maja 16, 2015

BARDZO WAŻNE INFORMACJE!

Hey!

Tak wiem, robię się nudna z tymi wszystkimi postami bo wy chcecie teorie, ale musze to napisać, bo jest to dla mnie bardzo ważne. Są dwie sprawy, jedna przyjemniejsza a druga mniej, ale naprawdę chcę, abyście byli świadomi.

Zapraszam!

Aktualizacje:

Stwierdziłam, że raczej nie będę publikować postów z aktualizacji, bo jest to dla mnie bez sensu, żeby milionowy blog o tym pisał. Wystarczy tych postów na wszystkich blogach, u mnie tego nie znajdziecie bo po prostu nikt tego nie czyta. Wszystko przecież można przeczytać na stronie SSO, czy u kogoś innego.

Teorie:

No właśnie... Nie wiem, czy jesteście tego świadomi, ale teorie mają swoje prawa autorskie. Biorąc sobie zdjęcia z mojego bloga i wypierając się, że znaleźliście je w Google (serio, śmieszni jesteście, miejcie trochę honoru i przyznajcie się do skopiowania ich) jesteście narażeni na bardzo nieprzyjemne spotkanie z policją. To nie ja jestem autorką tych teorii, ale TYLKO ja w Polsce mam pozwolenie na tłumaczenie ich i wykorzystywanie zawartości z Tumblra. Pisałam z jedną z autorek, która jasno przedstawiła mi to, co może Was spotkać, jeśli bezkarnie bierzecie sobie zawartość z mojego bloga. Jeśli nie jesteście pełnoletni, to Wasi rodzice poniosą konsekwencje i wtedy nie będzie już tak wesoło.

Nie jest to żaden żart ani wyolbrzymienie. Oczywiście, możecie sobie pisać swoje teorie, ale śmieszną rzeczą jest dla mnie to, że nagle tyle osób zaczęło to robić. Jakoś wcześniej, kiedy nikt o tym nie słyszał, nie było żadnych teorii, a teraz? Pamiętajcie, ja nie zabraniam Wam pisać, bo każdy może to robić i miło się czyta niektóre ciekawe teorie. Ale dlaczego je powielacie i nie wymyślicie nic swojego? Napiszę coś, a potem widzę milion takich samych postów u innych. To nie jest ani miłe, ani zabawne.

I taka mała rada: jeśli już zabieracie się za pisanie, to róbcie to dobrze, bo patrząc na niektóre blogi, nie wiem czy się śmiać, czy płakać.

Powyższe informacje nie dotyczą osób, które mają pozwolenie na rozpowszechnianie teorii.

Tyle mam wam do przekazania. Ten post ma nieco negatywny wydźwięk, ale ja jestem osobą szczerą i nie będę Wam słodzić, kiedy coś mnie wkurza.

Paula

21 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, że o tym napisałaś. Na fb pełno jest beznadziejnych teorii, widać, że zerżnięte z Twojego bloga czy Tumblra, co jest zwyczajnie żałosne. Nie wiem czy ta dzieciarnia próbuje się wybić poprzez wykorzystanie innej osoby (plagiat) czy o co chodzi.
    No, ale "przedszkolakom" się nie wytłumaczy, będą się czepiać, że to one je wymyśliły i że nie znają Twojego bloga, chociaż w 90% są tak samo napisane jak na Twoim blogu, hahah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tove, Ty tutaj? xD
      Bo wiesz, chodzi o to, że ludzie myślą, że jak zrobią teorie to nagle staną się mega popularni. Widać gołym okiem, że niektórzy wręcz zazdroszczą mi tego, co osiągnęłam w tak krótkim czasie (może nie są to jakieś spektakularne efekty, ale są osoby, które miesiącami pracują na tych 30 obserwatorów). Najśmieszniejsze są dla mnie te nieudolne kopie, na siłę stosowanie wyszukanych słów pomieszanych z oczywistymi błędami i fragmenty żywcem skpiowane ode mnie. Ech, ale tak już chyba będzie zawsze, ktoś coś zrobi to inni podłapią pomysł i zaczynają się "chińskie podróbki", gorsze od oryginału.

      Usuń
    2. Zgadzam się z przedmówcami. ;d

      ~ Samantha Eveningstone

      Usuń
    3. A ja już od jakiegoś czasu czytam Twojego bloga, bo mnie zaciekawiły te teorie. :D
      I szczerze mówiąc, to szlag mnie trafia jak widzę te podróby na innych blogach czy facebooku.

      Usuń
  2. Miałam kiedyś twoją zakładkę ,ale napisane było wielkimi literami ''Teorie z bloga Pauli Wolfbell'' Usunęłam tą zakładkę ponieważ chciałam wymyślić coś swojego :D Teraz wiem już co będę robić *-* Tylko moi czytelnicy będą musieli jeszcze trochę poczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wzmianką o kopiowaniu zdjęć i nawet samych teorii ;)
    Szkoda tylko, że większość ludzi nie jest kar świadoma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) A czy jak ZAWSZE podaję linka do Twojego bloga i autorów, to mogę udostępniać te teorie? :o I nie robię tego dla popularności, tylko dlatego, że stwierdziłam, że są bardzo ciekawe i może ktoś chciałby je przeczytać na moim blogu :) Jeśli nie mogę ich udostępniać, więcej tego nie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej to ja Ylva Dragonrock *-*
    Wejdziesz też na mojego bloga nie jest taki fajny jak twój ale jest
    http://starstable-ilvy.blogspot.com/
    Ps: Może zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze napisałaś! Nie wolno kopiować! Jak chcą zrobić swoją teorię to niech sami piszą!
    PS:Kiedy konkurs? Obiecałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Twoich zdjęć absolutnie nie kopiuję, tak samo jak treści teorii. Twoje teorie bardzo mi się spodobały, więc napisałam swoją własną wersję, bez zdjęć. Dałam jeszcze linka do Twojego bloga. Czy nadal jestem narażona na to spotkanie z policją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, komunikat jest kierowany do osób, które robią beznadziejne kopie moich teorii oraz nie dają linka do mojego bloga.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pisałaś też, że trzeba być oryginalnym, na moim blogu jest teoria świecących krzaków której nigdzie indziej nie widziałam
      pozdrawiam <3

      Usuń
    3. Zwrócę tylko uwagę, iż nie ma żadnych racjonalnych podstaw na tworzenie teorii o tych krzakach, bo jest to po prostu błąd w grze.

      Usuń
    4. a beczki z substancjami w G.D.E. koło JG od Pana Cambela? <3

      Usuń
  10. Gdzie ty znajdujesz te teori e ? Ja raz sciagnełam tą pierwszą teorie ale napisałam kto tłumaczył itp .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teorie pochodzą z serwisu tumble, ja piszę np sama i nie kopiuje ;)

      Usuń
  11. Przepraszam za reklamę. Zerknie ktoś na bloga? http://dianaarchvalley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger