kwietnia 15, 2015

KILKA TEORII W JEDNYM?! PANDORIA, ANNE, FORNTORNET_NAME!

Hey!

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną ciekawą teorią o tajemniczej nazwie: The Fort Theory. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że jest to dość stara teoria i nie ma nic wspólnego z Fortem Pinta.

Zapraszam!

Teoria autorstwa Amelie Eveningstorm:

Więc, to będzie długa teoria i w sumie powinna zostać podzielona na dwie, ale nie mam wystarczająco dużo zdjęć i materiałów żeby tworzyć osobne posty. Być może nie powinnam tego pisać, ale zawiera bardzo duży spojler...

I w tym miejscu na chwilę się zatrzymajmy.

Spojler o którym była przed chwilą mowa, dotyczył dużej aktualizacji z Lisą, którą pewnie pamiętacie. Otóż osoba pisząca tą teorię myślała, że będziemy ratować Lisę z Przesmyku Diabła, a Droga Starego Króla stanie dla nas otworem. Wszyscy wiemy, że tak się jednak nie stało, ale nie usunę tego fragmentu więc przeczytacie teorię w oryginale.

Zatem, powróćmy do niej.

Kiedy pomagałam Nicole w pierwszym odcinku jej serialu, nudziłam się a w tym czasie ona edytowała kilka rzeczy. Tak więc, podczas gdy ruszałam myszką po mapie, natknęłam się na to:


Nie mówię po Szwedzku, ale według Tłumacza Google (który jest częściowo wiarygodnym źródłem) to słowo oznacza Zabytkową Wieżę. Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że to miejsce może mieć coś wspólnego z jakąś wieżą.



Po odblokowaniu Drogi Starego Króla można wspiąć się na górę i zobaczyć to: ruiny starego fortu albo zamku. Pamiętam, że ostatnim razem kiedy znalazł się na mapie nowy, tajemniczy label (taki jak ten), dotyczył mistrzostw które zostały dodane tydzień czy dwa później. Twierdza to nie jest jedyna rzecz, o której chcę napisać.

Dość popularną teorią jest to, że Droga Starego Króla może prowadzić do Sekretnego Kręgu Druidów. Jeśli porównamy stary most na końcu tej drogi i poza zamkniętą bramą do SKD, przekonamy się, że są one bardzo podobne.



Jeśli spojrzymy na mapę, to możemy zauważyć, że obie lokacje znajdują się bardzo blisko siebie...


... przynajmniej w stosunku do odcinka na mapie. Teraz wspomnę o czymś, czego w ostatnim czasie wszyscy z napięciem oczekujemy.


Duża aktualizacja: powrót Lisy. Co to oznacza? Cóż, oprócz faktu, że prawdopodobnie będziemy musieli uratować Lisę z Przesmyku Diabła, być może będziemy mogli odkryć inną drogę do Sekretnego Kręgu, możliwe, że nie będziemy musieli używać portalu w Valedale. Ratowanie dziewczyny zapewne będzie ostatecznym testem naszej lojalności wobec Druidów. Ale te spekulacje prowadzą mnie do czegoś innego...


Dla tych z was, którzy nie grali w Starshine Legacy, ten obiekt zostaje wprowadzony w 3 części pod nazwą Ścieżka Wiatrów. Anne może ją otworzyć, ponieważ jest to moc Jeźdzca Dusz z Kręgu Słońca. Zgodnie z 4 częścią gry, wystarczy trzech Jeźdzców Dusz aby portal mógł zostać otwarty, a w środę będziemy mieli ich akurat tyle, ile potrzeba.

Z trzema Jeźdzcami Dusz i naszymi umiejętnościami zdobytymi na specjalnym treningu powinniśmy być w stanie otworzyć ten portal. I teraz nasuwa się kolejna teoria: gdzie jest Anne?

Niestety, nie mamy zielonego pojęcia, gdzie ona może być. Justin powiedział nam, że Lisa jest przetrzymywana w Górach Szarej Rosy, więc wiemy przynajmniej, gdzie szukać. Natomiast sprawa Anne nadal pozostaje niewyjaśniona. Z tego co rozumiem, są tylko 3 istoty, które mogą otwierać portale do Pandorii: Anne, Garnok i Fripp. Tylko jedno z nich jest w stanie robić to w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie, używając magii.

I wierzcie lub nie - jest to nasza diva, Anne. Fripp natomiast potrafi otworzyć Ścieżkę Wiatrów, a Garnok potrafi wysłać swoich sługusów z Pandorii, którzy nie mogą już tam powrócić. Jest to droga w tylko jedną stronę i nie ma odwrotu. Również pan Sands ma portal, ale on także wydaje się mieć tylko jedną drogę, ponadto jest zbudowany, a nie stworzony za pomocą magii, co nie musi jednak oznaczać, że został zrobiony przez niego. Mógł go zrobić ktokolwiek, kto to potrafi, na przykład Anne, co czyni ją niewątpliwie bardzo silną postacią.

Jeśli pan Sands przetrzymywał Anne jako więźnia, mógł tworzyć portale gdziekolwiek i kiedykolwiek chciał. W tym wypadku musi także mieć przy sobie jej konia, Concorde, żeby zmusić ją do posłuszeństwa. To może wyjaśniać pojawienie się Meteora znikąd w Lasach Złotych Liści. Jeśli więził konia, a Anne była nieposłuszna, odesłał go aby ją ukarać. Prawdopodoobnie wiemy już, skąd biorą się Pandoryczne szczeliny. Zmuszają dziewczynę do tworzenia ich, aby zaatakować Jorvik, jednak my dzielnie się bronimy, zamykając je. 

Teraz już wiemy, dlaczego Druidzi podróżujący po świecie nie mogą zlokalizować Anne. Ona jest więziona, na ten moment nie możemy jej w żaden sposób odszukać. Fripp prawdopodobnie mógłby przenieść się do Pandorii i spróbować uratować ją, ale tylko w formie ducha. To nie przyniosłoby żadnych efektów. A jeśli nikt z nas nie potrafi otworzyć portalu, to nie wychodzi nam na dobre. Jeśli Dark Core wie, że Fripp wie, gdzie Anne może się znajdować, mogą ją przenieść gdziekolwiek indziej i nigdy nie będziemy mogli jej odnaleźć. 

Oczywiście, te wszystkie sprawy składają się na nasz trening. Jeśli uczą nas, to oznacza, że mamy szansę dostać się do Pandorii. Nasza magia jest dość... wyjątkowa. Moglibyśmy wejść niezauważeni, kiedy pozostali Jeźdźcy Dusz utrzymywaliby portal otwarty. Wtedy moglibyśmy uratować Anne.



Jednak pamiętajcie, to tylko teoria. Co o niej sądzicie? Chcecie uratować Anne?
Paula

40 komentarzy:

  1. Niedawno odkryłam ten blog. Jest świetny!
    Tak, na pewno wszyscy chcą ją uratować :D Bardzo interesująca teoria! Tak dawno nie było zadań z główną historią, to może właśnie niedługo je dodadzą? Tak, jak to było w wakacje z Lisą.

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło! Dużo czasu spędziłam nad tłumaczeniem tej teorii, strasznie ciężkie to jest, ale kiedy widzę wasze komentarze to mam motywację :)

      Usuń
  2. Kiedy sie otw. Drogę Króla?
    Mam poł. 15 lvl :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze nie da się jej odblkować, ale można użyć bugów by się tam dostać.

      Usuń
    2. Tak zobacz se na yt ja tam byłam ale musisz mieć padorię i jcp:)

      Usuń
    3. Ja mam 17lvl zaraz 18 i nie mam Drogi Króla :(

      Usuń
  3. Paula mam własną inną teorię do wrot do podziemi. Ta też jest super! Mogę Ci ją napisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie gdziekolwiek, w zakładce "kontakt" masz linki :P

      Usuń
  4. Kiedy sie odblokowuje droge starego króla?! i gdzie to ?!
    LEL O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ta teoria jest świetna *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper są te teorie. :D <3 Nie mogę doczekać się kolejnych. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Niedawno na niego trafiłam. :3 Lubię czytać te teorie, czekam na następne. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To się chyba wiąże ... bo czasami jak przejeżdżam przez most do UH to czasami patrze przez zamkniętą bramę i czasami widze na zalanym terenie szarą plame która się porusza ... może to być CanCore . W przypadku z Meteorem i Lindą przeciesz nie mogła otworzyc komnaty księżyca dopuki się nie połączyła z Meteorem . Moze jest podobnie z Anne i CanCore ??? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jakby co koń Anne to Concorde xD

      Usuń
    2. Aaa tam xD jedną litere zapomniałam xD zdza sie xD

      Usuń
    3. Jaki most,za którą bramę bo nie kojarzę :'D

      Usuń
  9. Twój blog jest super!Chciałabym zagrać w starshine legacy...ale trudno.Ja chcę ratować Anne-Odette Orangestar

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, chciałam tylko dodać, że jeśli pogrzebiemy w plikach gry w folderze Data, to znajdziemy taki plik: AnneDressage.pmt oraz AnneDressage.pte
    I pytanie: Skąd w plikach gry coś takiego, skoro na razie w grze nic jeszcze o Annie nie dodali? (oprócz tej info o porwaniu)
    /Tiffany Eveninggirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy że kiedyś będą z nią zadania ze czeba ja uwolnić :D kurde te teorie są takie fascynując!

      Usuń
    2. Chciałam jeszcze dodać, że Anne Dressage to po przetłumaczeniu Dresaż Anny czyli Ujeżdżenie Anny. A Przecież wiemy, że Ann została porwana na zawodach w UJEŻDŻENIU. :)

      Usuń
  11. Drogę króla może dopiero otworzą za rok. Napewno nie w tym roku bo teraz otwierają resztę Urodzajnych Hrabstw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super teoria i bardzo sie ciekawie czyta. Mam tylko pytanko: Mam 16 lvl i jeszcze nie mam Lisy. Wiesz moze kiedy bede miala? Albo kiedy ty mialas? Dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miałA tak w połowie 17 lvla, w każdym razie ja tak miałam :)

      Usuń
    2. Że co w połowie 17 lvl? :o Ja miałam na końcu 16 lvl albo na samym początku. A zadania zależą od tego jaką masz repke tam u druidów (zapomniałam jak ona się nazywa) ;) Musisz u takiego jednego druida koło Valedale robić codziennie treningi to repka Ci wzrośnie :)

      Usuń
    3. Że co w połowie 17 lvl? :o Ja miałam na końcu 16 lvl albo na samym początku. A zadania zależą od tego jaką masz repke tam u druidów (zapomniałam jak ona się nazywa) ;) Musisz u takiego jednego druida koło Valedale robić codziennie treningi to repka Ci wzrośnie :)

      Usuń
    4. Hehe, teraz jest kupa zadań i wszystko sj opóźnia :c np moja kol ma 15 lvl i ma dud a nj ma dzw . . A kiedyś zadania z platformą dc były na 13lvlu! A dzw na 12.. eh dawne czasy xd

      Usuń
  13. Czytam to w 2016 roku i skojarzyłam dwa fakty:
    1)Wszyscy się cieszą jest otwarta Epona! Ja poszukałam pojeździłam i znalazłam nie wiem dokładnie gdzie to jest ale nazywa się to Kotlina Strażników! Są tam pokazane konie Lisy.Anne,Lindy i Alex ale one mają skrzydła i chyba jeden miał róg? Patrzę dalej i widzę schody a w nich portal ale nie ma kręcących się pomarańczowych świateł laserowych jak w DC tylko pusto... To jak schody do nikąd to nie logiczne.
    2)Paula napisała że mamy niesamowite moce tak? Ok! A może ten portal może w dalszym ciągu historii będziemy musieli przesz niego przejść nwm ja nie grałam w Starashina i nie wiem o co chodzi z tą ścieżką wiatru ale skoro były pokazane 4 konie to pewnie najpierw będziemy musieli odnaleźć Annę ale po co byłby nam ten portal i jeszcze chciałam zauważyć że Justin powiedział nam że Anna jest gdzieś w.. Nie pamiętam ale myślę że Anna może być przetrzymywana w Wieży tego starego króla? Justin powiedział że jest to gdzieś w GHV... Nie wiem może się mylę. Wspaniale prowadzisz blog powodzenia i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. 5 grudnia 2016 roku na stronie sso umieszczono wywiad z dyrektorem SSO.
    Powiedział on, że na Wiosnę zostanie otworzony nowy ( nieco mniejszy od Epony )
    teren... A na zimę drugi. Albo ten albo ten to prawdo podobnie będzie Drogą Starego Króla. W tym wywiadzie wspomniano także o Anne! Więc obstawiam, że pierwszym terenem będzie Droga Starego Króla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jeszcze tej daty nie było xD��

      Usuń
  16. Fajnie gdyby ta teoria to by była prawda :D <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Być może w tej chwili sso pracuje nad Anne i dalszą częścią fabuły. W DUD i Sekretnym Kręgu pojawiły się dwa portale, + nowa lokalizacja "Więzienna Wyspa". Jak Twórcy ją opisują, jest to wyspa w Pandorii, na której jest przetrzymywana Anne. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do pandorii i jeszcze dalej.

      Usuń
  18. Jakby co są cztery istoty otwierające portal do pandorii garnok Pan Sands Anna i my bo przecież nasza postać ma wszystkie moce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anna jest w Pandorii i oprócz tych trzech osób jeszcze ktoś umie otwierać portale, a tym ktosiem jest Evergray. Ale patrząc na datę to nie dziwię się że są tylko trzy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miranda Emberfall12 stycznia 2019 09:53

    Mi sie wydaje, że ta teoria może być prawdziwa.
    Miranda. E :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne , ale o tajemniczych władzach nadal rządzi !!! ��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger