czerwca 06, 2015

SPOTKANIE Z CZYTELNIKAMI ♥

Hey!

Dzisiaj odbyło się zapowiedziane tydzień temu spotkanie z moimi czytelnikami. Było bardzo sympatycznie, przyszło dość sporo osób i jeździliśmy przez prawie godzinę. Mieliśmy też grill bez grilla na plaży Moorland, gdzie można mi było zadawać pytania. Zjawiła się moja przyjaciółka Julia Pinestorm oraz Klaudia Kittenheart ♥, które zgubiły się w akcji xD Ogólnie spotkanie uważam za udane.

Oto zdjęcia:














Następne spotkanie odbędzie się jakoś tak w środku lata, chcę zdobyć jeszcze więcej czytelników, aby rajd był naprawdę duży. Bardzo Wam dziękuję za przybycie, nie myślałam, że pojawi się aż tyle osób. Jeśli ktoś chce zrobić dokumenatcję na swoim blogu, śmiało można brać fotki.

A nowa teoria... może jeszcze dzisiaj ;)
Paula

8 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mogłam i żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super, potwierdzam :D Kojarzysz mnie? Diana Archvalley

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie "Było bardzo sympatycznie" to mało powiedziane ^^. A mnie kojarzysz ? Ama- Amaranta Papanest ta która "musiała" być koło ciebie xD ! Ta która odeszła w środku spotkania :D . A następny rajd może być CHOCIAŻ ciutkę wcześniej ??? Pozdrawiam Ama ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze-było super (to ja Katelyn). Po drugie czekam na teorię :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już raczej nie będzie :/
      Ale do poniedziałku powinna się pojawić.

      Usuń
  6. Super było :) Pamiętasz mnie? XD Ja zawsze biegłam obok cb xd

    ~Doggi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger