listopada 10, 2015

Zmiana cen SR oraz SC

Hej!

Jak tam u Was? Ja po weekendzie zachorowałam i cały poniedziałek spędziłam w łóżku, jednak dzisiaj jest już na szczęście o wiele lepiej. Grypa żołądkowa to zło :(

Zapewne zdążyliście już zauważyć, że zmieniły się nieco oferty jeśli chodzi o Star Ridera oraz Star Coins. Prezentują się one następująco:

Star Rider:



Star Coins:



Oczywiście zmiany spotkały się z wielkim oburzeniem ze strony wielu graczy. Jest to zupełnie naturalne, nikt nie lubi płacić za coś więcej, niż było wcześniej. Jednakże uważam, że powinniśmy być w stanie zrozumieć kroki podjęte przez SSO, zwłaszcza, że wszystko zostało nam wytłumaczone na stronie internetowej (klik).

Ponadto Polska pozostawała krajem, w którym ceny były najniższe w stosunku do reszty państw i biorąc pod uwagę obecny stan, nadal są bardzo niskie. Kiedyś koszt "Lifetime" wynosił ponad 250 zł, a najtańszy Star Rider był w cenie ponad 23 zł. Warto wziąć pod uwagę, że płatności przez telefon są bardzo nieopłacalne, dużą część dochodów zabiera operator, więc SSO musiało nieco "obciąć" dostępne oferty. Gra się rozwija, potrzeba większej ilości pracowników, a co za tym idzie - pieniędzy.

Mam nadzieję, że postaracie się zrozumieć działania SSO i jesteście w stanie pojąć, że nie robią tego ze złośliwości. Pamiętajcie o tym, jak dużo dostajemy za darmo, na przykład w postaci kodów. Jest to jedna z niewielu gier, o ile nie jedyna, której pracownicy mają tak wspaniały kontakt z graczami.

Miłego popołudnia!
Paula

4 komentarze:

  1. Ja powiem tak sc nigdy(żyję z tygodniówek, gdy mam sr ;3), sr zawsze kupowałam(odkąd nie mam już repek i zadań) na 9 dni.. 14? Chyba was coś. ;____;

    Ja wiele rozumiem, ale trochę przesadzili... i do tego te ostatnie konie(Shire) były niedopracowane... jak zrąbią Mustangi(czy też inne następne konie), to wtedy będzie zdzierstwo. ;-;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdzierstwo jest wtedy gdy każą płacić. Od kiedy nowe konie są wymagane? ;)

      Usuń
  2. Paula, hejka! Czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad? Jakby co pisz na mojego e-maila carla.queenbard@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze kody do Star Stable są na stronie poniżej:

    http://dlagier.com/starstable/

    polecam, chyba jedyny taki program w internetach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger