maja 22, 2015

Początek weekendu ^^

Hey!

Wreszcie mamy weekend! Jaka u Was pogoda? We Wrocławiu świruje, a ja objadam się lodami! Dawno nie było posta, jakoś nie miałam chęci na pisanie. Jednak dzisiaj nagrałam z Julią Pinestorm let's play z drugiego dnia aktualizacji i niedługo zostanie opublikowany. Później będziemy też nagrywać buga :)

Podobają Wam się aktualizacje? Szczerze powiem, że zastanawiałam się, czy dodadzą frakcję Bobcats i w istocie tak jest. Jednak ja nie cierpię robić zadań na reputację, więc to trochę nie dla mnie, jednakże postaram się je wykonywać w miarę regularnie.

Nie mam żadnych zdjęć z dzisiejszego dnia, więc łapcie mnie na Springstar, coby post nie był taki pusty.

 
Miłego weekendu!
Paula

7 komentarzy:

  1. Możesz odpowiedzieć na mój komentarz pod poprzednim postem?
    pozdro, też nie nienawidzę reputacji robić, szczelin ciągle nie zamknęłam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy konkurs? Obiecałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecałam, a zapowiedziałam.
      Niestety wyszło mi w życiu tak, że nie mogę teraz ufundować nagród.

      Usuń
    2. No tak. To przepraszam :)

      Usuń
  3. Nowe tło i nagłówek - rewelacja! ;3

    ~ Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takiego samego konia jak ty (AQH) tylko, że nazywa się Westqueen...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger