kwietnia 18, 2015

Rajd z blogerkami 25.04.2015

Hey!

Zakładam, że każdy już wie, ale za tydzień w sobotę odbędzie się rajd z blogerkami :) Oto informacje dla Was:

Zapraszamy wszystkich na rajd z blogerkami!

Organizatorki:
Julia Pinestorm
Melissa Seahall
Kate Rainpaw
i ja

Informacje:
Dzień: Sobota
Data: 25.04.2015
Godzina: 15:00
Miejsce: Wzgórze Nilmera, opuszczona farma
Serwer: Cookie Valley

Rajd będzie trwał około godzinę

Uwagi:
- prosimy o kulturalne zachowanie podczas rajdu, bez wyzwisk i spamowania
- nie będziemy mogły niestety dodawać was do znajomych, nie mamy już miejsc na naszych listach
- rajd zostanie zorganizowany tak, aby ludzie bez SR także byli zadowoleni

Oczywiście będą zdjęcia :)
Paula

5 komentarzy:

  1. Ale super, nie mogę się doczekać kiedy Cię poznam/spotkam. Kocham twojego bloga i uwielbiam się wczytywać w twoje fascynujące teorie, którymi jestem bardzo podekscytowana i czuje się niemal jak w jakimś filmie kryminalnym (tak wiem, trochę dziwne :P) Ale muszę Ci powiedzieć, że podziwiam całą Ciebie i twojego bloga, twoje wspaniałe pomysły i wszytko co tu publikujesz :) Trzymaj tak dalej i mam nadzieje, że nie zniechęcisz się do działania bo byłby to wielki błąd!

    Pozdrawiam ~ Diana Mountianlee ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się nie zniechęcę :) Dziękuję za miłe słowa i z niecierpliwością czekam na rajd!

      Usuń
  2. Zerknęłbyś na mojego bloga?http://star-stable-carine.blogspot.com/?m=1 :3 A czy jest możliwość, że np. Ktoś w czasie rajdu się wam spodoba jako np. znajomy i wtedy Wy go zaprosicie? Tak tylko pytam... pewnie i tak mnie nie będzie na tym rajdzie bo mam jazdę konną (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że jest ten rajd! Jakby coś, to proszę, aby nikt nie pytał, czy jestem siostrą Melissy, bo przysięgam, że nie znałam jej, jak zakładałam moje konto (Carine Seahall). Wreszcie będę mogła Was wszystkie spotkać 💟

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger