kwietnia 12, 2015

Teoria o Farmie Unfortunate Dews - CREEPY!!

Hey!

Tak jak obiecałam, łapcie przetłumaczoną teorię o tej przerażającej farmie gdzie gra straszna muzyka. Napewno to miejsce was zaintrygowało.

Zapraszam!

Teoria autorstwa Amelie Eveningstorm:

Pewnej nocy miałam nagrywać film z moim koniem, Addie. Ma trochę przygnębiającą historię, więc pomyślałam, że Farma Unfortunate Dews (będę używać skrótu "UD") będzie idealnym miejscem. Ja także byłam w nieco kiepskim nastroju. 

Jeśli jeszcze nie odwiedziłeś tej Farmy, musisz wiedzieć, że jest tam naprawdę starsznie. Inaczej: jest tam strasznie jak na tą grę. Nie jest to miejsce tak przerażające jak Wzgórze Stracha na Wróble albo Platforma Wiertnicza Dark Core - to nie jest ten rodzaj strachu. 

Farma UD jest psychicznie przygnębiająca - nie wiemy co się tam dokładnie stało, ale stało się coś okropnego. Nie grałam we wszystkie gry z serii Star Stable, jednak wiem, że jest to całkowicie nowy dodatek do mapy. Leci dziwna, straszna muzyka i wszędzie wiszą pajęczyny, nie wspominając o rosnących chwastach.

W każdym razie, jeździłam sobie wokół i znalazłam tą krowę: 



Tak, krowa stoi sobie po prostu na krańcu klifu. Uważam, że jest to bardzo dziwne. Może nie jestem ekspertem od bydła, ale mogę powiedzieć, że większość krów, nawet krowy górskie unikają spotykania się z krawędziami klifów.


I nagle naszła mnie dzika myśl: Co jeśli rodzina Dew to zwierzęta? Wiem, trochę to szalone prawda? Jednak myślę, że widzieliśmy już bardziej zwariowane rzeczy. Pamiętacie jak czarownica Pi zamieniła nas w żabę? Czy to nie jest wystarczające wytłumaczenie, że na wyspie Jorvik może stać się absolutnie wszystko?

Teraz sprawdźmy, ile w tym wszystkim jest prawdy.

Na początek zacznijmy od faktów i tego, czego już się dowiedzieliśmy. Co wiemy o rodzinie Dew? Cóż, jeśli patrzeć na ich opis z mapy, są dość nieszczęśliwi:


Nie tylko stracili wszystkie swoje zwierzęta, ale całe Jorvik nazwało ich "niefortunnymi". Och, Jorvikanie... tak pogrążyć kogoś kto i tak ma już dość nieszczęścia!

Nie wiemy, gdzie dokładnie się przenieśli, ale najwyraźniej Zapomniane Pola wydawały się być dobrym rozwiązaniem. Nie, nie Pola Everwind, czy Złote Pola, Dolina Złotych Wzgórz też nie brzmi zachęcająco. Musisz być naprawdę zdesperowany aby przenieść się w miejsce o nazwie Zapomniane Pola. Ta nazwa jest po prostu bardzo przygnębiająca. Więc, już nieco załamana rodzina przeprowadziła się na bardzo kamienisty i nieprzyjazny teren. W związku z tym, że na polach nie zostało ani jedno drzewo aby cokolwiek zbudować, rodzina musiała przynieść drewno na własną rękę, wpadając przy tym w długi. To jak kopanie pod sobą dziury.

Co dalej? Być może mieli oni trochę szczęścia, nie wydaje mi się aby byli przeklęci. Tak, wielkie straty ekonomiczne to jeszcze nie to samo co przekleństwo i wiele osób może to potwierdzić. Jakie są więc kolejne argumenty na poparcie mojej teorii?

Cóż, przypomnijmy sobie inne gospodarstwa które napotkaliśmy w Urodzajnych Harbstwach.

Co je łączy? Wszystkie są zaludnione. Nawet jeśli jeszcze nie mieliśmy z nimi żadnych zadań, to nadal są tam żywi ludzie. Edd nadal spaceruje wokół swojego zajazdu, a rodzina Jarlsson wydaje się całkiem szczęśliwa na Wyspie Padok. Więc dlaczego inaczej jest w przypadku rodziny Dew? 

Przenieśmy się znowu do przeszłości. Przeprowadzili się tutaj aby zacząć nowe życie. Ale gdzie są teraz? Jedyne żywe istoty jakie spotkamy na ich farmie to krowy i owce, oraz ta dziwna świnia na pajęczynie podczas Halloween. Już ponad rok minął od otwarcia Urodzajnych Hrabstw, ktoś powinien być na farmie. Jest to coś, co powinno zostać dodane po dwóch, trzech aktualizacjach od otwarcia nowego terenu a nie miesiące później! Nawet jeśli nie mieliby dla nas żadnych zadań, ktoś powinien stać na tej farmie.

Ale nie ma nikogo... Tylko krowy i owce...


Nie wspominając też o pustych stodołach, podczas gdy reszta takich miejsc w Urodzajnych Harbstwach jest wypełniona krowami i jedzeniem. Duża stajnia także jest zamknięta, nawet jeśli nadal możemy opiekować się tu koniem, nie dostaliśmy też żadnych informacji o koniach które będzie można tu kupić.




A krowa nadal stoi na krańcu klifu...

I to jest miejsce gdzie mam zamiar wprowadzić trochę strasznej atmosfery. Jeśli teoria jest prawdziwa, a zwierzęta są ludźmi, to człowiek-krowa stojący przy urwisku prawdopodobnie ma zamiar popełnić samobójstwo, nie mogąc znieść ciągłego nieszczęścia które spotyka rodzinę Dew. Samotna krowa jest umieszczona w najmniej prawdopodobnym miejscu, w którym zwykła krowa by się znalazła oraz w najbardziej okropnym i przygnębiającym miejscu dla człowieka.

Ten fakt sprawia, iż Farma UD to niewątpliwie najbardziej niepokojące miejsce w całej grze. Historia nieszczęśliwej i zadłużonej rodziny, zwierzęta o które nikt nie dba, muzyka, motyw samobójstwa, przygnębiająca atmosfera. Teraz sądzę, że rodzina mogła być rzeczywiście przeklęta.

Ale kto wie! To może być po prostu zamysł twórców, aby to miejsce było unikatowe, bez zagłębiania się w szczegóły. Moja teoria nadal pozostaje teorią i możemy tylko zastanawiać się, ile w tym prawdy.
Paula

54 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta krowa wiele razy mnie zastanawiała, ale nie pomyślałam o niej w ten sposób :o Ciekawa teoria. A ja chciałabym coś dodać: w Urodzajnych Hrabstwach znajdują się czaszki krów (patrz zdjęcie). Od razu, jak je zobaczyłam, pomyślałam, że są to czaszki tych krów, które dotknęła epidemia D: Nie sądzicie? o.O
    Zdjęcie czaszek z Zielonej Doliny:
    http://oi60.tinypic.com/1pgjki.jpg
    Natalia Deerofest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zwykła westernowa ozdoba :>

      Usuń
    2. Nom czaszki krów sa między innymi w Moorland na wyścigu gdzie się robi slalom to tak jak powiedziała Majka to taka ozdoba :>

      Usuń
    3. Nom czaszki krów sa między innymi w Moorland na wyścigu gdzie się robi slalom to tak jak powiedziała Majka to taka ozdoba :>

      Usuń
    4. Wszystko super,ale nikt nie powiedział, że to zwykłe czaszki.. Wszystko jest możliwe...

      Usuń
    5. To ozdoba westernowa... Z resztą jeśli krowy UD dotknęła epidemia to kto by chciał zarażone czaszki?

      Usuń
    6. Ja bym jeszcze chciała się spytać kto to jest selly? Bo legenda głosi że ona jest królową Fryzyjczyków i jest na samym fryzie bez jeśćcca. I podobno gdy pojedzie się na fryzyjczyku na zapomnine pola to ona zrobi coś nam z kątem lecz dokładnie nie wiem co.
      I boje siębawić się tam w dk, a jest tofajne miejsce do zabawy.

      Usuń
    7. Sally to po prostu legenda i zabawa taka jak np. o złotej rybce. Nikt nie wie czy istniała czy nie więc nie wiadomo ale pare osób w tym ja widziało parę cieni , nie bój się tam pojechać byłam w sylwestra tam o 24:00 i o 1:00 i jedynie widziałam dziwne cieni i może coś mi przemknęło ale nie chcę Cię straszyć więc nie bój się to fajne miejsce chociaż ma straszną atmosferę :)

      Usuń
  3. Świetne są te teorie. :D
    Długie, ale jak zaczne czytać to chcę więcej. :D
    Mam pytanie czy mogłabym nie które teorie wstawić na swojego bloga? (będzie napisane źródło itp) ;) elsa-winterfoot.blogspot.com
    Nie mogę doczekać się następnej teorii. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te teorie są ciekawe, podoba mi się Twój blog, czekam na następne teorie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te teorie są niesamowite!
    Lecisz do polecanych na moim blogu (http://starstable-forever.blogspot.com/) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę! :)

      Usuń
  7. Wiesz ja teraz pisze książke gdzie główna bohaterka włąsnie pochodzi z ten farmy, możesz wejść na bloga bo napisałam kawałek 1 rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  8. To samo sobie pomyślałam o tej krowie. Krzycze: Ona chce popełnić samobójstwo! ;.;

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna teoria, i myślę, że w 99% prawdziwa :) Skoro w odkrytych obszarach jest napisane, że: "Teraz zaczynają życie od nowa na Zapomnianych Polach" to oznacza, że oni tam SĄ. Skoro tam żyją, czemu ani razu nikogo tam nie spotkaliśmy? Więc wydaję mi się, że oni mogą być tymi zwierzętami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może po prostu chodzi o duchy? Ale to ze zwierzętami też ciekawe

      Usuń
  10. Jej, aż tak pomysłowa nie byłam , ale zapraszam : http://sso-sylvie.blogspot.com/2015/05/teoria-swiecacych-krzakow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Teoria jest ok :) A może rodzinka to duchy dlatego ich nie widać ! I jest tak ponuro XD humm...i zła żona która spiskuje z Dark Core zamieniła ich w zwierzęta co jest opisane w poście :D a farma na iść dla DC dlatego "grób" Lisy był tak blisko farmy ? I się rozwinie główna historia SSO. Lub ta żona nie jest duchem lecz mieszka aktualnie w DC (Dark core) i karmi swoją rodzinę po pozdychali by bez jedzenia nwm...taka jest moja teoria :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie, jak długo ta farma stoi pusta...
    Jeśli SSO idzie zgodnie z logiką, kury nie powinny żyć tam długo, bo w końcu by im się skończyło pożywienie. Może się mylę?
    Albo ta aktywna przyczepa to transportu...skoro tam jest to może oznaczać, że będą tam w przyszłości zadania? Niby dlaczego nie ma przyczepy bezpośrednio do Stajni Jorvik, tylko na Złote Pola?
    I jeszcze ta krowa na klifie...normalne zwierzę by tam nie stało...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa teoria.Uważam podobnie tylko u mnie trochę inaczej z tą krową...Ja myślę,że rodzina była związana z tą krową i gdy oni byli nieszczęśliwi i zadłużeni to skoczyli z tego klifu a krowa nic nie rozumiejąca czeka na nich aż wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta rodzina miała epidemię choroby krów :o

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosta teoria - są zamknięci w stajni xD
    Ale na serio to twoja teoria jest lepsza :}

    OdpowiedzUsuń
  16. A może jak nikt w nich nie wierzy i dlatego ich nie ma ? Może oni uciekli z wyspy Jorvik ? Nie wydaje się wam, że powiązana jest z tym Kobra Jorveska Janusz ? Chorba Freji ? Może oni są władcami śmierci i bólu ? Może SSO pomaga zadaniami rozwiązać tą zagadkę ? WSZYSTKO jest możliwe ...

    OdpowiedzUsuń
  17. A może rodzina Sunfieldów byli i są wrogami tej rodziny ? Może to właśnie oni mają na to wpływ ? I mszczą się na Sunfieldach ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie wszystko zdziwiło, i to bardzo. Star Stable nie jest tak upiorną grą. W to grają nawet 7-8 latki, więc to mogłoby być dla nich nawet nieodpowiednie. Pomyślcie sobie, zadania z krową, która chce popełnić samobójstwo?! Gdyby miałyby być zadania z tą farmą, to raczej najpierw dowiedzielibyśmy się o strasznych historiach o rodzinie Dews, a potem zaczęło by się odnawianie farmy, skoro są tam miejsca w których można by kupować konie, choć to zupełnie zniszczy klimat tego miejsca. Z drugiej strony, może autorzy gry zostawią historię tego miejsca, ale za to może się tam toczyć ciąg dalszy historii z Lisą, w końcu to na Zapomnianych Polach, a może w zadaniach dowiemy się czegoś więcej. Genialna teoria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że po co pytają o datę urodzenia xD

      Usuń
    2. A skąd wiecie? może ta teoria była prawdziwa... Moja teoria jest taka: Rodzina Dew to byli ludzie, i zaczęli przygotowywać stajnie i wszystko.. (to dlatego stajnia i wszystko jest puste) ale czarownica Pi szła z jeźdźcami mroku, żeby zemścić się na Lisie, potem czarownica Pi zobaczyła tą rodzine i zamieniła ją w zwierzęta. TO WSZYSTKO WYJAŚNIA.... Tak?

      Usuń
    3. A skąd wiecie? może ta teoria była prawdziwa... Moja teoria jest taka: Rodzina Dew to byli ludzie, i zaczęli przygotowywać stajnie i wszystko.. (to dlatego stajnia i wszystko jest puste) ale czarownica Pi szła z jeźdźcami mroku, żeby zemścić się na Lisie, potem czarownica Pi zobaczyła tą rodzine i zamieniła ją w zwierzęta. TO WSZYSTKO WYJAŚNIA.... Tak?

      Usuń
    4. Ale to nie jest do końca pewne ;)

      Usuń
  19. Paula, zapraszam cię do wejścia na ten link: https://www.youtube.com/watch?v=SrONRf_l2NU&app=desktop znajdziesz tam TWOJĄ teorię (do do wyrazu). Nie wiem, czy dałaś zgodę na jej skopiowanie i użycie w filmiku (wł. kanału powiedziała, że to jej teoria)...

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, wzięłam twoja teorie do mojego filmiku. Napisała w tytule, że to twoja, a ja ją tylko przestawiam. Jeżeli filmik przeszkadza, mogę usunąć

    OdpowiedzUsuń
  21. To ma coś związanego, jak z farmą na Wzgórzu Nilmera, zmarli, a w halloween duchy są na farmie UD

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś miałam sen, o tym miejscu.
    Najpierw było strasznie, musiałam zabijać zombiaki podobne do Marleya, żeby dojść na górę, na której była ta farma. Potem, uleczałam bydło oraz ratowałam mieszkańców. Ale najdziwniejsze jest to, że droga, jaką pokonywałam, wygląda jak droga do Kotliny Strażników w Eponie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. A moja teoria jest taka: (tylko uprzedzam mam 15 lvl)
    Zacznę od krowy: Krowa może stoi na klifie ponieważ na przykład bardzo lubiła kogoś z rodziny. Ale dlaczego stoi na klifie? Może dlatego iż ta osoba bawiła się z tą krową xD i spadła z klifu, a krowa dalej rozpacza nad klifem xD
    A dlaczego ponura? Ponieważ jak rodzina Dews dowiedziała się o tej osobie, nie mogła tego znieść i uciekła do Epony(posiadłość Dews). Ale też nie do końca to pewne bo Posiadłość Dew też jest pusta :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadłość Dews to miejsce, gdzie mieszkali przed przeniesieniem się na Unfortunate Dews :)

      Usuń
  25. Ta muzyka jest taka straszna... :/ STraszniejsza niż tam na cmettarzu, taka niepokojąca i przybijająca... :o

    OdpowiedzUsuń
  26. Hm... Czy tylko ja nie słyszę żadnej muzyki? Naprawdę, nic a nic. Aha i jeszcze: zgadzam się ze wszystkim i... Unfortunate Dews oznacza Niefortunna Rosa bądź Niefortunne Rosy. Przekleństwo? MOŻLIWE. Poza tym skoro się przenieśli to powinni wziąć ze sobą zwierzęta i... SIANO, DREWNO, JEDZENIE. Jakby nagle... zniknęli. Przywodzą mi na myśl Wybrzeże Smutku. Warto pomyśleć i nad tym, czy mogą mieć z nim coś wspólnego.
    Pozdrawiam
    Danielle Discolee (Cookie Valley)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi się przypomniało!
      ta góra na której jest farma UD nazywa się Góra Rosy. Dziwne jest też to, że Góra Rosy też jest też w Eponie...

      Usuń
  27. PS. Aha no i przecież dlaczego kury nadal żyją? Powinny poumierać. JAKIM CUDEM można odebrać tam pocztę?! A przyczepa?

    OdpowiedzUsuń
  28. Może trochę stary ten temat, ale w UD jest taki domek, a na jego teren wchodzi się przez taki mostek... Dookoła niego są skrzynki, a w nich świeża sałata... A to jak się wyjaśni?

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czy ma to jakiś związek Ale jak pojedziecie na zapomniane Pola na dzikim koniu Jorveskim to zmienia się w ten magiczny kolor A gdy pojedziecie na UD to zmienia się w normalnego konia������

    OdpowiedzUsuń
  30. Może wspomnieć by tu jeszcze o Mai z moorland, ma ona na nazwisko Dew, a na dodatek ma krowe Rosie czy jak jej tam.
    Bardzo lubię wasze teorie 🐎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja ma nazwisko Dew ponieważ jest z tej rodziny. Tak, z tej,która mieszkała na farmie UD. Po prostu rodzina dew miała epidemie krów więc przeniosła sie by się nie zarazić. Muzyka to tylko muzyka. Krowa rosie jest chyba Mai Dew ( stajennej z moor ) albo po prostu zwykłą krową w moor. Jeśli wejdziemy w dziennik i klikniemy na Maję zobaczymy taki napis:Sytuacja rodzinna: niefortunna niefortunna = unfortunate Dews= nazwisko rodziny mai. Nie wymyslajcie teorii o krowie która chce skoczyć z klifu lub duchach bo to głupie nielogiczne i nierealne nawet w SSO. Mam nadzieję że moja teoria i wyjaśnienia się spodobały. ☺

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger