grudnia 06, 2015

♥ 100 obserwatorów ♥

Hej!

Dzisiaj na moim blogu wybiło 100 obserwatorów!


Bardzo chciałabym Wam za to podziękować. Mimo, że jest to mała liczba, to jestem mega szczęśliwa, że udało mi się do niej dojść. Szczerze mówiąc nigdy nie myślałam, że mój blog zdobędzie jakiekolwiek zainteresowanie.

Założyłam go w kwietniu tego roku, głównie dla siebie, abym sama mogła lepiej rozumieć teorie poprzez tłumaczenie. Jednak później zaczęłam codziennie dostawać masę wiadomości, że podobają się Wam teorie i że chcecie ich więcej! Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona.

Wtedy też liczby zaczęły skakać gwałtownie w górę, przybywało mnóstwo czytelników. To dało mi dużą motywację, która przełamała nawet moje lenistwo.

Mam nadzieję, że niedługo pojawi się podobny post, tylko już z inną, większą liczbą.

Dziękuję!
Paula

16 komentarzy:

  1. Teraz już 101 obserwatorów B]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdro...
    Szacun...
    Bravo ty...
    I mnie już tutaj nie uchwyciło. ;___;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ja dopiero 32 mam obserwatorów :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogłam się powstrzymać aby to napisać:
    Cytuję "jest to mała liczba" ekhem MAŁA? Ja osobiście z polskich blogów znam tylko 1 który ma więcej(i wszyscy chyba wiemy o kim mowa) i 100 obserwatorów to w cale nie jest mało, dziewczyno. Ja wraz z Sam mamy jakoś 20 więc wiesz, masz 5 razy więcej a w przyszłości na pewno ta liczba będzie jeszcze większa. Nie ma co jesteś wielka! :]
    Tak więc życzę Ci jeszcze większej popularności i aby było nas-obserwatorów na tyle abyś mogła kiedyś napisać że jest ich DUŻO

    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!:) Zapraszam do mnie http://starstableonline-victoria-nightweb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratkiii :")...Ja nigdy nie osiągne takie liczby :") Może byś oceniła? http://ssomagdalenadogfield.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 to mało? Na moim blogu jest 1. I to ja sama.... :C
    Jeśli nie wierzysz to sama się przekonaj....

    www.starstable-carla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Paula , pomogłabyś? ;_; Bo jak zmieniłam szablon usuneli mi się WSZYSCY członkowie mojego bloga (obserwatorzy) :| , a miałam ich 15 :C. Masz jakąś radę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz po prostu dodać ich ponownie w układzie na bloggerze, wpisz sobie w Google "jak dodać obserwatorów na bloggerze" i masz pełno tutoriali

      Usuń
    2. Już się wszystko naprawiło samo C: , ale dzięki za pomoc :D.

      Usuń
  9. wowowowowowow, ten fejm bycia na zdjęciu B) A tak btw kongatulejszyn! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zasłużyłaś na tylu obserwatorów. Ja zawsze z niecierpliwością czekam na twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!Należy Ci się! :D

    PS:Sprawdż skrzynkę pocztową i odpisz proszę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger