maja 29, 2015

KOLEJNY KOD I ZAPOWIEDŹ SPOTKANIA!

Hey!

Z okazji zbliżającego się lata oraz dnia dziecka, pracownicy SSO dodali dla nas nowy kod, dzięki któremu dostajemy 200 SC. To było do przewidzenia. Spieszcie się, jest ważny tylko do 1 czerwca!


Spotkanie!

Posłuchałam rady przyjaciółki i chcąc bardziej zintegrować się z czytelnikami (oraz być moze zdobyć kilku nowych) postanawiam zorganizować spotkanie. Odbędzie się ono na serwerze Cookie Valley, w sobotę dnia 6 czerwca o godzinie 14:30. Może nie jestem bardzo słynną blogerką, ale uważam to za fajny pomysł na spędzenie czasu. Oto grafika, którą możecie rozpowszechniać, aby więcej osób przyszło:




Spotkanie zostanie rozplanowane tak, aby każdy był zadowolony. Bardzo bym chciała, aby to się udało i żeby choć kilka osób przyszło :)

Miłego weekendu! Ja idę zajadać się masłem orzechowym i później trochę pogram :)
Paula

6 komentarzy:

  1. Znając życie to pewnie zapomnę, ale postaram się przybyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Um... nie wiem... przeniosłam się na Honey.. ten drugi serwer, ale jeśli się uda, to przyjdę i ja. ^.^

    ~ Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przyjdę i mam nadzieję, że tym razem Cię zobaczę ;).
    Pozdrawiam, Carine Seahall

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz przecież na tamtą chwilę przenieść się na CV :)

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger