września 20, 2015

Fun Fact Sunday #1

Hey!

Tak jak obiecałam w jednym z poprzednich postów, co niedzielę będę publikować wybrane fakty (w ilości 1 lub 2) ze świata SSO, a także innych gier z serii. Nazwę natomiast wzięłam z "Fun Fact Friday", które kiedyś pojawiało się na angielskim fanpage'u Star Stable.

Zapraszam!

1. Nudne nazwy serwerów


Jestem pewna, że każdy z Was kojarzy śliczne obrazki oraz słodkie nazwy serwerów. Moim zdaniem są one po prostu rewelacyjne. Musicie jednak wiedzieć, że nie zawsze było tak pięknie i kolorowo. Kiedyś nazwy serwerów były mocno techniczne oraz nudne, a o okrągłych grafikach nikt nie słyszał. Przykładowo, serwery wschodnioeuropejskie mają nazwy EE (i odpowiedni numerek), natomiast polskie EU-PL-1 oraz EU-PL-2. Gdyby nie pomysłowość ekipy SSO, pewnie nadal używalibyśmy takich nazw!

2. Język polski w Star Stable

Osoby, które grają rok lub mniej mogą cieszyć się grą w polskiej wersji językowej od razu. Jednakże nie zawsze było tak fajnie, bowiem nieco starsi gracze na początku mogli cieszyć się grą jedynie w języku angielskim (no i szwedzkim oczywiście, ale nie znam osoby, która wybrałaby ten język dobrowolnie). Na czacie bardzo trudno było spotkać jakiegokolwiek polaka, ja osobiście widziałam same czeskie i ruskie wiadomości na globalu. Jak więc widzicie, było ciężko, ale wybawienie przyszło 18 czerwca 2014 roku.

Tutaj macie rozpiskę, jak język polski powoli wchodził do gry:

16 czerwca 2014 - gra oraz strona internetowa zostają przetłumaczone na nasz język ojczysty

18 czerwca 2014 - powstaje oficjalny fanpage SSO na Facebooku po polsku

11 września 2014 - powstaje pierwszy polski serwer, Cookie Valley

I to już wszystkie fakty na dziś. Piszcie, jeśli macie jakieś swoje propozycje, chętnie wezmę je pod uwagę!
Paula

5 komentarzy:

  1. Zapomniałaś jeszcze o dacie, kiedy polskie znaki zostają wprowadzone do gry :D Niestety nawet ja jej nie pamiętam :__:
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie zostały w sumie wprowadzone, bo nie wszyscy je mają.. a dlaczego, to ja już tego nie wiem(np. ja..). xd

      Ja pamiętam te czasy.. dzieliłam się z siostrą kontem, miałyśmy dwa laptopy... OMG, Czescy gracze są jacyś porąbani(w większości)... serio... mieli czelność na globalu Polaków obrażać. ;_____________;

      Xd Pamiętam te wielkie pożegnania.. "Pa, idę na Polski server" i już jej nie ma. o__o I się ma siostra przeniosła... ja dostałam new(w sumie używany z wirusami, ale nie.. "pięknie śmiga -.-"_) laptopa, zrobiłam se konto... i jestem niesamowicie ciekawa, na kogo Czescy gracze się rzucają. X"D
      Sorry, ale ja mam uraz psychiczny. v.v

      Co do wyglądu bloga - genialny. ^-^
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. trzecia linijka:
      miałyśmy jeden laptop* >.'<

      Usuń
  2. trudno sobie wyobrazić ach pamiętam jakby to było wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Star Stable od samego początku się zmieniło. Od samych początków do dzisiaj. Aż trudno rozpoznac teraźniejsze SSO od tego z 2013 roku. Zmiany w grafice i jeszcze te zadania z Lisą. Ale był szał. A co to tego co napisałaś... Fantastyczne!
    ~ Ivy Bigrock.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger