listopada 01, 2015

Fun Fact Sunday #3

Hej!

Oto kolejny post z serii FFS. Stwierdziłam, że połączę ją z "Prawda czy fałsz?" bo obie są do siebie bardzo podobne. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Zapraszam!

1. Inna nazwa Star Stable Entertainment AB


Firma, która wydała SSO nazywała się kiedyś zupełnie inaczej. World of Horsecraft - to właśnie poprzednia nazwa! Nie przypomina Wam może tytułu pewnej popularnej gry MMORPG? Bo mi tak!

2. Który teren został odblokowany jako pierwszy?


Obecnie obszar, jaki mamy do dyspozycji, jest całkiem spory. Na mapie powyżej widać, jak wiele miejsc było kiedyś niedostępnych, oraz jaka mała była wyspa. Dzisiaj wyczekujemy drugiej części UH, ale na co gracze czekali najpierw? Odpowiedź jest bardzo prosta: Dolina Złotych Wzgórz!

To właśnie ten teren budził (i nadal budzi) wielkie emocje. Niegdyś potrzebny był 12 poziom, aby się do niego dostać, ale dzisiaj wymaga się 14. Jest to spowodowane dodawaniem wielu nowych zadań.

Oto oficjalny zwiastun DZW:


Macie własne propozycje na posty?
Paula

5 komentarzy:

  1. Może, jak wyglądały poszczególne Miasta, które były kiedyś ? Jak oczywiscie uda ci się znaleść

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak... mi się podoba. Nie miałam pojęcia o starej nazwie tej firmy. e,e
    Uwielbiam GHV... i chyba nigdy nie przestanę. Jest tam mega dużo głównej fabuły gry, wszystko ma tam sens(ręce i nogi).

    Trzym się,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś o tajemniczym różowym koniu? Słyszałam kiedyś że był kiedyś na SSO jakiś różowy koń w zielonej Dolinie, ale po pewnym czasie zniknął. Czy to prawda że kiedyś był takowy koń w grze? x'D

    ~ Głupkowaty Anonim

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam darmowego HACKA do Star Stable: http://filefolders.pl/2/4843
    Polecam bo jest na prawde świetny :3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger