listopada 08, 2015

Wyścig przez Nową Grań!

Hej!

Ostatnio czytałam teorię związaną z nowym terenem (której nie będę tłumaczyła, czekam na coś większego jak obszar będzie już dostępny) i dowiedziałam się, że w plikach gry jest dodany wyścig.

Było tam też napisane, że można zobaczyć go już w grze, w spisie wszystkich wyścigów, kategoria Urodzajne Hrabstwa. Postanowiłam to sprawdzić i przekonałam się, że to prawda.


Szczerze mówiąc wątpiłam, że znajdę go w polskiej wersji gry, ale jednak jak widać nawet wyścig jest już przetłumaczony. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że Epona może zostać otwarta jeszcze w tym miesiącu.

Paula

8 komentarzy:

  1. Z tego co pamiętam, to tydzień przed otwarciem DUD, też był taki wywiad.... chyba. XD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień? Więc to już pewnie niedługo! Lecę kraść od postaci z gry kasę na kupienie całej Epony :P

      Usuń
    2. Ha ha, też zarabiam. Ile masz? Ja ju prawie 9000 tysi :P

      Usuń
  2. Ale czad <3 Kupuje Star Ridera w grudniu specjalnie dla "Epony"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mam nadzieję że nie dodadzą jej... w środę :(

      Usuń
  3. Nie mogę doczekać się kiedy zacznę zwiedzać Epone :D Jestem ciekawa kiedy dokładnie ją dodadzą ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. to bardzo prawdo podobne ze dodadzą Epone w tym miesiącu ;D
    Szczerze :D nie mogę usiedzieć w miejscu mam 17 lvl więc często mi się nudzi :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger