maja 14, 2015

NIBY TEORIA O WAKACYJNYCH ZADANIACH!

Hey!

Zapraszam was do "teorii" o bardzo dziwnym tytule jak widać, bo tego nawet teorią nazwać nie można. Jest to krótka spekulacja na temat wakacyjnych questów. Inspiracją jak zawsze były dla mnie dziewczyny z Tumblera.

Zapraszam!

Pamiętacie tak bardzo wyczekiwane i spektakularne zadania z Lisą? Otóż poprzedziło je otwarcie nowego obszaru, a same zadania zostały dodane w lecie. Przyjrzyjmy się temu, co Ola napisała na Facebooku:


Nie obiecują, ale jest szansa, że to będzie właśnie ten teren. Wiem, że nie mogą zbyt dużo zdradzać, ale po filmikach z glitchów widać, że zamknięta część UH jest bardzo dopracowana i są tam chyba nawet NPC. Zobaczcie inny komentarz:


Znów to samo, nie obiecują ale jest duża szansa. W dodatku musimy wziąć pod uwagę bardzo ważną kwestię: pojawiły się nowe zadania na reputację u rodziny Jarlasson która, jak na ironię, mieszka akurat w tej części UH do której mamy dostęp.

Co to oznacza?

Uważam, iż wszystkie te informacje składają się w jedną całość: być może będziemy szukać Anne po odblokowaniu nowego terenu, którym prawdopodobnie jest południowe UH. Możliwe, że Jarlassonowie po zaprzyjaźnieniu się z nimi, otworzą przed nami bramę zupełnie jak przypadku Elizabeth z Valedale i DUD. Jest to niezwykle prawdopodobny i ekscytujący motyw.
Ola napisała także, że nowy teren zostanie otwarty w tym roku. Jestem w stu procentach pewna, że stanie się to w wakacje, zupełnie tak jak rok temu. Możliwe, że najpierw otworzymy teren a nowe, ekscytujące zadania zostaną dodane dopiero po czasie. Może właśnie w nowych UH znajdziemy konia Anny (tak jak było w przypadku innych dziewczyn - znajdywaliśmy ich konie w różnych miejscach), albo i ją samą?

Jest tyle prawdopodobnych scenariuszy, że aż boli głowa, a możliwe, że w ogóle nie jesteśmy blisko rozwiązania zagadki. Może nowym terenem będzie kompletnie inne miejsce i nowe questy będą wyglądać zupełnie inaczej? Ale w takim razie dlaczego mamy rozwijać naszą reputację na wyspie Padok?

Podobał Wam się post? Co o tym sądzicie?
Paula

24 komentarze:

  1. O, mój kom xDD Według mnie może Concorde będzie w UH lub innym zamkniętym obszarze. Przecież Starshine był w Lesie Zielonej Doliny, a ją też trzeba było odblokować, Meteor był w Lesie GHV i też trzeba przecież GHV odblokować :P Wiec Concorde też będzie w obszarze który będzie trzeba odblokować xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 14 lvl dzięki za spojler o meteorycie xDD Jeż tak chce te zadaniaaa!c ;D

      Usuń
  2. Ja tam sądzę, że będzie to dalsza część za Jodłowym Gajem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz sie okazuje ze jest tam wioska pieknego ogona

      Usuń
  3. WIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘCEJ XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko że są misje z panem Pike'iem (chyba tak się nazywał) ten co stoi na dokach obok bramy do UH. W zadaniu mówi że aby mieć dostęp do UH trzeba być doświadczonym wędkarzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto to Pan Pike ? Mam 18 lvl i odblokowaną Epone i nie mam z nim zadań .

      Usuń
  5. A co trzrba zrobić aby mieć zadanie z koniem Lisy ? Czy trzeba do tego jakąś reputacje ? Do ilu ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat o Anne i C jest bardzo ciekawy ;p najlepsze jest to,że do tej pory nic o nich nie wiemy c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Może będziemy mogli wejść na wyspę Złamany Ząb? Może musimy najpierw zamknąć wszystkie Pandoryczne szczeliny (po osiągnięciu maksymalnej popularności znikają), potem może dostaniemy wiadomość od Anne. Może ciąg dalszy jest bliski. Wątpię aby miały to być UH. Moim zdaniem ten obszar jest za duży jak na otwarcie na jeden raz, jak sami możemy zauważyć z zewnątrz nie jest on w żaden sposób podzielony. Ja bardziej obstawiałabym Góry Jorla, Drogę Starego Króla, Wyspę Złamany Ząb lub Przesmyk Diabła.
    ~By Sylvie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam bardzo pozno, no ale XD
      W 2017 można dostac się na wyspę zlamany ząb, ale tylko bugiem xd
      Trzeba miec do tego Epone, wiec no, nah~
      Na kanale ,,Cesper" jest dokladnie pokazane jak to wszystko zrobic :3

      ~Szaluna

      Usuń
  8. Chciałabym, żeby Przesmyk Diabła był otwarty... :D
    A z tą Wyspą Złamanego Zęba... tak jakoś specjalnie mnie to nie ciekawi... bo tam nic za bardzo nie ma, więc wiesz... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam takiego tricka żeby dostać sie na zablokowaną część UH tam jest świetnie! Nie moge sie doczekać aż to otworzą <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy pomocy pewnego buga weszłam z koleżanką do zamkniętej części UH. Przypadkowo natrafiłyśmy na coś bardzo interesującego...mianowicie na małe jeziorko w dole góry. Co dziwne, jest ono oświetlone Pandorią, co raczej potwierdza, że ten obszar zostanie dodany w te wakacje, i że będzie miał związek z Anne i Concordem...:) Już nie mogę się doczekać wakacje tak blisko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam to miejsce na filmiku. Bardzo możliwe ale to różowe co może być pandorią, dziwnie się rusza gdy przekręcamy ekran tak jak odbicia w wodzie jak się gra na najgorzej grafice. A więc może to być zwykły błąd ale mam nadzieje że masz rację.

      Usuń
  11. Racja.Po co reputacja na wyspie Padok?Muszę ją robić żeby szybko mieć te zadanie jeśli wogóle one będą.Teraz znalazłam Twojego bloga i od razu przeczytałam wszystkie posty -Odette Orangestar

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wiem. Zadania rozpoczną się tak, że będziemy musieli zobaczyć co dzieje się z Haroldem (który pewnej nocy zbudował płot) o czym ja mówię ? Jak otwieramy Jarlahem to pani pike mówi o tym co wspomniałam wcześniej ^^ bardzo bym był szczęśliwa gdybyś to rozwinęła

    OdpowiedzUsuń
  13. już jest otwarty ten teren to Epona dodali go nie dawno, a tylko osoby które mają odblokowane DUD i zrobione nie które zadania.

    OdpowiedzUsuń
  14. mogą tam wejść xd nie dopisałam sorry

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger