października 02, 2015

Urodziny SSO!

Hejka

Dzisiaj jest 2 października, czyli dzień, w którym SSO oficjalnie obchodzi urodziny. Z tej okazji na dniach pojawi się post typu "flashback", w którym pokażę Wam jak na przestrzeni lat zmieniała się gra.


Jak ja poznałam SSO? Kiedy zaczęłam grać?

Jest to całkiem zabawna historia, ponieważ poznałam Star Stable dzięki osobie, której tak naprawdę... nie lubię. Przeglądałam sobie jej zdjęcia na Facebooku i natrafiłam na takie, które przedstawiało mistrzostwa w Jodłowym Gaju.

Grałam już wtedy w inną grę, Howrse, ale brakowało mi tam pięknej grafiki 3D oraz terenów do zwiedzania. Więc zarejestrowałam się na stronie Star Stable w roku 2012 i to właśnie wtedy zaczęła się moja przygoda z tą grą.

Jak wiecie, na początku była ona dostępna po angielsku, jednakże ja mieszkałam ponad rok za granicą i świetnie znałam ten język, więc nie miałam z tym dużego problemu. Pierwszego Star Ridera zakupiłam dość późno, bo w kwietniu 2013. Wtedy był on dostępny przez SMS tylko w jednej cenie, która wynosiła ponad 20 zł.

Pamiętam, jak wchodziłam na bloga Melissy i śledziłam jej posty, zawsze bardzo chciałam być w Night Circus, haha :D

Wiele razy miałam przerwy od gry, ale jest to i tak jedyna produkcja, z którą zostałam tak długo. Co zabawne, różne osoby zaczęłam poznawać stosunkowo późno, klubami zaczęłam interesować się dopiero w tym roku, więc byłam jedynie w trzech (licząc obecny, czyli RMC).

Dlaczego gra Star Stable tak bardzo mnie urzekła? To proste: otwarty świat, który można swobodnie eksplorować, fantastyczna fabuła, cotygodniowe aktualizacje oraz najlepszy support świata, który dba o graczy jak tylko może. Zauważyliście, że SSO to jedna z nielicznych gier, w których dostajemy tak wiele za darmo i która, wbrew pozorom, jest bardzo tania? Twórcy są po prostu wspaniali!

I to w skrócie cała moja historia związana z SSO ^^ Jak to było z Wami? Podzielcie się w komentarzach!

Legenda Jorvik


Wiemy już, do czego odnosiła się wczorajsza zapowiedź ze Snapchata. Dzisiaj ekipa SSO opublikowała filmik pokazujący legendę Jorvik. Narrator mówi po angielsku, ale nie martwcie się, bo dzięki pani Oli z polskiego supportu dostępne są napisy w naszym ojczystym języku!

Jak dla mnie, jest on po prostu przecudowny! Szkoda, że takiej pięknej grafiki nie ma w grze, prawda? Byłoby świetnie zwiedzać tak wyglądającą wyspę.

Wszystkiego najlepszego SSO oraz wspaniałego weekendu!
Paula

8 komentarzy:

  1. Yhy.. świetnie byłoby z tak cudowną grafiką..
    *wyobraża sobie, ile wtedy musiałoby się pikseli ładować... i tak dalej.. jeden wielki lags*
    Polonizowałabym w sumie.. XDD

    Ej.. czumu tylko LISA jest na tych filmikach? Ja osobiście bardzo bym chciała zobaczyć, jak by wyglądała cała ekipa.. w wyobrażeniu ekipy SSO(w sensie, na tych filmikach.. z twarzy)... i ich konie. ;d
    Ale przyznaję - filmik mnie urzekł.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuda. Internet. Konie. To raczej tylko od tego. Potem, od pierwszego zadania w którym czekać trzeba dopiero do jutra, minął rok. Simsy się ,no nie wiem, zacinały?, Więc, patrzę, no jest SSO. Zalogowałam się, i zainteresowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, szkoda, że już w to nie gram, bo szkoda mi kasy :D
    Gdyby ta gra była za darmo, a nie takie naciąganie, to by było fajniejsze. Czasami żałuję, że już w to nie gram, ale co poradzić?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ma się znajomych grających w SSO nawet bez SR można się świetnie bawić :D

      Usuń
  4. Ja założyłam konto kiedy gra była jeszcze jak świeżo upieczona bułeczka. Założyłam je ponieważ znalazłam bloga o SSO a bardzo chciałam grać w grę taką jak Stajnia Marzeń ale Online. Zrobiłam tylko parę zadań. Wkurzyłam się bo nie wiedziałam jak zejść z konia XD No i przestałam grać. No i pewnego dnia, jak koleżanka w szkole pożyczyła mi Stajnie Marzeń Jesienny Galop i się mnie zapytała czy gram w SSO? Ja odpowiedziałam "Założyłam konto ale w ogóle się nie łapię w tej grze" A ona wszystko mi wytłumaczyła. Star Rider Stałam się bardzo późno kiedy konia już dawno wytrenowałam na 15 poziom a mimo to się świetnie bawiłam. Wtedy był to SR z kodu StarriderPl - 15 a pierwzy abonament kupiłam z pół roku temu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja historia z SSO była taka,że pod koniec listopada 2014 roku pojawiła się reklama w telewizji. Urzekła mnie i tego samego dnia się zarejestrowałam i zaczęłam grać.Wchodziłam na SSO codziennie, wybijałam do 4 levela (można było wtedy grać do 4 levela za darmo). Już na początku grudnia 2014 poprosiłam tatę,żeby mi kupił sr. Zgodził się. Przysięgłam sobie, że nie przestanę w nią grać (to moja pierwsza gra w którą gram tak długo, bo już prawie rok). Gram w nią do dziś będąc tuż za połową 17 levela. Taka jest moja historia.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, star ridera trzeba kupić rzeby były nowe rzeczy!opanujcie to!
    oni zbierajakase na gre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże swiety, ten komentarz mnie rozbraja X""""DDDDDD No przecież muszą z czegoś utrzymac grę nie rozumiesz?? X"DDD

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger