lipca 12, 2015

KONKURS z Veroniką Goldmountain!

Hej!

Już dawno myślałam o wakacyjnym konkursie i nareszcie udało mi się go zrealizować. Razem z Veroniką Goldmountain wymyśliłyśmy dwa tematy i ufundowałyśmy nagrody (o takiej samej wartości).


Konkurs "Mój przyjaciel na SSO" - mój temat

 Jak widzicie, temat wydaje się byc banalnie prosty. Mianowicie, trzeba ukazać swojego przyjaciela z gry, ale... cały myk polega na tym, że to nie musi być gracz! Może to być kamień, jedna z przeszkód na ujeżdżalni czy też drzewo z głuchych lasów. Wygrana będzie należeć do tego, kto najbardziej zaskoczy mnie swoją kreatywnością i humorem.

 Oprócz tego, będę także oceniać estetykę pracy. Nie trzeba być wybitnym artystą, ale nie będę brała pod uwagę obrazków zrobionych niechlujnie oraz wiersza/opowiadania bez zachowanych zasad ortografii. Postarajcie się!

 Nagrodą dla zwycięzcy będą Star Coins za 12,30zł (ponieważ nagrody zostaną rozesłane w double, ten kto wygra otrzyma 820SC) 

 Oto warunki: 

 1. Prace wysyłamy na adres e-mail: paula.wolfbell.konkurs@o2.pl 

2. Technika wykonania obrazka jest dowolna, może to być edit, rysunek, kolaż, czy cokolwiek innego.

 3. W przypadku opowiadania, wysyłajcie go w polu wiadomości, a nie jako załącznik.

4. Należy być obserwatorem obu blogów, a w komentarzu pod tą konkursową notką napisać e-mail, z którego wysłaliście pracę.

5. Konkursową notkę należy udostępnić na jakimś portalu społecznościowym bądź również blogu.

6. W e-mailu ma się znaleźć nazwa waszego konta google (abym mogła sprawdzić czy go zaobserwowaliście) - w przypadku niespełnienia tego warunku praca będzie odrzucona. Pamiętajcie, że założenie konta google nic nie kosztuje. Wklejcie również link do strony gdzie udostępniliście notkę.

7. Praca nie musi być piękna - ważne, by była w miarę estetyczna oraz czytelna.


Konkurs " Mistyczny rumak" - temat Veroniki. 

 Temat będzie świetnie pasować dla tych bardziej ambitnych, cieszących się bujną wyobraźnią ludzi. Jeśli podejmiecie się zrobienia pracy na ten konkurs, będziecie musieli stworzyć mistycznego stwora. Mogą to być znane już nam smoki, feniksy, jednorożce.. Ale możecie wymyślić coś całkiem nowego.. Nie martwcie się, że Wasze stwory wyglądają dziwnie.. Pamiętajcie, że znane nam mistyczne potwory nigdy nie istniały, dlatego nie trzymajcie się wzorów lecz podrasujcie je trochę.

 Będę oceniała głównie kreatywność. W nieco mniejszej części estetykę. Praca może być wykonana jak chcecie. Na komputerze, kartce, chodniku, sprayami, długopisem, węglem.. 

Nagrodą dla zwycięzcy będą również Star Coins za 12,30zł (ponieważ nagrody zostaną rozesłane w double, ten kto wygra otrzyma 820SC). 

Oto warunki:

1. Prace wysyłamy na email: vera.gm.sso@gmail.com 

2. Technika, jak już mówiłam jest dowolna. 

3. Należy być obserwatorem obu blogów, a w komentarzu pod tą konkursową notką napisać e-mail, z którego wysłaliście pracę. 

4. W e-mailu ma się znaleźć nazwa waszego konta google (abym mogła sprawdzić czy go zaobserwowaliście). (Pamiętajcie, że założenie konta google nic nie kosztuje) Nazwę danego stwora (oczywiście wymyślacie ją sami) i link do strony gdzie udostępniliście notke - w przypadku niespełnienia warunków praca będzie odrzucona.
 

Jak zawsze double trwa od piątku do środy (godzina 12:00), więc prace do Poniedziałku godziny 17:00. Wyniki powinny się pojawić do Wtorku godziny 16:00 na obu blogach.

 Życzymy Wam powodzenia i czekamy na Wasze prace!
Paula i Veronika

25 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdzaj e-mail bo już wysłane ^^ :D
    ~Ivy Bigrock.

    OdpowiedzUsuń
  3. A można udostępnić notkę o konkursie w komentarzu na jakimś blogu? :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam :D Mam nadzieję , że się podoba się :)

    ~Magdalena Dogfield

    OdpowiedzUsuń
  5. angela.icerider@gmail.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. radosneciasteczko@gmail.com :'D Wysłałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lel, konkurs, a on trwał do tego poniedziałku? :O
    ~ Samantha

    OdpowiedzUsuń
  9. esther.graybridge@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Paula, w Twoim konkursie trzeba to namalować ? xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy w konkursie Pauli, to trzeba narysować, czy tylko napisać? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i narysować i napisać, wszystko jest dowolne.
      Paula

      Usuń
  12. Pracę wysyłam z e-maila: wstaszczyk@interia.pl
    Biorę udział w obu konkursach.
    Obserwuję oba blogi.
    Udostępniłam notkę na moim blogu: http://sso-wg-brani-wolfbell.blogspot.com/2015/07/zapraszam-do-brania-udzia-w-konkursie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracę wysyłam z emailu: helen03@wp.pl
    Biorę udział w pierwszym konkursie
    Obserwuję oba blogi
    Notatki jeszcze nie udostępniłam ale jeszcze to zrobię :)
    zostanie ona opublikowana na blogu ,,Star Stable z Sofią''

    OdpowiedzUsuń
  14. Paula - rozumiem, że można tego przyjaciela przedstawić w postaci opowiadania? Nie jakiegoś długiego - krótkiego...?
    Wolę się upewnić.. ;v

    ~ Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można w postaci opowiadania. Długość jest nieograniczona.
      Paula

      Usuń
  15. Pracę wysłałam z e-maila: sylwia_b1@op.pl
    Biorę udział w konkursie "Mój przyjaciel na SSO" (w tym drugim też.. ale już napisałam w jej blogu.. xd)
    Obserwuję także obydwa blogi.
    Notkę udostępniłam w komentarzu:
    http://katalin-starstableonline.blogspot.com/2015/07/game-master-lovisa-w-lipcu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracę wysłałam z E-maila: martyna.dom.martyna@interia.pl
    Biorę udział w konkursie "Mój przyjaciel z SSO"
    Obserwuję oba blogi, notkę udostępniłam na moim blogu: http://margaretzsso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pracę wysłałam z e-maila: julitki@op.pl
    Biorę udział w konkursie " Mój przyjaciel na SSO" (nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie, ale w razie czego biorę także udział w konkursie "Mistyczny rumak")
    Obserwuję obydwa blogi, notkę o konkursie udostępniłam w komentarzu, tutaj:
    http://starstable-forever.blogspot.com/2015/07/aktualizacje-15072015.html?showComment=1437229481957#c4213103372080470242

    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  18. Paula, możesz napisać, czy praca moja praca do Ciebie doszła? (martyna.dom.martyna@interia.pl)
    Dziwnie się zakreśliła, więc wysłałam drugi raz, jednak nie jestem pewna czy dodałam w niej temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhh, sorki jakoś się skopiowało i spacje oraz jedno powtórzenie się zrobiło

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger