maja 10, 2015

LT i inne informacje!

Hey!

Dawno nie było posta i teorii, ale to dlatego, że ostatnio bardzo dużo się u mnie działo! Wiem, że nie jest to blog ze zwierzeniami, ale myślę, że powinniście znać powód. 

Ostatnie dni były dla mnie pracochłonne - komunia brata, która musiała wyjść nienagannie. Ale dzisiejszy dzień przebił wszystko. Były płacze, bóle kręgosłupa, bieganie, ucieczki, jeszcze więcej łez i gonił mnie zboczeniec! Autentycznie, ale nie będę się na ten temat więcej rozpisywać. To właśnie dlatego mam czas napisać posta dopiero teraz.

Ważne jest to, że w końcu kupiłam sobie LT. Trochę się chwalę, ale chcę aby ten post dał do myślenia osobom, które zastanawiają się, czy taki zakup jest opłacalny.

Odpowiedź brzmi: TAK!

Jestem bardzo zadowolona i nie żałuję ani złotówki. Naprawdę, warto kupić LT. Jest wiele udogodnień dla graczy z tym statusem, macie nieograniczone możliwości na zawsze, nie musicie się martwić o to, że SR Wam się skończył. Cena też nie jest jakaś kosmiczna, kiedyś było o wieeeele drożej, uwierzcie mi. Ja polecam poczekać na promocję LT+4000 SC albo chociaż na double, bo nie ukrywam, iż 1200 SC to troszkę mało.

Nowie konie!

Obiecałam sobie poprzestać na tym co mam, ale... nie wyszło. Powitajcie Morningrain oraz Summerkiss!

Morningrain

Summerkiss

Nowy look!

Postanowiłam nieco zmienić wygląd mojej postaci. Teraz jest trochę mroczna, ale podoba mi się!


No i to chyba tyle, jak widzicie ostatnio dużo się u mnie dzieje. Zaglądajcie na bloga i obserwujcie go, niedługo nowa... "teoria" ;)

Co tam u Was? Macie/kupujecie LT?
Paula

9 komentarzy:

  1. Zboczeniec?! :o A to ciekawa historia xD fajnie byłoby o niej poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci napisać na Fb :') Ale ogólnie byłam zesrana xD

      Usuń
    2. A mi też możesz napisać?

      Usuń
    3. ZBOCZENIEC?!?!?!
      Napiszesz mi też?
      FB: Blanka Appleyard

      Usuń
  2. Planujesz zmienić sobie stajnię na jakąś inną niż Moor? :D
    Ja mam Winnicę - polecam. W sumie plisko jest do Moor, do GHV i nie daleko także do HC. Nawet balonem do DUD jest blisko XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na dzień dziecka dostaję 5000sc! Jeżeli nie znudzi mi się sso to poproszę o lt (jak będzie dawać te 4000sc) na urodziny. Niestety są 30 września :( Ale w lipcu mam imieniny więc... Przez kilka miesięcy to całkiem sporo prezentów xD :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację !! Zostałaś nominowana do LBA !!

    Więcej informacji na moim blogu - http://adresdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger