sierpnia 03, 2015

Nowa seria: ulubieńcy tygodnia SSO'wi i nie SSO'wi

Halo alo!

Przeczytałam Wasze propozycje na posty i w końcu udało mi się wymyślić coś sensownego i w miarę "własnego". Nie chciałam odgapiać postów od innych blogerek.

Jest mi jednocześnie nieco źle, że muszę takie coś wprowadzać. Ten blog miał być poświęcony głównie teoriom, a nie aktualizacjom i innym rzeczom, które się powielają u każdego. Jednakże nie chcę, aby na blogu były pustki, tak więc oto zmiany, które chcę wprowadzić:

- Posty z serii "Ulubieńcy SSO'wi i nie SSO'wi" - jest to coś bardzo podobnego jak ulubieńcy kosmetyczni i niekosmetyczni u vlogerek, które często oglądam (w poniedziałki)

- Przywrócenie postów o aktualizacjach i dodawanie do nich swojej opinii na temat nowości (w środy, ewentualnie czwartki)

- Tygodniowy rysunek - co tydzień dodaję swój dowolny rysunek, co pozwoli mi zachować systematyczność i obserwować swój progress. Ja jednak nie rysuję koni, ani nie robię editów, więc będzie to dość nietypowa (jak na blog o SSO) seria (w soboty)

I to jak na razie wszystko. Możecie nadal podsyłać mi swoje pomysły. Oczywiście nie rezygnuję z teorii! Zawieszam je tylko, dopóki nie pojawią się sensowniejsze aktualizacje do głównej historii gry. Ponadto teoria o Starshine (która jest bardzo ciężka) pojawi się, ale nie w najbliższym czasie.

A teraz zapraszam Was na ulubieńców tygodnia: SSO'wych i nie SSO'wych!

Ulubieńcy SSO'wi

W tym tygodniu moimi ulubieńcami są:

- Nowe morgany


Weszły one w ostatnich, środowych aktualizacjach. Dostały zupełnie nowe animacje, jak i inny wygląd niż poprzednie modele w typie AQH. Bardzo mi się spodobały i czekam na inne maści, bo te jak na razie średnio mnie zadowalają. Na pewno kupię któregoś z nich!

- Let's Play Julii Pinestorm 


Zostaje on jednym z ulubieńców, ponieważ sama w nim "wystąpiłam". Dodatkowo, ja robiłam miniaturkę do tego filmu :') A tak poza tym chyba nie jest zbyt ciekawy, po prostu jak każdy inny Let's Play.

- Edit Delfiny Bravelord


Zobaczyłam tego edita w grupie "Edits - SSO" i stwierdziłam, że jest nieziemski. Dziewczyna ma na prawdę ogromny talent, wystarczy obejrzeć inne jej prace. Świetnie edytuje także zdjęcia z gry TheSims3.

Ulubieńcy nie SSO'wi

W tym tygodniu bardzo dużo rysowałam, oraz słuchałam muzyki. Zobaczcie, co zostało ulubieńcem tygodnia w kategorii "nie SSO":

- Paint Tool Sai


Co tu dużo mówić - wręcz zakochałam się w tym programie. Jest prostszy niż Photoshop, oraz bardziej funkcjonalny i przyjazny niż Gimp. Jak dla mnie: ideał, jeśli chodzi o rysowanie. Wystarcza mi całkowicie do rysunków i nigdzie nie muszę ich później poprawiać.

- FNAF4


Uwielbiam całą serię FNAF, więc w nową część także się wkręciłam. Wzbudziła we mnie mieszane uczucia, bo po obejrzeniu gameplayów jestem jednocześnie rozczarowana, zaskoczona, zaintrygowana i zasmucona. Nie spodziewałam się czegoś takiego, Scott definitywnie zawrócił wszystkim w głowach, ale czuję też lekki niedosyt. Ze zniecierpliwieniem czekam na DLC oraz ekranizację.

Sama także miałam okazję chwilę pograć w tą grę i powiem jedno - nie skończyło się to dobrze :)

- Diss na JP Armię (mocno niecenzuralne)


Wkręciłam się także w oglądanie Gimpera i Wed podesłała mi ten oto filmik. Może to być głupie, ale wręcz zakochałam się w tej piosence i nie mogę przestać jej słuchać. Niby nie ma żadnego przekazu i tekst jest mocno powalony, ale nuta wpada w ucho. Polecam każdemu z dużym dystansem do życia ;)

To już koniec ulubieńców tygodnia. Mam nadzieję, że seria przypadnie Wam do gustu i będziecie z chęcią czytać nowe posty.
Paula

psst... na 100 obserwatorów dostaniecie całkiem ciekawy specjal... ;)

10 komentarzy:

  1. Czekam na więcej. ;3
    A ten screen z Paint Tool Sai, w sensie ten rysunek, to Twój? o.e
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnA9YfEtsuhsHUUYpmagdKlKkCi2wXU0q9mWkC12gsNVenVB5uyQ

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...
      http://1.bp.blogspot.com/-m1iy7-WT7jg/Ucs3Rbj9d0I/AAAAAAAANgA/LGJqBt7WNXA/s1600/loki-tell-me.gif
      ...
      *pokerface*

      Usuń
    2. Świetna seria i post!!!P.S Rozpisałaś się :DD



      ~Capri M.

      Usuń
    3. Tak to jest mój rysunek :)
      Paula

      Usuń
    4. ZARĄBISTOŚĆ. *^*

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. A wiesz że mel SKOŃCZYŁA Z BLOGIEM?!?!?!?!?!?

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim programie rysujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam napisane - Paint Tool Sai
      B)

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger