maja 31, 2015

Teorie w przygotowaniu

Hey!

Jest to krótki post informacyjny. Chciałabym po prostu przekazać Wam, ze w najbliższym czasie dodawanie teorii może się trochę opóźnić. Spowodowane jest to tym, że nowa teoria zajmuje... 7 stron A4. Jest to dla mnie chorobliwa ilość tekstu do przetłumaczenia, sama nie wiem czy dam radę. Teoria zostanie oczywiście podzielona na 3-4 części. Proszę, miejcie na uwadze to, że tłumaczenie to nie jest prosta sprawa i bardzo męczy człowieka. 

Powinnam dostać 6 z angielskiego, hehe.

Także części będą się pojawiać po kolei, w nieregularnych odstępach czasowych. Mam także materiały na inną, krótszą teorię, którą opublikuję już niedługo.

Dodajcie bloga do obserwowanych, aby zawsze być na bierząco. Nie zdradzę Wam tematu nowej teorii, ale będzie ciekawie, zaskakująco i być może ponownie uda mi się zmienić Wasz sposób postrzegania gry!

Udanego tygodnia :)
Paula

19 komentarzy:

  1. Ok ok poczekam sobie :) Lepiej poczekać na jedną długą niż jedno króciutką. Ja mam swoją teorię o... rodzinie Goldpur (czy jak im tam) i Dew. Może ci kiedyś napiszę :) Jeżeli oczywiście chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tłumaczeniu powodzenia, znam to , z angielskiego dostałam karną lektruę do przeczytania (iliada po angielsku, 300 stron) tłumaczę już 2 miesiące a jestem na 100 stronie, nie wiem jak się do czerwca wyrobie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog obserwowany już od kilki miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać :)
    P.S.Pytam, bo mam bloga i chcę dodać zakładki, ale nie wiem jak. Proszę odpisz jak najszybciej ^~^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rób z siebie takiej sławnej

    OdpowiedzUsuń
  7. Paula, mam pytanie co do teorii. Napisałam własną teorie o tych podziemnych wrotach. Nie jest podobna do twojej. Użyłam własnych zdjęć i tp. Czy to jest kopiowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Paula, ale jak sama wszystko wymyśliłaś i dodałaś własne zdjęcia to nie jest kopiowanie :)
      Mam nadzieję, że pomogłam, Katelyn Shadowbard.

      Usuń
    2. Dziękuje :)

      Usuń
    3. ''Ktoś tam'' ona nie mówiła chyba do ciebie :D Do Pauli raczej ;3

      Usuń
    4. Wiem ale chciałam być miła ;3

      Usuń
    5. Nadio, ale "Ktoś Tam" napisała, że nie jest Paulą, ale odpowie.

      Usuń
  8. Nie mogę się doczekać teorii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogłabyś udostępnić ,moją stronę? Też niedługo będzie o star stable :) skywita122.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger