grudnia 14, 2015

Historia główna

Hej!

Dzisiaj na Instagramie SSO pojawił się taki obrazek dotyczący zbliżających się zadań:


Jak widzicie, aby uzyskać dostęp do zadań będziecie potrzebować:

- Maksymalnej reputacji w Kręgu Błyskawicy

- Ukończonych questów związanych ze Śpiącą Wdową

- Zamknięcia WSZYSTKICH szczelin Pandorii

Jeżeli zadania będą dotyczyć samej Pandorii, to jest to bardzo zrozumiałe, dlaczego mamy takie wymagania. Ja niestety nie ukończyłam jeszcze reputacji, a według moich obliczeń będę mogła zrobić to za około 18 dni, o ile codziennie będę zamykać szczeliny. Nie martwcie się jednak, teorie zapewne będą, tylko z tą różnicą, że ewentualne screeny prawdopodobnie wstawię w języku angielskim.

Cieszycie się z kontynuacji zadań?
Paula

13 komentarzy:

  1. Akurat zaczynam popularną w kręgu błyskawicy :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, oczywiście. Ale jestem towarzyska w kręgu. W sumie i dobrze. Później sobie na spokojnie zrobię i będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połowa do podziwnianej w tym kręgu.. Bosz.. mniejsza.. aczkolwiek ta mniejsza-większa połowa.
    Nie cieszę się.. jaram się. :3

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbyt się cieszę bo mam dopiero początek towarzyskiej w tym kręgu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:( Nigdy mi się nie chciało zamykać szczelin i nie wiem, ile to może potrwać. Kiedy ja to zrobię...

      Usuń
  5. Cieszę się :D
    Być mną... połowa 17 lvl a za dwa dni kończę popularną w kręgu... słońca :') czyli na kontynuację jeszcze poczekam... Ale teorie będę czytać ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem, będą to zadania z Dark Core. Uważam tak, bo w star stable show, pod koniec 5 części, pisało coś takiego : wchodzi 23 grudnia. Widać tam było ten portal, w dark core. Sama mam niestety tylko 12 level, ale i tak czekam na wszystkie nowe zadania.

    OdpowiedzUsuń
  7. jA NIE. mAM NEUTRALNĄ W KRĘGU

    OdpowiedzUsuń
  8. I Like You! Jesteś super, twoje posty-są super. Mam nadzieję że dasz mi kilka rad na początku. Jestem nowicjuszka, może wpadniesz na mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już dawno ogólnie zrobilam reputację podziwiania w kręgu slonca, błyskawicy i u strażników Aideen. A w wewnętrznym kręgu błyskawicy mam lubiana

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukasz kodów do Star Stable ?
    Bardzo dobre można znaleść na tej stronie:

    https://dlagier.com/starstable/

    Miłego grania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger