszulkę Faki (jeśli znacie Faki, komentujcie) :D Jest naprawdę kochana.

Teraz uciekam, później może wejdę na SSO. Miłego długiego weekendu!
Paula

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę dobrej zabawy ;)
    ~Bonifacia Ponypoulos

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Jak fajnie *-* Ty łasuchu ty :D Ja w Poniedziałek jadę do Sandomierza :3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger