kwietnia 17, 2015

Spotkanie z Game Master Lovisą, czyli panią Olą!

Hey!

Dzisiaj odbył się kolejny rajd z panią Olą, który poprowadziła Julia Pinestorm (link do jej bloga). Było super, mimo, że raz wywaliło mnie z gry. Jechaliśmy od Fortu Pinta do Wzgórza Nilmera. Pani Ola powiedziała, że podoba jej się mój blog i napisała żeby inni robili sobie zdjęcia ze mną i Julią :D Będę także prowadzić następny rajd :)

Początek weekendu jak najbardziej udany!





Pozdrawiam Amelie, Adę, Julię oraz panią Olę! 
Paula

14 komentarzy:

  1. Wow... Kolejny raz nie miałam okazji zobaczyć Pani Oli w grze xD Jakoś szczęście mnie opuszcza w SSO co do spotkania Game Mastera...

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  2. Było supcio ^^ Ciekawe czy Pani Ola ma bloga ! :D /Ada Sweetstar ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tw fanką^^ Kocham tw teorie! Kiedy następna? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś byłam na spotkaniu z panią Olą, ale rajdu nigdy nie miałam c: Spotkamy się kiedyś w grze? Diana Archvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :>
      Ja jestem w grze codziennie, napisz do mnie na fb (zakładka 'Kontakt') albo gdziekolwiek to się umówimy :D

      Usuń
    2. Jasne :D Sorka, wtedy pisałam z telefonu :P

      Usuń
  5. Dlaczego twój blog nazywa się tak samo jak mój??? Mój jest "SSO według Victorii" (zapraszam) ja od cb nie ściągnęłam, sama wymyśliłam, a jeżeli ty prowadzisz bloga dłużej, co jest chyba prawdą, to ja przepraszam, nie wiedziałam, sama wymyśliłam, nie znałam cie wcześniej O.O Trochę mi głupio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no spoko, nie będę Cię posądzać o kopiowanie xD

      Usuń
  6. Wolf-Wilk
    paula-????????

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będą spotkania z panią Olą?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy będą spotkania z panią Olą?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Masz fajnego bloga :) Zapraszam na mojego :) : http://sso-nicole.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger