lipca 21, 2015

NOWY KOŃ, SPOTKANIA Z PANIĄ OLĄ ORAZ WYNIKI KONKURSU!

Halo alo!

Witam Was w ten upalny wtorek! Aktualnie spędzam wakacje u babci i jest absolutnie fenomenalnie, ale nie zapomniałam o SSO i blogu. Dlatego przychodzę do Was z postem o tym, co ostatnio się działo w grze oraz... z wynikami konkursu!

Zapraszam!

Nowy konik

Wczoraj w mojej stajni zawitał śliczny Selle Francais od Goldspurów. Już od dawna czaiłam się na tego konia (i na zielony komplet, który świetnie do niego pasuje), dlatego cieszę się, że w końcu mogłam sobie go sprawić.

Powitajcie Darkdiamond!


Spotkania z GM

Wczoraj i dzisiaj odbyły się spotkania z panią Olą, miałam okazję uczestniczyć w obu. Wzięli w nich udział także goście specjalni, czyli GM z innych krajów. Cookie Valley odwiedziły Willow oraz Stella, a Honey Valley dodatkowo jeszcze Zelda. Spotkania bardzo mi się podobały, niestety, na żadnym z nich nie mogłam być do końca. Wiele osób skarżyło się też, że nie widzi pani Oli, ale ja nie miałam z tym problemów. Według mnie było bardzo fajnie!

Nie robiłam żadnych zdjęć, dlatego łapcie te z bloga Julii Pinestorm, na których mnie widać.



Wyniki konkursu!

Pewnie każdy z Was na nie najbardziej czekał. Dostałam wiele bardzo fajnych prac, jednak żadna z nich nie zadowoliła mnie w 100%, nie było jednej idealnej, mocno odcinającej się od reszty. Mimo wszystko, udało mi się wyłonić 3 najlepsze, a z nich wybrałam zwycięzce.

Oto prace, które uznałam za najlepsze:

Elsa Winterfoot

Diana Archvalley

Margaret Archwood

Każda z nich była dla mnie naprawdę świetna i ciężko było wybrać mi tylko jedną z nich. Wszystkie urzekły mnie na swój sposób. Jednak po konsultacji z przyjaciółką udało mi się wybrać zwyciężczynię, którą jest...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Margaret Archwood!

Twój wiersz o kierowcy podwózki z Jorvik był świetny, mimo, że nie zawsze wszystko się rymowało. Postanowiłam właśnie Tobie przyznać nagrodę. Zgłoś się do mnie proszę jak najszybciej na Facebooku (link w zakładce "kontakt"), abyśmy mogły ustalić szczegóły przekazania nagrody.

Dziękuję wszystkim uczestnikom, postaraliście się, niestety zwycięzca może być tylko jeden. Nie martwcie się też, już niedługo startuję z kolejnym konkursem razem z Julią Pinestorm!

Miłego wieczoru
Paula

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ze spotkania z GM, nmzc Pajn

    OdpowiedzUsuń
  2. "Fajnie"... trzeba było powiedzieć, aby celować bardziej w poczucie humoru... bo pewnie moje opowiadanie - ze względu na to, że jest jednym wielkim porównaniem - ledwo strawiłaś(jeśli w ogóle starałaś się to zrobić...).

    ~ Samantha Eveningstone
    (jeśli się zastanawiasz, która to była moja praca, to ta z e-maila sylwia_b1@op.pl)
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam Twoje opowiadanie i wiem, że bardzo się przy nim postarałaś. Jednakże jakoś najbardziej trafiły do mnie te prace, nie chciałabym aby ktoś poczuł się urażony przez mój wybór.

      Ustaliłyśmy już z Julią kolejny konkurs i wystarczy jedynie dopracować szczegóły. Nie trać wiary, innym razem się uda!

      Paula

      Usuń
    2. Proszę, niech do konkursu z Julią nie trzeba będzie mieć fb :)

      Usuń
  3. Ale zbieg okoliczności!Ja też jestem u babci :DD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Star Stable według Pauli , Blogger