lipca 03, 2015

♥ ŚWIĘTUJEMY PODWÓJNIE! ♥

Hey!

Dzisiejszy dzień jest dla mnie naprawdę wspaniały! Wybiło mi 50 obserwatorów, oraz 30 tyś wyświetleń, dlatego jestem podwójnie szczęśliwa. To wszystko dzięki Wam, to właśnie Wy motywujecie mnie do pisania tego bloga :) Jestem ogromnie wdzięczna każdemu, kto tutaj zagląda i czyta posty! Mimo, iż blog ma zaledwie 4 miesiące, to wynik jest naprawdę imponujący!


Z tej okazji będę chciała zorganizować dla Was konkurs, ale wszystkiego dowiecie się, jak już wrócę z wyjazdu. Tak wiem, konkurs miał być już wcześniej, ale niestety sprawy tak się złożyły, że nie byłam w stanie dla Was nic ufundować. Mam szczerą nadzieję, że tym razem wszystko pójdzie po mojej myśli. Chcę się Wam odwdzięczyć za to, że jesteście tutaj razem ze mną i śledzicie mojego bloga.

Tak więc trzymajcie rękę na pulsie i wyczekujcie specjalnego posta konkursowego!

Cudownej reszty dnia ♥
Paula

5 komentarzy:

  1. Umieram czekając *o* Mam nadzieję tylko że to będzie jakoś przed 26 lipca bo później wyjeżdżam na jakieś 3 tygodnie :\
    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  2. HA! Uchwyciło mnie! X'DD
    Dla ciekawych - trzecia linijka od góry i trzeci obrazek od lewej. :3

    No.. niezły wynik w tak krótkim czasie - jak to sama ujęłaś.
    Masz bardzo oryginalnego bloga, tak trzymaj! ^.^

    ~ Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też :D druga linijka od góry i czwarte zdj od lewej ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Paula nominowałam cię do LBA szczeguły na stronie "Star Stable i Luna" (chodzi o Lunę Stardotter.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Paula <3 Jesteś dla mnie inspiracją c:

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger