kwietnia 11, 2015

Weduk mnie... :')

                                                                Hej Pomidorki :D

Z tej strony Weduk (lub Wed, Weddy i wszystkie inne formy tego przezwiska). Od dzisiaj będę administratorką tego bloga, lecz raczej nie będę pisać (chyba że Paula mi pozwoli B) ) Będę raczej od oceniania, i poprawiania jej postów. A co można o mnie powiedzieć? Jestem dziewczyną (wbrew przezwisku) która uwielbia 
wszelkie formy handmade'u, kocha zwierzęta i czyta masowo książki, takie jak Harry Potter czy Igrzyska Śmierci. Oprócz tego interesuje się fotografią. W SSO gram od pół roku, mam (dopiero) 14 poziom, ale myślę, że znam się na grze. Myślę, że tyle informacji na początek wystarczy, możecie dopytać o więcej w komentarzach.


PS. Przekonajcie Paulę żeby pozwoliła mi pisać częściej B)

2 komentarze:

  1. Fajnie. Jak się nazywasz na SSO ? Ja Zsuzanna Rainblanket (Zsuzi). Spotkamy sie kiedyś w grze?
    Pozdrawiam ,Sprite Dąbrowsky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na SSO jestem Jaquelin Shortmountain. Pewnie, możemy się kiedyś spotkać ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger